Ulubienice Karla Lagerfelda w kampanii Chanel jesień-zima 2017

Karl Lagerfeld musi być niezwykle stałym w uczuciach człowiekiem. Grono jego ulubionych modelek i muz od kilku lat pozostaje mniej więcej takie same, a gwiazdy najbardziej darzone przez projektanta sympatią mogą liczyć na regularne i najbardziej lukratywne kontrakty z francuskim domem mody: Kirsten Stewart promuje torebki, a Keira Knightley od kilku sezonów jest twarzą zapachu „Coco Mademoiselle”, na brak miłości ze strony Lagerfelda nie może też absolutnie liczyć Cara Delevingne, która wraz z najmłodszą ambasadorką Chanel – Lily Rose Depp – została właśnie twarzą iście kosmicznej kampanii na jesień-zimę 2017.

Ulubienice Karla Lagerfelda w kampanii Chanel jesień-zima 2017

Wszyscy zapewne pamiętacie „kosmiczny” pokaz Chanel na jesień-zimę 2017, podczas którego w liczącym 120 lat paryskim Grand Palais stanęła ogromna (i bardzo realistyczna) instalacja w kształcie rakiety. Obecny, także w samej kolekcji, motyw Karl Lagerled kontynuuje w najnowszej sesji wizerunkowej, do której zaangażował piękny i jednocześnie bardzo różny od siebie duet w postaci Cary Delevingne i Lily Rose Depp.

Aktorki i modelki kampanią tą umacniają swoją pozycję ulubienic Chanel, a na czarno-białych i kolorowych portretach prezentują spektrum ubrań i dodatków z najnowszej kolekcji marki, w tym charakterystyczne, tweedowe kostiumy, nawiązujące do ducha linii kosmiczne, srebrne plecaki, ale także bluzy z kapturem i bolerka wysadzanie grubymi, mieniącymi się kryształami.

Musimy przyznać, że obie prezentują się nieziemsko pięknie!

 

Przeczytaj także:

Karl Lagerfeld podbija kosmos, czyli pokaz Chanel jesień-zima 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Chanel nowym sponsorem renowacji Grand Palais

Chanel niedawno ogłosiło swój najnowszy projekt, tym razem niekoniecznie związany z modą, a… architekturą. Francuska marka postanowiła bowiem zostać sponsorem renowacji Grand Palais w Paryżu.

Współpraca pomiędzy Chanel oraz jednym z najbardziej spektakularnych lokalizacji w Paryżu, Grand Palais, trwa już bardzo długo. To właśnie tam odbywały się najbardziej spektakularne pokazy legendarnego domu mody, nic więc dziwnego, że to Chanel postanowiło zasponsorować jego renowację. Prace nad nowym wcieleniem Grand Palais planowo mają się rozpocząć w grudniu 2020 roku i potrwają do 2024 r. Na ten projekt Chanel rzekomo ma wydać jedyne 25 milionów euro, dlatego nie mamy wątpliwości, że po renowacji Grand Palais będzie robiło jeszcze większe wrażenie niż dotychczas.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności