Mężczyzna ambsadorem marki Maybelline!

Amerykański gigant branży beauty – Maybelline – ma nowego ambasadora. Po raz pierwszy został nim mężczyzna, a konkretnie Manny Gutierrez, znany w sieci pod pseudonimem „Manny Mua”, który promuje swoim wizerunkiem najnowszą maskarę marki. Czyżby 2017 rok należał do facetów reklamujących (z pozoru jedynie damskie) kosmetyki?

 

 

 

Manny Mua ma ponad 2 miliony subskrybentów na You Tubie, a jego specjalnością jest makijaż oczu, który opanował wręcz do perfekcji. Tak naprawdę nie jest pierwszym chłopakiem, który użyczył swojego wizerunku marce kosmetycznej – zaledwie kilka tygodni wcześniej do współpracy przy kampanii inną męską gwiazdę social mediów Jamesa Charlesa, zaprosiła marka CoverGirl.


Manny Mua twierdzi, że makijaż jest totalnie „gender free”,  czemu daje wyraz w swoich co tygodniowych filmikach. Marka Maybelline w nowej kampanii postanowiła dosyć odważnie wykorzystać niewątpliwy potencjał vlogera  i nakręciła kilka zabawnych filmików promujących nową maskarę „Big Shot”.

Sam produkt, czyli nowa wariacja na temat kultowej już maskary The Colossal, zbiera pozytywne recenzje za oceanem. Dziewczyny (póki co pośród recenzujących nie widziałyśmy jeszcze żadnego chłopaka) chwalą ją za kolor, sposób w jaki wywija rzęsy i dodaje im objętości.

W Polsce The Big Shot pojawi się w pierwszej połowie 2017, jednak nie jest do końca wiadome, czy sesja wizerunkowa z udziałem męskiego vlogera zostanie wykorzystana w naszym kraju. Sądzimy jednak, że, w obliczu genderowego dyskursu jaki obserwujemy obecnie w branży mody i beauty, globalny wymiar tego typu kampanii jest tylko kwestią czasu.

 

ZobaczSchowaj komentarze

88-letnia Baddie Winkle nową muzą Urban Decay

Najnowszą inspiracją kultowej marki kosmetycznej została sensacja Internetu ostatnich lat – dojrzała, lecz będąca zdecydowanie w pełni sił Baddie Winkle.

88-letnia Baddie Winkle nową muzą Urban Decay

Baddie Winkle zabłysnęła w 2014 roku na Instagramie. To wtedy konto osiemdziesięciolatki wzbudziło międzynarodową sensację i sprawiło, że jej niecodziennym, jak na kobietę w jej wieku stylem zachwycili się zarówno znawcy mody, jak i jej odbiorcy. Efekt? Dziś jej konto śledzi ponad 2,5 miliona osób.

Kobieta, która z dumą podkreśla, że jest już prababcią, jest uosobieniem zmian, jakie następują w społeczeństwach Zachodu – starość coraz częściej nie jest tam powodem do wstydu czy kłopotem, lecz staje się szansą na nadrobienie wszystkich rzeczy, na które nie miało się czasu wychowując dzieci i zajmując się pracą. Coraz więcej jest osób, które aktywnie wykorzystują swoją drugą młodość i dają się porwać chwili, nie patrząc na konwenanse.

Nic dziwnego, że Urban Decay postanowiło wyróżnić Baddie i ogłosić ją nową muzą. Winkle jest żywą ambasadorką niezależności, energii i przekorności. „Ona jest przykładem tego, co znaczy bycie cool” – możemy przeczytać w specjalnym oświadczeniu marki. Dowiadujemy się też z niego, że firma zaprosiła Baddie do Los Angeles, gdzie ta została bohaterką sesji zdjęciowej na tle słynnych miejskich murali. Efekt? Jak zwykle w jej przypadku – powalający.

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post prezentuje trendy na wiosnę 2017: kratka vichy

TOPSHOP

BOTKI
OK. 450 ZŁ

TOPSHOP

SPÓDNICA
ok. 200 zł

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 150 zł

ZARA

KOSZULA
139,90 ZŁ

ZARA

DŻINSY
139,90 ZŁ

ZARA

SPODNIE
139 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.