brak kategorii

Urodowa jesień: znane ambasadorki polskich kosmetyków

27.10.2016 Redakcja Fashion Magazine

Urodowa jesień: znane ambasadorki polskich kosmetyków

W kwestii angażowania gwiazd do kampanii polskich marek beauty wyraźnie widać dominację producentów kosmetyków do pielęgnacji. Marki takie jak AA czy Soraya od lat angażują najbardziej znane i lubiane przedstawicielki polskiego filmu czy muzyki, zachowując przy tym wizerunkową spójność i konsekwencję – Krystyna Janda, która została twarzą Sorayi w 2011 reklamowała linię Art&Diamonds, czyli kosmetyki przeznaczone do dojrzałej cery. Z kolei Monika Brodka, która podpisała kontrakt z Oceanic w wieku 25 lat była częścią kampanii „Technologia Wieku”, w której skład weszła szeroka gama produktów dla sześciu kategorii wiekowych – od 18. do 70. roku życia.

Monika Brodka w kampanii kosmetyków AA

Widać, że spójność stylu życia, poglądów czy charakteru zawodowej aktywności jest tym, na co polskie marki kosmetyczne zwracają największą uwagę. Przykład? Chociażby Małgorzata Kożuchowska, która w 2015 roku została pierwszą w historii ambasadorką marki Kolastyna, albo Agnieszka Maciąg – była modelka i fanka zdrowego stylu życia – jako twarz producenta naturalnych kosmetyków, czyli marki Clochee.

Polskie marki produkujące kosmetyki kolorowe, mimo że są w mniejszości, w ostatnich latach coraz chętniej wybierają na twarze swoich kolekcji znane nazwiska. Są to zazwyczaj popularne modelki i młode aktorki uważane za jedne z najpiękniejszych kobiet w polskim show biznesie.

A jak sytuacja prezentuje się na, cały czas kształtującym się, polskim rynku perfum? Tutaj zdecydowanie widać dominację duetu Bohoboco. Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek nie tylko mają na swoim koncie dwa zapachy (a właściwie nawet więcej, najnowsza premiera to bowiem kilka różnych kompozycji), do kampanii swoich produktów udaje się im także zaangażować najpopularniejsze nazwiska w branży. Projektanci dobierają jednak swoje ambasadorki w sposób niezwykle uważny. Zawsze są to bohaterki bardzo bliskie ich twórczości i wizji kobiety, muzy, z którymi prywatnie się przyjaźnią i które stanowią dla nich źródło zawodowej inspiracji. Tak było w przypadku Marty Żmudy-Trzebiatowskiej, która w 2012 roku została twarzą pierwszego zapachu marki i fantastycznego grona w postaci Heleny Norowicz, Mai Salamon i Magdaleny Mielcarz, które w tym roku zostały mianowane ambasadorkami najnowszych perfum z metką Bohoboco.

Helena Norowicz, Maja Salamon i Magdalena Mielcarz w kampanii perfum Bohoboco

Wybrane przez nas kampanie polskich kosmetyków z udziałem gwiazd znajdziecie w galerii powyżej – sprawdźcie koniecznie!