Victoria’s Secret zbyt dosłownie zainspirowała się Pat McGrath!

Co powiecie na to, że nawet najwięksi giganci w branży potrafią ściągać od siebie nawzajem? Spawa staje się od razu medialna kiedy chodzi o takich graczy w branży jak Victoria’a Secret i Pat McGrath. Sami oceńcie o co tyle hałasu.

Kiedy chodziło o markę dysponującą tak olbrzymimi budżetem ani nie są tak sławne jak Victoria’s Secret nikt pewnie nie zwróciłby uwagi na wypełniane różowymi cekinami, niepozorne opakowanie w którym został zamknięty flakon perfum. Gdyby, podkreślmy nie wyglądało tak znajomo i nie chodziło o amerykańskiego giganta o którym wszędzie teraz głośno za sprawą pokazu w Szanghaju. Spawa wygląda zupełnie inaczej i raczej nie da się jej zamieść pod dywan.


Cała afera rozpętała się w zeszły poniedziałek, kiedy na koncie Instagramowym @ diet_prada, pojawiło się zdjęcie, które dosłownie zdekonspirowało plagiat jednego z największych gigantów bielizny. Victoria’s Secret sprzedaje w tym roku świąteczną wersję swojego zapachu Bombshell zapakowaną w lśniące różowe opakowanie wypełniony błyszczącymi różowymi cekinami. Dla każdego, kto kiedykolwiek widział produkt Pat McGrath Labs, podobieństwo jest tak oczywiste, że aż trudno uwierzyć że można było zrobić to przypadkiem. Spawa z pozoru błaha, wszak dotyczy tylko opakowania – mógłby ktoś powiedzieć.

Niby nic takiego, bo każdy przecież mógł wpaść na ten pomysł szczególnie przed świętami. Ale tak dosłowne skopiowanie pomysłu, a tym samym  zadarcie z jedną z najbardziej  wpływowych osób w branży mody nie jest najlepszym sposobem zwiększenie sprzedaży?

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Koniec z limitowanymi kolekcjami! PatMcGrath wypuszcza stałą linią produktów do makijażu

Jedna z najsłynniejszych makijażystek na świecie, która odpowiada za spektakularne charakteryzacje na pokazach mody największych światowych marek czy makijaże Madonny podczas tras koncertowych, po latach w branży beauty i kilku sezonach działalności opartej wyłącznie na limitowanych kolekcjach produktów, startuje ze stałą i gigantyczną linią kosmetyków do makijażu. Co wejdzie w jej skład? Już wiemy!

O makijażu wie wszystko, bo od lat maluje twarze najsłynniejszych artystek i modelek na pokazach mody. Jest niekwestionowanym guru dla milionów kobiet na całym świecie, a w branży ma opinię wizjonerki i prawdziwej artystki. Nie tylko maluje, ale także kreuje trendy i  tworzy niesamowite charakteryzacje. Do tej pory tworzyła makijaże dla takich gigantów jak m.in Armani – kilka sezonów temu dojrzała do tego, by stworzyć własną markę Pat McGrath Labs, lecz dopiero teraz postanowiła uczynić z niej stałą linię produktów do makijażu, a nie jak dotąd tylko limitowane edycje wybranych kosmetyków.

W przyszłym miesiącu McGrath wprowadzi na rynek pełna kolekcję kosmetyków do makijażu pod nazwą Pat McGrath Labs, która będzie stała, a nie jak dotąd tylko limitowana. Produkty do tej kolekcji zbierała przez 25 lat. W jej skład wejdzie pokaźna liczba kosmetyków i będzie zawierać wszystko co potrzebne by stworzyć  perfekcyjny makijaż a la Pat: szminki, palety cieni, maskary, konturówki. Tworząc ją, londyńska makijażystka naprawdę się postarała. Spędziła dwa lata w laboratoriach szukając idealnych formuł i niesamowicie napigmentowanych, wyjątkowych kolorów. Produkty do sprzedaży będą wchodzić  etapami- począwszy od północy 16 września, do sprzedaży trafi 40 odcieni szminek w dwóch wersjach, a następnie uwalniając wargę w 11 odcieniach, ołówki w pięciu odcieniach, tusz do rzęs i cieniem do oczy. Sprzedaż początkowo ruszy na stronie patmcgrath.com.


W tym miesiącu, choć nie podła jeszcze konkretna daty, McGrath będzie miała miejsce także „tajna” przedsprzedaż dla subskrybentów witryny Pat, którzy otrzymają e-mail z zaproszeniem do sklepu przed oficjalną premierą. A od 6 października będzie można kupić całą kolekcję w Sephorze i na sephora.com, która została wyłącznym partnera handlowym marki.

Specjaliści przewidują, że w ciągu pierwszego roku detalicznej sprzedaży kosmetyków McGrath zarobi ponad 60 milionów dolarów. Trudno się dziwić, bo od 25 lat jest dla milionów kobiet niesłabnącą inspiracją, a jej Instagram obserwuje 1,5 miliona (!) osób.

Nie możemy już doczekać się doczekać by zobaczyć te cuda na własne oczy.

ZobaczSchowaj komentarze

Święta 2017: prezenty dla stylowej Mamy!

SOLAR

RĘKAWICZKI
199 ZŁ

CREAMY

OLEJEK Z ZIELONEJ KAWY
49 ZŁ

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
890 ZŁ

CYVONYUK

APASZKA Z INICJAŁAMI
249 ZŁ

THE ODDER SIDE

SWETER
389 ZŁ

RETT FREM

KOLCZYKI
OK. 100 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.