Virgil Abloh z Off White następcą Riccardo Tisci w Givenchy?

Jeszcze do niedawna ciężko było nam sobie wyobrazić Givenchy bez Riccardo Tisci, ale wszystko co dobre kiedyś musi się skończyć. Włoch oficjalnie ogłosił, że po 12 latach odchodzi z francuskiego domu mody, a branża mody już zaczęła spekulować kto może go zastąpić. Ostatnie doniesienia WWD wskazują na Virgila Abloha, dyrektora marki Off-White. Zaskoczeni? My również.

Zanim Virgil Abloh zajął się projektowaniem ubrań, najpierw pracował jako DJ, a potem jako właściciel concept store’u w Chiacago o nazwie RSVP Gallery. W 2013 roku założył własną markę Off-White, którą świat streetwearu szybko pokochał. Dzisiaj jest w zaufanym kręgu Kanye’go Westa, a jego ubrania noszą takie gwiazdy jak Drake, Beyonce czy Kendall Jenner. Amerykanin w 2015 roku został też laureatem nagrody  LVMH dla młodych projektantów obok samego Demny Gvasalii, złotego dziecka branży mody, która pokochała go w Vetements i Balenciadze. Gvasalia jest doskonałym przykładem na to, że świat mody zaczyna zmieniać swoje niegdyś sztywne zasady i coraz częściej zwraca się w kierunku mniej znanych, wręcz offowych projektantów. Właśnie dlatego plotki o Virgilu w Givenchy wcale nie muszą być takie wyssane z palca.

Jeśli te spekulacje okażą się prawdą, już wiemy, że na pewno jest jedna osoba, której ta decyzja się nie spodoba – Raf Simons. Projektant, który niedługo pokaże swoją pierwszą kolekcję dla Calvina Kleina, w wywiadzie dla magazynu GQ (do przeczytania tutaj) ostro wypowiedział się na temat Virgila. Mianowicie, Simons nazwał go bardzo sympatycznym człowiekiem, ale nie projektantem, tym samym rozpoczynając burzę na Twitterze. Na razie Givenchy i Virgil odmówili komentarza w całej sprawie, ale trudno jest nie zastanawiać się jaka będzie przyszłość francuskiego domu mody, który pod okiem Riccardo Tisci odnosił niemal same sukcesy. Czy przyszedł czas, żeby Virgil Abloh pokazał na co go stać? Czekamy na rozwój wydarzeń!

Przeczytajcie także

BREAKING NEWS: Riccardo Tisci odchodzi z Givenchy!

ZobaczSchowaj komentarze

Ikea ogłosiła współpracę z Off-White. Efekt? Nowa wersja kultowej torby!

W tym roku Ikea przeżywa apogeum popularności i publikacji w mediach niekoniecznie zajmujących się wnętrzami i designem. Teraz przyszedł czas na kolejne ogłoszenie: Virgil Abloh i jego marka Off-White reinterpretują słynną torbę Frakta.

Jeśli jeszcze nie jesteście zmęczeni informacjami ze świata Ikei, to być może macie jeszcze siłę ucieszyć się z wiadomości, że marka Off-White została zaproszona przez szwedzkiego giganta do współpracy przy rearanżacji ich kultowej torby Frakta. Przypomnijmy: najpierw tym projektem „zainspirowała się” Balenciaga, później Ikea wyśmiewała hiszpański dom mody, a ostatecznie w sieci pojawiły się różne projekty domorosłych artystów prezentujących przykładowo stringi z charakterystycznego materiału.

Przyszedł czas na oficjalną kolaborację z Ikeą, którą ta ogłosiła z marką Off-White. Na instagramowym profilu marki możemy zobaczyć, w jaki sposób jej dyrektor kreatywny, Virgil Abloh ręcznie składa własną wersję kultowej Frakty. Nie jest to skomplikowane i wymaga zaledwie kilka ruchów, choć ortodoksyjni fani Ikea z pewnością nie będą zachwyceni, że ta wersja straciła charakterystyczny niebieski kolor.

ex-architecture student meets „pattern making” @ikeatoday

Post udostępniony przez Off-White™ (@off____white)

Kupowalibyście?

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.