Urodowa jesień: polskie perfumy

Na całym świecie jest powszechnie obowiązującym standardem, że szanujące się domy mody mają własne zapachy odzwierciedlające ducha danej marki. Polskie marki szybko dojrzewają i starają się także projektować własne perfumy. Zobaczcie, jak wyglądają buteleczki z zapachami od Anji Rubik, La Manii, Michała Szulca, Paprockiego i Brzozowskiego, duetu Bohoboco oraz Paco Lorente.

Original by Anja Rubik

Anja Rubik długo pracowała nad swoim autorskim zapachem. Original to ekskluzywna, kwiatowa kompozycja która ujrzała światło dzienne w 2014 roku i do tej pory cieszy się niesłabnącą popularnością. Nic dziwnego – piękna i charyzmatyczna modelka, to silna osobowość, która swoim zapachem chce także wyposażyć kobiety w perfumy, dzięki którym poczują większą pewność siebie. W białym, minimalistycznym flakonie Rubik połączyła różowy pieprz i zieloną herbatę (nuta głowy) z lilią (nuta serca) oraz z żywicą (nuta bazy).

 

Michał Szulc Sale Perfume 01

Kompozycja zapachowa od Michała Szulca to orientalne perfumy dla kobiet i mężczyzn. Sale Perfume 01 miał swoją premierę a rynku w 2011 roku. Nutami głowy są goździk i biały pieprz; nutami serca są czerwona róża, masala czai, miód i szafran; nutami bazy są wanilia, labdanum, ambra, paczula i egzotyczne drzewa. Ta unisexowa propozycja może trafić w gusta bardziej osób, które w kupują niejednoznaczne kompozycje.

Bohoboco Perfume

Kamil Owczarek i Michał Gilbert Lach zaszaleli najbardziej, jeżeli chodzi o produkcję perfum. Wyjechali na południe Francji do miasta Grasse, gdzie stworzyli aż 8 zapachów, nad czym czuwał jeden z mistrzów ich tworzenia – Gerard Anthony. Flakon projektanci zaprojektowali samodzielnie – jest to minimalistyczny wzór z drewnianym korkiem i pokryty aksamitem. Różnorodność perfum Bohoboco z pewnością pozwoli każdemu dobrać kompozycję idealną. Twarze kampanii są stopniową ujawniane. Do tej pory zostały nimi: Helena Norowicz, Magda Mielcarz oraz Maja Salamon.

 

Paprocki&Brzozowski „Use me”

Panowie Paprocki&Brzozowski w 2011 roku pokusili się o stworzenie zapachu „Use Me” przy współpracy z firmą Fridge. Duet gwarantuje, że zapach, raz użyty, staje się uzależniający. Gwarantują, że stanowi zmysłową, ciepłą i intrygującą mieszankę. „Chcieliśmy zawrzeć w tym zapachu wszystko to, co kojarzy nam się z kobietami – zmysłowość, kokieteria, tajemnica i seksualność. Chcieliśmy, aby ten zapach uwodził, kusił, nie dał się zapomnieć” – tak o perfumach mówią ich autorzy. To chyba wystarczająca zachęta do ich wypróbowania.

La Mania

Niech za opis tych perfum posłużą słowa dyrektor kreatywnej marki. „Zapach La Manii jest wybitnie kobiecy –  przeciwieństwo popularnych dziś perfum uniseks. Wyrazisty, kuszący, zmysłowy. Zostaje w pamięci na długo. Przypomina mi zapach pokazów Haute Couture w Paryżu, niezwykłe, aromatyczne francuskie perfumerie oraz atmosferę Belle Époque” – mówi o swoim zapachu Joanna Przetakiewicz, właścicielka marki.

Paco Lorente „Vabum”

Jedyne polskie i typowo męskie perfumy w naszym zestawieniu. Marka firmuje zapach jako bardzo trwałą i elegancką kompozycja, które doskonale łączy w sobie energetyczny aromat owoców z ostrą nutą mięty. Twarzą zapachu jest Radosław Majdan, którego inicjały widoczne są na prostym czarnym flakonie.

 

 

 


Zakupy

Paco Lorente

Perfumy Vabun RM
149,99 zł

Paprocki&Brzozowski

Perfumy „Use me”
350,00 zł

Michał Szulc

Sale Perfume 01
150,00 zł

La Mania

Perumy La Mania
290,00 zł

Bohoboco

Perfumy Bohoboco (8 różnych zapachów)
390,00 zł (cena flakonu)

Anja Rubik

Woda perfumowana „Original by Anja Rubik”
198,00 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Diana Ross wypuściła własne perfumy!

To żywa legenda, prawdziwa dama muzyki popularnej i jedna z najpopularniejszych artystek XX wieku. Wypuszczenie perfum sygnowanych (i nie tylko!) jej nazwiskiem wydawało się więc sprawą oczywistą.

Ross została zaproszona do współpracy przez sieć Home Shopping Network (HSN). – To prawdziwy zaszczyt powitać Dianę Ross w rodzinie HSN i zapewnić jej platformę do dzielenia się nie tylko jej nowym zapachem, ale także historiami, które stały się fundamentem jej błyskotliwej kariery – powiedziała Carmen Bauza z HSN.

No właśnie – zapach jest jedynie częścią przygody, na którą zaprasza artystka. 5 grudnia Diana Ross będzie specjalnym gościem we wszystkich kanałach HSN, a więc w sieci, telewizji i telefonii komórkowej. Będzie opowiadała tam historie ze swojego bogatego życia zawodowego oraz zdradzała kulisy drogi na szczyt.

Flakon zapachu „Diamond Diana” została wycięta ze szklanego diamentu i została osobiście zaprojektowana przez piosenkarkę. Ta 100 mililitrowa konstrukcja składa się z 60 faset tworzących spiczastą czapkę z wewnętrznym monogramem „Diamond Diana”. Precyzyjne linie butelki tworzą pryzmat światła otaczającego projekt. Butelka znajduje się w pudełku z czarnego aksamitu, ozdobionym jedwabną czernią i falbanką Bordeaux. „Diamond Diana by Diana Ross” jest wytłoczona 24-karatowym, błyszczącym złotym pyłem. W każdym pudełku dodatkowo znajduje się specjalna wiadomość od legendy. Koszt takiego cacka to 95 dolarów i już można je zamawiać na stronie HSN.

To projekt nie mniej magiczny niż sama Diana. Doskonałe!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.