Róg ulic w Nowym Jorku nazwano na cześć Billa Cunninghama

Władze miasta zadziałały ekspresowo. Kilkanaście dni po rozpoczęciu akcji w Nowym Jorku już powstał róg upamiętniający zmarłego niedawno pioniera fotografii streetstyle’owej,  Billa Cunninghama.

Odejście Billa Cunninghama było wielką stratą nie tylko dla świata mody i sztuki, lecz także nowojorczyków. Fotograf większość swojego życia mieszkał właśnie w tym mieście, z nim czuł więź, a śmierć artysty sprawiła, że spora część mieszkańców metropolii zwyczajnie poczuła pustkę. Szybko powstała petycja, w której proszono władze Wielkiego Jabłka o upamiętnienie artysty.

Dowiedz się więcej: Świat mody żegna legendę – Bill Cunningham odszedł w wieku 87 lat

Zeszłotygodniowa petycja szybko zyskała aprobatę władz Nowego Jorku i już teraz mieszkańcy i turyści mogą podziwiać Róg Billa Cunninghama na skrzyżowaniu alei 57. i 5. Wszyscy są pod wrażeniem tempa, w jakim procedowaną nad tą sprawą. Wyobrażacie sobie, żeby w Polsce równie dużo energii urzędnicy poświęcali na sprawy apolitycznych artystów? My śmiemy wątpić…

ZobaczSchowaj komentarze

DSQUARED2 włącza się do walki z hejtem w sieci

Hejt i gnębienie w sieci są niestety smutną codziennością, która często ma tragiczne skutki. Cieszy więc, że do akcji społecznych dołączają nie tylko celebryci, ale też domy mody, które chcą walczyć z nienawiścią. I to w bardzo dobrym stylu!

DSQUARED2 włącza się do walki z hejtem w sieci

Dean i Dan Caten, założyciele i projektanci marki DSQUARED2, zaprezentowali swoją kapsułową kolekcję powstałą we współpracy z ruchem Be Cool Be Nice, który walczy z nienawiścią w Internecie. Część wpływów ze sprzedaży produktów zostanie przekazana na organizację, która inwestuje w psychologów oraz warsztaty tłumaczące do czego prowadzi gnębienie i wyśmiewanie się z innych.


W skład kolekcji (jej fragment możecie obejrzeć w naszej powyższej galerii) wchodzą m.in. jeansy, czapki, koszulki, bluzy, sneakersy czy sandałki na obcasie. Całość utrzymana jest głównie w kontrastowej bieli i czerni, a jedynym printem jest właśnie przekaz całej kampanii: be cool, be nice.

Pamiętajcie, że przemoc psychiczna i słowna w sieci jest czymś niezwykle groźnym i niszczącym dla osoby prześladowanej. Zwracajcie uwagę osobom gnębiącym lub zgłaszajcie nienawiść – na policji lub poprzez HejtStop. Nie pozwólmy wygrać nienawiści!

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze palety cieni do powiek nie tylko na świąteczny prezent

Marc Jacobs Beauty

Style Eye-Con N°20
429 zł

Urban Decay

Paleta metalicznych cieni do powiek
249 zł

Becca

Eye Lights Palette Apres Ski Glow Collection
185 zł

Bobbi Brown

Caviar & Rubies Eye Shado
350 zł

Too Faced

Boss Lady Beauty Agenda
239 zł

Lancôme

La Palette d'Olympia
489 zł
Tworzymy własną mapę modnych miejsc. Podpowiadamy, dokąd warto się udać będąc w Londynie, Paryżu, czy Lublinie. Odkrywamy przestrzenie znane i nieznane mieszkańcom oraz obieżyświatom. Docieramy do miejskich zakątków tętniących życiem towarzyskim i kulturalnym. Przybliżamy ich charakter. Niekiedy są to strefy bardzo prywatne, przytulne, gdzie w powietrzu unosi się atmosfera przyjaźni. Innym razem to przestrzenie doniosłe, o monumentalnym charakterze, prezentujące sztukę wysoką. Bazując na własnym doświadczeniu tworzymy specyficzne przewodniki po miastach Polski i świata. Zamieszczamy w nich informacje, gdzie można smacznie zjeść, gdzie udać się na zakupy, gdzie zatrzymać się na nocleg. Subiektywnie opowiadamy o miejscach, których próżno szukać w topowych przewodnikach.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.