Mężczyzna ambsadorem marki Maybelline!

Amerykański gigant branży beauty – Maybelline – ma nowego ambasadora. Po raz pierwszy został nim mężczyzna, a konkretnie Manny Gutierrez, znany w sieci pod pseudonimem „Manny Mua”, który promuje swoim wizerunkiem najnowszą maskarę marki. Czyżby 2017 rok należał do facetów reklamujących (z pozoru jedynie damskie) kosmetyki?

 

 

 

Manny Mua ma ponad 2 miliony subskrybentów na You Tubie, a jego specjalnością jest makijaż oczu, który opanował wręcz do perfekcji. Tak naprawdę nie jest pierwszym chłopakiem, który użyczył swojego wizerunku marce kosmetycznej – zaledwie kilka tygodni wcześniej do współpracy przy kampanii inną męską gwiazdę social mediów Jamesa Charlesa, zaprosiła marka CoverGirl.


Manny Mua twierdzi, że makijaż jest totalnie „gender free”,  czemu daje wyraz w swoich co tygodniowych filmikach. Marka Maybelline w nowej kampanii postanowiła dosyć odważnie wykorzystać niewątpliwy potencjał vlogera  i nakręciła kilka zabawnych filmików promujących nową maskarę „Big Shot”.

Sam produkt, czyli nowa wariacja na temat kultowej już maskary The Colossal, zbiera pozytywne recenzje za oceanem. Dziewczyny (póki co pośród recenzujących nie widziałyśmy jeszcze żadnego chłopaka) chwalą ją za kolor, sposób w jaki wywija rzęsy i dodaje im objętości.

W Polsce The Big Shot pojawi się w pierwszej połowie 2017, jednak nie jest do końca wiadome, czy sesja wizerunkowa z udziałem męskiego vlogera zostanie wykorzystana w naszym kraju. Sądzimy jednak, że, w obliczu genderowego dyskursu jaki obserwujemy obecnie w branży mody i beauty, globalny wymiar tego typu kampanii jest tylko kwestią czasu.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Makijaż z pokazu Chanel haute couture wiosna 2017

Pokaz haute couture Chanel, który odbył się w ten wtorek nie zawiódł oczekujących na niego fanów mody. Oczy przyciągały nie tylko suknie z piór i gwiazdy na wybiegu, ale makijaże. Czym były umalowane modelki na pokazie Chanel? Sprawdźcie.

Wiekowy, niemal legendarny jak jego wielka poprzedniczka Coco, projektant Karl Lagerfeld nie zawiódł i ubrał wędrujące po wybiegu znane modelki w tweed, brokat, pióra i cekiny.

Jak za każdym razem, także i teraz interesują makijaże jakie miały na sobie prezentujące kreacje panie. A te zostały wykonane najnowszą kolekcją Chanel Coco Code.

Oczywiście make up by Chanel był  zgodny z najnowszymi trendami : matowa cera, ale mocny błysk na powiekach.

Rzęsy nietknięte były tuszem, za to mocno zaznaczono brwi. Matowa pomadka na ustach miała odcień naturalnego beżu. Makijaż był świeży, ale też dosyć wyraźny, a co najważniejsze, idealnie dopełniał kolekcję.

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.