Warszawa doczekała się… własnych perfum!

Zastanawialiście się kiedyś jak pachnie Warszawa? I, co ważniejsze, jak pachniałyby perfumy zainspirowane naszą stolicą? Jeśli tak, to już nie musicie, bo właśnie powstał taki zapach. A historia jego powstania jest związana z Davidem Bowie. Zaciekawieni? Czytajcie dalej!

Takie wiadomości lubimy i dziękujemy Michałowi Zaczyńskiemu, który napisał o oryginalnych perfumach na swoim blogu (czytajcie tutaj). My spotkałyśmy się z nim specjalnie po to, żeby przekonać się jak pachną warszawskie perfumy i przyznajemy szczerze – są cudowne. Wiele osób wie, że w latach 70. David Bowie na chwilę odwiedził Warszawę. Polska stolica tak zachwyciła legendarnego muzyka, że postanowił napisać o niej piosenkę. I tak w 1977 roku na jego albumie „Low” ukazał się utwór „Warszawa. Jakiś czas później usłyszał ją Jan Ewoud Vos, szef Puredistance, firmie produkującej perfumy. Holender pod wrażeniem piosenki również postanowił zobaczyć co takiego ma w sobie Warszawa, a po kilku wizytach wpadł na ciekawy pomysł – stworzenia zapachu dla miasta.

Trudnego zadania zamknięcia miejskiego zapachu w butelce podjął się Francuz Antione Lie. W tym miesiącu perfumy zadebiutowały na polskim (i tylko polskim) rynku. Przez najbliższy rok będziemy je mogli kupić wyłącznie na terenie naszego kraju w perfumerii Quality Massala za „jedyne”… 1095 zł za 60ml. W buteleczce znajdziemy nuty galbanum, grejpfruta, liści fiołka
jaśminu, szczodrzenicy sitowatej, masła irysowego, paczuli, wetiweru i styraksu. Jak pachnie Warszawa? Intensywnie. Przekonajcie się sami!

ZobaczSchowaj komentarze

Jessica Chastain ambasadorką nowego zapachu Ralph Lauren

Ralph Lauren właśnie ogłosił, kto będzie twarzą najnowszych kobiecych perfum o wdzięcznej nazwie ”Woman”. To amerykańska gwiazda światowego formatu– Jessica Chastain, która tym samym będzie dopiero drugą celebrytką w historii promującą kobiecy zapach tej marki.

Ralph Lauren, dotychczas znany głównie ze swojego dużego udziału w branży męskich perfum, teraz zdecydował się postawić na kobietę. ”Woman” będą pierwszymi kobiecymi perfumami wydanymi przez tę markę od niemal dekady. W 2008 roku wypuszczono w obieg ”Notorious”, a ostatni wielki przełom kobiecego zapachu Ralpha nastąpił w 1998 roku, kiedy to stworzono ”Romance”, który nadal figuruje w rankingu 14 najlepiej sprzedających się perfum w Stanach Zjednoczonych.

Jak przyznał sam Ralph Lauren, zapach jest według niego najbardziej personalnym wyrażeniem kobiecego piękna. A jeśli chodzi o nowe perfumy, projektant zapowiada, że mają łączyć w sobie nie tylko charakterystyczną dla kobiet zmysłowość, ale zawierać także delikatną męską nutkę. Lauren wyznał, że inspiracją zapachu było jego upodobanie do naturalnie pięknych kobiet z rozwianymi włosami, które nie bały się włożyć smokingu na eleganckim przyjęciu. Nawiązywać do tego ma nie tylko sam zapach, ale także buteleczka „Woman” – ozdobiona subtelnymi detalami różowego złota i owalnymi kształtami.

Dlaczego właśnie Chastain została wybrana na drugą w historii celebrytkę w roli ambasadorki? Jak twierdzi Lauren, aktorka nie boi się pokazać swojej wrażliwości, ale z drugiej strony ma wewnętrzną siłę, orz mimo tego, że jest spokojna i cicha, to w całej okazałości może być niezwykle potężna. Dodatkowo, świeżo upieczona ambasadorka jest otwartą działaczką na rzecz równości kobiet w Hollywood i jak sama twierdzi, nieważne czy jako aktorka czy aktywistka, zawsze stara się obalać stereotypy.

Chastain mówi, że w dzisiejszych czasach staramy się przedefiniować znaczenie męskości i kobiecości. Niegdyś kobieta określana była tylko jako istota miękka i delikatna, a dziś już wiemy, że płeć piękna może być nie tylko inteligentna i ambitna, ale przy tym łagodna i miłosierna. Aktorka dobitnie podkreśla również, że kobiecość w tych czasach może być definiowana jak tylko chcemy, nareszcie bowiem odchodzimy od staroświeckich określeń i przekonań.

Obowiązujący podczas kampanii oficjalny hashtag to #WomenAboveAll. A jak mówi Gino Luci– wiceprezydent marketingu Ralpha Laurena, misją nowego zapachu jest pomoc w budowaniu społeczności, która przy pomocy social media ma uświadomić sobie, co tak naprawdę znaczy być kobietą w dzisiejszych czasach.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Święta 2017: luksusowe prezenty dla eleganckiego mężczyzny

Zara

TOREBKA KOPERTOWA Z TŁOCZENIAMI IMITUJĄCYMI SKÓRĘ WĘŻA
99,90 zł

Braun

Golarka Braun Series 9 9299s Wet&Dry
1999 zł

Imperial Beard

Zestaw do pielęgnacji brody
ok. 500 zł

Olloclip Active

Obiektyw do telefonu
429 zł

Cos

Kaszmirowa bluza z kapturem
ok. 650 zł

Under Armour

Sportowy, termoaktywna koszulka
199,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.