Vans x Van Gogh, czyli kolekcja wspierająca sztukę!

Już od 3 sierpnia w sklepach Vans na całym świecie będzie dostępna kolekcja, którą marka stworzyła we współpracy z Muzeum Van Gogha w Amsterdamie. Będzie można nie tylko kupić kultowe buty z dziełami artysty, ale również luksusowe ubrania. Nie zabraknie zarówno popularnych, jak i tych mniej znanych dzieł.

Cała kolekcja opiera się na 5 obrazach wybranych spośród ponad 2100 dzieł , dookoła których stworzono finalne projekty. Są to: Czaszka, Kwitnący Migdałowiec, Słoneczniki, autoportret Van Gogha i Stara Winnica z wieśniaczką. Sam wybór artysty nie zaskakuje – postimpresjonista jest jednym z najpopularniejszych malarzy wszech czasów, a jego osobowość do dziś zastanawia i inspiruje. Nie dziwi więc, że Vans zdecydował się umieścić jego gwasze na butach Old Skool, Classic Slip-On, Authentic, t-shircie Oversized Tee, kurtce bomberce, plecakach, czapkach czy bluzach z kapturem.

W swojej informacji prasowej Vans przytacza wypowiedź Adriaan Dönszelmann, Dyrektora Zarządzającego Muzeum Van Gogha.

„Jesteśmy zachwyceni kolekcją Vans x Van Gogh Museum, ponieważ wiąże się ona z naszą misją, aby życie i praca Vincenta van Gogha były dostępne dla jak największego grona osób, aby mogły ich ubogacać i inspirować. Łącząc ikoniczne dzieła Van Gogha z kultowym stylem Vans, nasza współpraca nadaje dziełom Vincenta nonszalancji, jaką niesie ze sobą hasło „Off The Wall” oraz zapewnia dotarcie do nowej grupy odbiorców.”

Kolorowa kolekcja powstała w wyższym celu – cześć dochodów z niej przybyłych zostanie przeznaczone na rzecz kultywowania dziedzictwa holenderskiego malarza. Kolekcja dostępna w sklepach stacjonarnych, sklepie internetowym Vans oraz przez witrynę muzeum i ich sklepie stacjonarnym.

ZobaczSchowaj komentarze

KOPI i momu.warsaw łączą siły w nowej kolekcji apaszek „Girls”. Zobaczcie zdjęcia!

Siła tkwi w kobiecości – ta myśl towarzyszyła dwóm młodym projektantkom przy tworzeniu nowej kolekcji apaszek. Mocny przekaz ultrakobiecych wzorów i dwie utalentowane dziewczyny -Natalia Kopiszka oraz Monika Mularczyk. To musiało się udać! Zobaczcie co wspólnie zaprojektowały!

KOPI i momu.warsaw łączą siły w nowej kolekcji apaszek „Girls”. Zobaczcie zdjęcia!

Natalia Kopiszka – młoda projektantka mody oraz Natalia Mularczyk – założycielka momu.warsaw zjednoczyły siły, by wspólnie stworzyć kolekcję apaszek „Girls”. Każda z apaszek to ilustrowany model, przedstawiający kobiecość w innym wymiarze. Do wyboru mamy model w pastelowych kolorach, z graficznym nadrukiem sylwetek kobiet o różnych kolorach włosów oraz karnacji, a także monochromatyczną propozycję, której autorką jest graficzka Weronika Anna Marianna. Apaszki wykonane są z wysokiej jakości satyny. Co najważniejsze, można nosić je na wiele sposobów! Tradycyjnie, na szyi, jako ozdoba torebki lub akcesorium do włosów. Kolekcja dedykowana jest osobom, które poprzez przemyślane dodatki chcą podkreślić swoją kobiecość.

Apaszki trafiły do sprzedaży 6 lipca. Dostępne są na stronach www.kopi.com.pl, www.momuwarsaw.com, a także w butiku marki przy ulicy Nowogrodzkiej 40 w Warszawie. Cena jednej apaszki to 129 złotych.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności