Urodowa jesień: polskie perfumy

Na całym świecie jest powszechnie obowiązującym standardem, że szanujące się domy mody mają własne zapachy odzwierciedlające ducha danej marki. Polskie marki szybko dojrzewają i starają się także projektować własne perfumy. Zobaczcie, jak wyglądają buteleczki z zapachami od Anji Rubik, La Manii, Michała Szulca, Paprockiego i Brzozowskiego, duetu Bohoboco oraz Paco Lorente.

Original by Anja Rubik

Anja Rubik długo pracowała nad swoim autorskim zapachem. Original to ekskluzywna, kwiatowa kompozycja która ujrzała światło dzienne w 2014 roku i do tej pory cieszy się niesłabnącą popularnością. Nic dziwnego – piękna i charyzmatyczna modelka, to silna osobowość, która swoim zapachem chce także wyposażyć kobiety w perfumy, dzięki którym poczują większą pewność siebie. W białym, minimalistycznym flakonie Rubik połączyła różowy pieprz i zieloną herbatę (nuta głowy) z lilią (nuta serca) oraz z żywicą (nuta bazy).

 

Michał Szulc Sale Perfume 01

Kompozycja zapachowa od Michała Szulca to orientalne perfumy dla kobiet i mężczyzn. Sale Perfume 01 miał swoją premierę a rynku w 2011 roku. Nutami głowy są goździk i biały pieprz; nutami serca są czerwona róża, masala czai, miód i szafran; nutami bazy są wanilia, labdanum, ambra, paczula i egzotyczne drzewa. Ta unisexowa propozycja może trafić w gusta bardziej osób, które w kupują niejednoznaczne kompozycje.

Bohoboco Perfume

Kamil Owczarek i Michał Gilbert Lach zaszaleli najbardziej, jeżeli chodzi o produkcję perfum. Wyjechali na południe Francji do miasta Grasse, gdzie stworzyli aż 8 zapachów, nad czym czuwał jeden z mistrzów ich tworzenia – Gerard Anthony. Flakon projektanci zaprojektowali samodzielnie – jest to minimalistyczny wzór z drewnianym korkiem i pokryty aksamitem. Różnorodność perfum Bohoboco z pewnością pozwoli każdemu dobrać kompozycję idealną. Twarze kampanii są stopniową ujawniane. Do tej pory zostały nimi: Helena Norowicz, Magda Mielcarz oraz Maja Salamon.

 

Paprocki&Brzozowski „Use me”

Panowie Paprocki&Brzozowski w 2011 roku pokusili się o stworzenie zapachu „Use Me” przy współpracy z firmą Fridge. Duet gwarantuje, że zapach, raz użyty, staje się uzależniający. Gwarantują, że stanowi zmysłową, ciepłą i intrygującą mieszankę. „Chcieliśmy zawrzeć w tym zapachu wszystko to, co kojarzy nam się z kobietami – zmysłowość, kokieteria, tajemnica i seksualność. Chcieliśmy, aby ten zapach uwodził, kusił, nie dał się zapomnieć” – tak o perfumach mówią ich autorzy. To chyba wystarczająca zachęta do ich wypróbowania.

La Mania

Niech za opis tych perfum posłużą słowa dyrektor kreatywnej marki. „Zapach La Manii jest wybitnie kobiecy –  przeciwieństwo popularnych dziś perfum uniseks. Wyrazisty, kuszący, zmysłowy. Zostaje w pamięci na długo. Przypomina mi zapach pokazów Haute Couture w Paryżu, niezwykłe, aromatyczne francuskie perfumerie oraz atmosferę Belle Époque” – mówi o swoim zapachu Joanna Przetakiewicz, właścicielka marki.

Paco Lorente „Vabum”

Jedyne polskie i typowo męskie perfumy w naszym zestawieniu. Marka firmuje zapach jako bardzo trwałą i elegancką kompozycja, które doskonale łączy w sobie energetyczny aromat owoców z ostrą nutą mięty. Twarzą zapachu jest Radosław Majdan, którego inicjały widoczne są na prostym czarnym flakonie.

 

 

 


Zakupy

Paco Lorente

Perfumy Vabun RM
149,99 zł

Paprocki&Brzozowski

Perfumy „Use me”
350,00 zł

Michał Szulc

Sale Perfume 01
150,00 zł

La Mania

Perumy La Mania
290,00 zł

Bohoboco

Perfumy Bohoboco (8 różnych zapachów)
390,00 zł (cena flakonu)

Anja Rubik

Woda perfumowana „Original by Anja Rubik”
198,00 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Zaczerpnięte z natury: pierwsza kolekcja okularów od Michała Szulca

Michała Szulca znaliśmy do tej pory jako jednego z najzdolniejszych polskich projektantów. Jego projekty to nie tylko krawiecki kunszt, ale dbałość o detale oraz ciekawe formy, które teraz możemy podziwiać w zupełnie nowej odsłonie. Projektant zaprojektował bowiem kolekcję okularów, które już teraz znalazły się na naszej liście must-have’ów!

Zaczerpnięte z natury: pierwsza kolekcja okularów od Michała Szulca

Linia okularów Szulca została zrealizowana wspólnie z marką Menrad, która może się pochwalić ponad 130-letnią tradycją na rynku optycznym. Pierwszy raz efekty współpracy pomiędzy marką a polskim projektantem mogliśmy podziwiać już jakiś czas temu, ponieważ okulary były jednym z dodatków podczas pokazu kolekcji Gash wiosna-lato 2017. Wtedy na wybiegu mogliśmy zobaczyć modelki w okularach o nieco zaokrąglonych kształtach idealnie łączących nowoczesne elementy z tymi vintage. To był jedynie przedsmak współpracy, ponieważ dopiero teraz możemy podziwiać w pełnej okazałości linię złożoną z 22 różnych modeli oprawek korekcyjnych oraz 3 przeciwsłonecznych.

Tworząc projekty oprawek Michał postanowił nawiązać do natury, między innymi wzorując się na kształtach drzew. Właśnie dlatego w kolekcji wielokrotnie powtarzają się krzywe linie i hiperbole. Idąc tropem przyrody, kolorystyka oprawek również została utrzymana w pasujących, neutralnych tonach, a tutaj dominują biel, delikatny róż, szarość oraz okazjonalna czerń. Oprawki okularów zostały wykonane ze specjalnego materiału o nazwie szylkret, który nie tylko ma ciekawą strukturę, ale zapewnia trwałość naszych oprawek.

Lubimy!

Przeczytajcie także

Michał Szulc „Gash” wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.