Victoria Beckham i Reebok łączą siły!

Jeszcze kilka lat temu, informacja o tej współpracy wprawiłaby nas w prawdziwe osłupienie. Victoria Beckham, niegdyś miłośniczka obcisłych sukienek oraz szpilek do nieba, właśnie ogłosiła, że nawiązała współpracę ze sportowym gigantem Reebok, tym samym dołączając do grona ambasadorek jak Gigi Hadid, Ariana Grande oraz Teyana Taylor.

Victoria Beckham wspólnie z marką Reebok w ramach długofalowej współpracy chcą zachęcić kobiety do bycia lepszymi wersjami siebie. Ten cel chcą osiągnąć, prezentując kolekcję łączącą wartości prezentowane przez sportową markę, jak i Brytyjkę, którymi są przede wszystkim niezależność, siła oraz pewność siebie. O współpracy Beckham powiedziała tak: „Jestem podekscytowana nawiązaniem współpracy z marką Reebok, opartej na wartościach, które wspólnie podzielamy. Zawsze chciałam pomagać kobietom w budowaniu ich pewności siebie, a Reebok idee tą realizuje od dekad. Cieszę się, że będę miała możliwość zestawienia tradycyjnego stylu fitness z modowymi trendami. Ubrania sportowe stanowią część mojej codziennej garderoby, dlatego tym bardziej jestem zachwycona wizją wspólnych działań.”  Jednak na efekty będziemy musieli trochę poczekać. Debiut kolekcji jest bowiem planowany dopiero na koniec 2018 roku.

Współpraca pomiędzy Victorią Beckham a marką Reebok powstała w ramach Reebok Innovation Collective. Jest to inicjatywa skupiająca się na rozwijaniu oraz udoskonalaniu oferty ubrań i butów w duchu aktualnych trendów, które pojawiają się zarówno na wybiegach projektantów jak i sklepowych półkach. W ramach tego projektu, Reebok zrealizował wiele współprac, w tym z Vetements, Cottweiler czy David Clark Company, dzięki którym sportowy gigant umocnił swoją pozycję na globalnym rynku.

Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Pat McGrath współpracuje ze Spotify!

Chociaż wielu z nas wydaje się, że wszystko już było, czasami zdarzają się takie momenty, które przeczą temu stwierdzeniu. Dzisiaj jesteśmy świadkami jednego z nich, ponieważ tej współpracy nie spodziewał się chyba nikt. Pat McGrath, legenda makijażu, nawiązała współpracę ze… Spotify. O co chodzi? Wyjaśniamy!

Premiery nowych kolekcji Pat McGrath dotychczas odbywały się gdzieś za kulisami pokazów mody największych projektantów. To właśnie tam słynna makijażystka po raz pierwszy testowała swoje najnowsze produkty, a my podziwialiśmy je na modelkach chodzących po wybiegu. Jak widać, taki sposób promocji znudził się Pat, ponieważ postanowiła pójść w prawdziwie nowoczesnym oraz milenijnym kierunku, prezentując nową kolekcję w wirtualnym świecie, a konkretnie na profilu Spotify amerykańskiej piosenkarki Maggie Lindemann, gdzie pojawił się moduł zakupowy z produktami McGrath.

Dlaczego akurat Maggie przyszedł ten zaszczyt? Młoda wokalistka od jakiegoś czasu jest muzą McGrath, więc naturalnie to ona jako pierwsza została zaproszona do współpracy, jednak już teraz amerykańskie media podają, że to zaledwie początek, bo artystów będzie o wiele więcej. Na razie ciężko powiedzieć co z tego będzie, ale musimy przyznać, że pomysł na promocję jest zaskakujący i może to okaże się jego najmocniejszą stroną.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.