Virgil Abloh z Off White następcą Riccardo Tisci w Givenchy?

Jeszcze do niedawna ciężko było nam sobie wyobrazić Givenchy bez Riccardo Tisci, ale wszystko co dobre kiedyś musi się skończyć. Włoch oficjalnie ogłosił, że po 12 latach odchodzi z francuskiego domu mody, a branża mody już zaczęła spekulować kto może go zastąpić. Ostatnie doniesienia WWD wskazują na Virgila Abloha, dyrektora marki Off-White. Zaskoczeni? My również.

Zanim Virgil Abloh zajął się projektowaniem ubrań, najpierw pracował jako DJ, a potem jako właściciel concept store’u w Chiacago o nazwie RSVP Gallery. W 2013 roku założył własną markę Off-White, którą świat streetwearu szybko pokochał. Dzisiaj jest w zaufanym kręgu Kanye’go Westa, a jego ubrania noszą takie gwiazdy jak Drake, Beyonce czy Kendall Jenner. Amerykanin w 2015 roku został też laureatem nagrody  LVMH dla młodych projektantów obok samego Demny Gvasalii, złotego dziecka branży mody, która pokochała go w Vetements i Balenciadze. Gvasalia jest doskonałym przykładem na to, że świat mody zaczyna zmieniać swoje niegdyś sztywne zasady i coraz częściej zwraca się w kierunku mniej znanych, wręcz offowych projektantów. Właśnie dlatego plotki o Virgilu w Givenchy wcale nie muszą być takie wyssane z palca.

Jeśli te spekulacje okażą się prawdą, już wiemy, że na pewno jest jedna osoba, której ta decyzja się nie spodoba – Raf Simons. Projektant, który niedługo pokaże swoją pierwszą kolekcję dla Calvina Kleina, w wywiadzie dla magazynu GQ (do przeczytania tutaj) ostro wypowiedział się na temat Virgila. Mianowicie, Simons nazwał go bardzo sympatycznym człowiekiem, ale nie projektantem, tym samym rozpoczynając burzę na Twitterze. Na razie Givenchy i Virgil odmówili komentarza w całej sprawie, ale trudno jest nie zastanawiać się jaka będzie przyszłość francuskiego domu mody, który pod okiem Riccardo Tisci odnosił niemal same sukcesy. Czy przyszedł czas, żeby Virgil Abloh pokazał na co go stać? Czekamy na rozwój wydarzeń!

Przeczytajcie także

BREAKING NEWS: Riccardo Tisci odchodzi z Givenchy!

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Givenchy wiosna-lato 2017

Kiedy myślimy o sesjach wizerunkowych domu mody Givenchy, to zwykle pierwszym skojarzeniem są zdjęcia grupowe utrzymane w ciemniejszej kolorystyce. Dyrektor kreatywny Riccardo Tisci był również jednym z pierwszych projektantów lansujących trend na kampanie z wieloma modelkami, ale jak widać wszystko musi się kiedyś skończyć. Na sezon wiosna-lato 2017 francuski dom mody proponuje coś zupełnie innego, bo najnowsza sesja wizerunkowa z udziałem Iriny Shayk to minimalistyczna uczta dla oczu. Zobaczcie!

Kampania Givenchy wiosna-lato 2017
ZobaczSchowaj komentarze

Dzień Matki: przegląd prezentów z polską metką

W. KRUK

PORTFEL
599 zł

MINISTERSTWO DOBREGO MYDŁA

ZESTAW KOSMETYKÓW
65 zł

LE PETIT TROU

KLAPKI
380 zł

LE PETIT TROU

ŚWIECA
130 zł

BOHOBOCO

PERFUMY
390 zł

MO. 61

WARSZTATY ZAPACHOWE
500 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.