Weekend z polską modą: najciekawsze nowości z polskich sklepów

Sezon jesienny rozkręca się na dobre, to zatem idealna pora na kompletowanie sezonowej garderoby. Tym razem, w poszukiwaniu inspiracji udałyśmy się na polskie platformy sprzedażowe i do sklepów internetowych rodzimych marek. A uwierzcie nam, jest  z czego wybierać! Polscy projektanci, zarówno ci z segmentu premium, jak i reprezentujący streetwear, przygotowali w tym sezonie naprawdę sporo ciekawych krojów, wariantów kolorystycznych, deseni i nietuzinkowych akcesoriów. Zobaczcie, co najbardziej przypadło nam do gustu i co już wpisujemy na naszą listę zakupów!

Co (mamy nadzieję) już niedługo trafi do naszych szaf? Spełnieniem marzeń byłaby skórzana marynarka od Magdy Butrym, którą najchętniej nosiłybyśmy z chokerem LeBRAND lub panterkowym od MISBHV. W naszej garderobie z przyjemnością zrobimy też miejsce na nowy t-shirt krakowskiej marki oraz świetne akcesoria: wężową torbę 3i oraz limitowane czółenka stworzone przez Anetę Kręglicką dla marki Badura. Zobaczcie, co jeszcze wybrałyśmy!


Zakupy

Magda Butrym

MARYNARKA
12000 ZŁ

Badura

CZÓŁENKA
449,99 ZŁ

MISBHV

SKÓRZANY PASEK NA SZYJĘ
199 ZŁ

MISBHV

T-SHIRT
159 ZŁ

LeBRAND

CHOKER
89 ZŁ

Le Petit Trou

KLAPKI
380 ZŁ

3i

TOREBKA
1200 ZŁ

Le Petit Trou

STANIK
189 ZŁ

Justyna Chrabelska

BLUZA
350 ZŁ

W.Kruk

TOREBKA
1590 ZŁ

3i

CZÓŁENKA
370 ZŁ

Mariusz Przybylski

SUKIENKA
1752 ZŁ

Bizuu

ŻAKIET
990 ZŁ

Bizuu

MILITARNY ŻAKIET
890 ZŁ

W.Kruk

OKULARY PRZECIWSŁONECZNE
539 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

I jak Innowacja

Marzenie wszystkich, którzy codziennie godzą oficjalny styl z zawrotnym tempem życia: buty, które będą jednocześnie eleganckie i wygodne. Amortyzacja rodem z obuwia sportowego, a wygląd niczym z mediolańskiej ulicy podczas tygodnia mody. Wychodząc naprzeciw tym pozornie niemożliwym do realizacji oczekiwaniom, marka 3i prezentuje kolekcję „City Vibes” pełną innowacyjnych rozwiązań.

Największą nowością są poduszeczki umieszczone w modelach szpilek. Ukryte we wkładce, więc gołym okiem niedostrzegalne. Natomiast już pierwsze przymierzenie dowolnego egzemplarza gwarantuje mile zaskakujące doznanie. Poduszeczka przynosi wsparcie stopie w miejscu najbardziej obciążonym przez całe ciało, co gwarantuje odczuwalną różnicę. Ponadto zastosowanie skóry naturalnej wysokiej jakości nie tylko z zewnątrz, lecz również wewnątrz sprawia, że w miarę użytkowania but dopasowuje się do kształtu danej stopy i nie blokuje dostępu powietrza. Skóry, z których powstała kolekcja, pochodzą w najlepszych garbarni we Włoszech i Brazylii, natomiast produkcja butów zlecona została sprawdzonym zakładom, m.in. w Brazylii. A każdy wielbiciel dobrego obuwia wie, że te kraje słyną z produkcji na najwyższym poziomie.

Innowacyjne spojrzenie na możliwości produkcji daje część kolekcji męskiej. Siedem modeli (m.in. monki) zostało stworzonych ręcznie w Hiszpanii. Z tych egzemplarzy marka 3i jest szczególnie dumna. Świadomość, w jaki sposób są wykonane, daje noszącemu poczucie wyjątkowości. Nawet jeśli tylko on o tym wie. Co natychmiast przywodzi na myśl domy mody z kilkudziesięcioletnią tradycją, właśnie w ten sposób zdobywające serca klientów.


Szybkie reagowanie na najświeższe tendencje to także element innowacyjnego podejścia do budowania kolekcji. 3i z zainteresowaniem spogląda w stronę światowych wybiegów i z powodzeniem odnajduje kompromis między odważną modą a codziennymi potrzebami. Kładzie spory nacisk na śledzenie trendów oraz ich późniejszą interpretację w zgodzie z własną ideą. Dana tendencja nigdy nie dominuje w kolekcji, raczej zaznacza swoją obecność, nie wchodząc w drogę głównym założeniom marki. Zatem dyskretnie pojawia się styl boho, nowoczesny minimalizm czy wreszcie pochwała ręcznego rzemiosła.


Nowoczesne podejście dotyczy także samej prezentacji kolekcji. To nie są statyczne sylwetki sfotografowane na tle ściany, lecz bohaterowie z krwi i kości, przedstawieni w biegu. Dokładnie tacy, do jakich skierowana jest kolekcja „City Vibes”. Pełni energii, przemieszczający się w tempie narzuconym przez duże nowoczesne miasto. Uwiecznieni na zdjęciach kampanii przez Asię Typek – jedną z najbardziej znanych polskich kronikarek stylu ulicznego.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.