Victoria’s Secret zbyt dosłownie zainspirowała się Pat McGrath!

Co powiecie na to, że nawet najwięksi giganci w branży potrafią ściągać od siebie nawzajem? Spawa staje się od razu medialna kiedy chodzi o takich graczy w branży jak Victoria’a Secret i Pat McGrath. Sami oceńcie o co tyle hałasu.

Kiedy chodziło o markę dysponującą tak olbrzymimi budżetem ani nie są tak sławne jak Victoria’s Secret nikt pewnie nie zwróciłby uwagi na wypełniane różowymi cekinami, niepozorne opakowanie w którym został zamknięty flakon perfum. Gdyby, podkreślmy nie wyglądało tak znajomo i nie chodziło o amerykańskiego giganta o którym wszędzie teraz głośno za sprawą pokazu w Szanghaju. Spawa wygląda zupełnie inaczej i raczej nie da się jej zamieść pod dywan.


Cała afera rozpętała się w zeszły poniedziałek, kiedy na koncie Instagramowym @ diet_prada, pojawiło się zdjęcie, które dosłownie zdekonspirowało plagiat jednego z największych gigantów bielizny. Victoria’s Secret sprzedaje w tym roku świąteczną wersję swojego zapachu Bombshell zapakowaną w lśniące różowe opakowanie wypełniony błyszczącymi różowymi cekinami. Dla każdego, kto kiedykolwiek widział produkt Pat McGrath Labs, podobieństwo jest tak oczywiste, że aż trudno uwierzyć że można było zrobić to przypadkiem. Spawa z pozoru błaha, wszak dotyczy tylko opakowania – mógłby ktoś powiedzieć.

Niby nic takiego, bo każdy przecież mógł wpaść na ten pomysł szczególnie przed świętami. Ale tak dosłowne skopiowanie pomysłu, a tym samym  zadarcie z jedną z najbardziej  wpływowych osób w branży mody nie jest najlepszym sposobem zwiększenie sprzedaży?

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Pat McGrath lansuje super luksusowy błyszczyk do ust!

Jedna z najsłynniejszych makijażystek na świecie, a także od niedawna właścicielka własnego kosmetycznego brandu – Pat McGrath Labs, już jutro wprowadza na rynek błyszczyk, który jest jednym z najbardziej luksusowych jakie mieliśmy okazję zobaczyć.

Pat McGrath doskonale wie co przeżywają usta milionów kobiet zimą. Postanowiła zmierzyć się z problemem spierzchniętych, suchych i popękanych ust i stworzyła swój pierwszy balsam. Ale to nie zwykły, nawilżający kosmetyk w sztyfcie – Fetish, bo tak się nazywa, jest równie legendarny jak sama charakteryzatorka. Bezbarwna, bogata w przeciwutleniacze i zapobiegająca starzeniu się ust formuła chroni, odżywia, zmiękcza i nawilża nasze wargi, nadając im subtelny połysk. „Naprawia, odbudowuje i uzupełnia, utrzymując je zmysłowo gładkie i pozostawiając na nich efekt świetlistego wykończenia”, powiedziała McGrath. Makijażystka zanim zdecydowała się wprowadzić go do regularnej sprzedaży, używała go przez ostatni rok na planie sesji zdjęciowych i malowała nim usta modeli i modelek podczas tygodni mody.

Kosmetyk można używać samodzielnie lub jako bazę tuż przed użyciem tradycyjnej szminki. Błyszczyk umieszczony w białym lakierowanym opakowaniu ozdobiony złotymi ustami i zapakowany w eleganckie pudełeczko, zadebiutuje oficjalnie już 4 stycznia i będzie kosztował ok. 130 zł. Kupicie go wyłącznie na PatMcGrath.com.

 

Jedno wiemy, na pewno będzie, jak wszystkie kosmetyki makijażystki, doskonały!

ZobaczSchowaj komentarze

Prezent last minut: perfumy na Dzień Matki


Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności