Róg ulic w Nowym Jorku nazwano na cześć Billa Cunninghama

Władze miasta zadziałały ekspresowo. Kilkanaście dni po rozpoczęciu akcji w Nowym Jorku już powstał róg upamiętniający zmarłego niedawno pioniera fotografii streetstyle’owej,  Billa Cunninghama.

Odejście Billa Cunninghama było wielką stratą nie tylko dla świata mody i sztuki, lecz także nowojorczyków. Fotograf większość swojego życia mieszkał właśnie w tym mieście, z nim czuł więź, a śmierć artysty sprawiła, że spora część mieszkańców metropolii zwyczajnie poczuła pustkę. Szybko powstała petycja, w której proszono władze Wielkiego Jabłka o upamiętnienie artysty.

Dowiedz się więcej: Świat mody żegna legendę – Bill Cunningham odszedł w wieku 87 lat

Zeszłotygodniowa petycja szybko zyskała aprobatę władz Nowego Jorku i już teraz mieszkańcy i turyści mogą podziwiać Róg Billa Cunninghama na skrzyżowaniu alei 57. i 5. Wszyscy są pod wrażeniem tempa, w jakim procedowaną nad tą sprawą. Wyobrażacie sobie, żeby w Polsce równie dużo energii urzędnicy poświęcali na sprawy apolitycznych artystów? My śmiemy wątpić…

ZobaczSchowaj komentarze

DSQUARED2 włącza się do walki z hejtem w sieci

Hejt i gnębienie w sieci są niestety smutną codziennością, która często ma tragiczne skutki. Cieszy więc, że do akcji społecznych dołączają nie tylko celebryci, ale też domy mody, które chcą walczyć z nienawiścią. I to w bardzo dobrym stylu!

DSQUARED2 włącza się do walki z hejtem w sieci

Dean i Dan Caten, założyciele i projektanci marki DSQUARED2, zaprezentowali swoją kapsułową kolekcję powstałą we współpracy z ruchem Be Cool Be Nice, który walczy z nienawiścią w Internecie. Część wpływów ze sprzedaży produktów zostanie przekazana na organizację, która inwestuje w psychologów oraz warsztaty tłumaczące do czego prowadzi gnębienie i wyśmiewanie się z innych.


W skład kolekcji (jej fragment możecie obejrzeć w naszej powyższej galerii) wchodzą m.in. jeansy, czapki, koszulki, bluzy, sneakersy czy sandałki na obcasie. Całość utrzymana jest głównie w kontrastowej bieli i czerni, a jedynym printem jest właśnie przekaz całej kampanii: be cool, be nice.

Pamiętajcie, że przemoc psychiczna i słowna w sieci jest czymś niezwykle groźnym i niszczącym dla osoby prześladowanej. Zwracajcie uwagę osobom gnębiącym lub zgłaszajcie nienawiść – na policji lub poprzez HejtStop. Nie pozwólmy wygrać nienawiści!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Tworzymy własną mapę modnych miejsc. Podpowiadamy, dokąd warto się udać będąc w Londynie, Paryżu, czy Lublinie. Odkrywamy przestrzenie znane i nieznane mieszkańcom oraz obieżyświatom. Docieramy do miejskich zakątków tętniących życiem towarzyskim i kulturalnym. Przybliżamy ich charakter. Niekiedy są to strefy bardzo prywatne, przytulne, gdzie w powietrzu unosi się atmosfera przyjaźni. Innym razem to przestrzenie doniosłe, o monumentalnym charakterze, prezentujące sztukę wysoką. Bazując na własnym doświadczeniu tworzymy specyficzne przewodniki po miastach Polski i świata. Zamieszczamy w nich informacje, gdzie można smacznie zjeść, gdzie udać się na zakupy, gdzie zatrzymać się na nocleg. Subiektywnie opowiadamy o miejscach, których próżno szukać w topowych przewodnikach.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.