Victoria Beckham i Reebok łączą siły!

Jeszcze kilka lat temu, informacja o tej współpracy wprawiłaby nas w prawdziwe osłupienie. Victoria Beckham, niegdyś miłośniczka obcisłych sukienek oraz szpilek do nieba, właśnie ogłosiła, że nawiązała współpracę ze sportowym gigantem Reebok, tym samym dołączając do grona ambasadorek jak Gigi Hadid, Ariana Grande oraz Teyana Taylor.

Victoria Beckham wspólnie z marką Reebok w ramach długofalowej współpracy chcą zachęcić kobiety do bycia lepszymi wersjami siebie. Ten cel chcą osiągnąć, prezentując kolekcję łączącą wartości prezentowane przez sportową markę, jak i Brytyjkę, którymi są przede wszystkim niezależność, siła oraz pewność siebie. O współpracy Beckham powiedziała tak: „Jestem podekscytowana nawiązaniem współpracy z marką Reebok, opartej na wartościach, które wspólnie podzielamy. Zawsze chciałam pomagać kobietom w budowaniu ich pewności siebie, a Reebok idee tą realizuje od dekad. Cieszę się, że będę miała możliwość zestawienia tradycyjnego stylu fitness z modowymi trendami. Ubrania sportowe stanowią część mojej codziennej garderoby, dlatego tym bardziej jestem zachwycona wizją wspólnych działań.”  Jednak na efekty będziemy musieli trochę poczekać. Debiut kolekcji jest bowiem planowany dopiero na koniec 2018 roku.

Współpraca pomiędzy Victorią Beckham a marką Reebok powstała w ramach Reebok Innovation Collective. Jest to inicjatywa skupiająca się na rozwijaniu oraz udoskonalaniu oferty ubrań i butów w duchu aktualnych trendów, które pojawiają się zarówno na wybiegach projektantów jak i sklepowych półkach. W ramach tego projektu, Reebok zrealizował wiele współprac, w tym z Vetements, Cottweiler czy David Clark Company, dzięki którym sportowy gigant umocnił swoją pozycję na globalnym rynku.

Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Melancholia i nowy początek w kolekcji PAJONK jesień-zima 2017

Czarujące, czarno-białe zdjęcia Stanisława Bonieckiego, hipnotyzująca Kasia Jujeczka i kolekcja, o której sam projektant mówi, że z jednej  strony jest nawiązaniem do jego dotychczasowej twórczości, a z drugiej otwiera przed nim, nowy artystyczny rozdział. Michał Pająk wie, jak skraść nasze serca!

Melancholia i nowy początek w kolekcji PAJONK jesień-zima 2017

Michał Pająk już jakiś czas temu został okrzyknięty objawieniem polskiej sceny modowej i nadal pozostaje jednym z najzdolniejszych i wartych uwagi młodych polskich projektantów. W swojej twórczości miksuje minimalizm z abstrakcją, stawia na wyróżniające się oraz przykuwające uwagę detale i nie boi się śmiało (lecz jednocześnie bardzo oryginalnie) nawiązywać do twórczości największych – Picassa, Pollocka, czy, jak w tym sezonie, Klimta.

Najnowsza kolekcja o dużo mówiącej nazwie ANEW to, słowami samego projektanta, „powrót do tego, co już kiedyś tworzył Pajonk, ale także nowy początek i inna droga, jaką zdecydował się obrać”. Prostym, minimalistycznym i urzekającym konstrukcjami fasonom towarzyszą cekiny, które nadają całości tajemniczego, bajkowego charakteru, a połączone z wyjątkową urodą Kasi Jujeczki tworzą z jednej strony delikatny, a z drugiej niezwykle hipnotyzujący efekt. Najnowsze propozycje Michała Pająka to także przedłużone fasony, obecne chociażby na marynarce z dużymi poduszkami, oversize’owe topy, mocno zaznaczona talia i bufiaste rękawy. To maksymalizm, który idzie pod rękę z minimalizmem tworząc w ten sposób wyjątkowo inspirujący i atrakcyjny dla oka duet.

Charakter kolekcji oddaje jednak nie tylko uroda Kasi Jujeczki. Na uwagę zasługują także melancholijne, czarno- białe fotografie Stanisława Bonieckiego i makijaż stworzony przez Izę Kućmierowską.

Brawo!

Przeczytaj także:

Bobrowiec

P jak Pajonk

 

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.