Ulubienice Karla Lagerfelda w kampanii Chanel jesień-zima 2017

Karl Lagerfeld musi być niezwykle stałym w uczuciach człowiekiem. Grono jego ulubionych modelek i muz od kilku lat pozostaje mniej więcej takie same, a gwiazdy najbardziej darzone przez projektanta sympatią mogą liczyć na regularne i najbardziej lukratywne kontrakty z francuskim domem mody: Kirsten Stewart promuje torebki, a Keira Knightley od kilku sezonów jest twarzą zapachu „Coco Mademoiselle”, na brak miłości ze strony Lagerfelda nie może też absolutnie liczyć Cara Delevingne, która wraz z najmłodszą ambasadorką Chanel – Lily Rose Depp – została właśnie twarzą iście kosmicznej kampanii na jesień-zimę 2017.

Ulubienice Karla Lagerfelda w kampanii Chanel jesień-zima 2017

Wszyscy zapewne pamiętacie „kosmiczny” pokaz Chanel na jesień-zimę 2017, podczas którego w liczącym 120 lat paryskim Grand Palais stanęła ogromna (i bardzo realistyczna) instalacja w kształcie rakiety. Obecny, także w samej kolekcji, motyw Karl Lagerled kontynuuje w najnowszej sesji wizerunkowej, do której zaangażował piękny i jednocześnie bardzo różny od siebie duet w postaci Cary Delevingne i Lily Rose Depp.

Aktorki i modelki kampanią tą umacniają swoją pozycję ulubienic Chanel, a na czarno-białych i kolorowych portretach prezentują spektrum ubrań i dodatków z najnowszej kolekcji marki, w tym charakterystyczne, tweedowe kostiumy, nawiązujące do ducha linii kosmiczne, srebrne plecaki, ale także bluzy z kapturem i bolerka wysadzanie grubymi, mieniącymi się kryształami.

Musimy przyznać, że obie prezentują się nieziemsko pięknie!

 

Przeczytaj także:

Karl Lagerfeld podbija kosmos, czyli pokaz Chanel jesień-zima 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Joanna Horodyńska w żakiecie Jacquemus

Jeśli ktokolwiek miał wątpliwości, która z polskich gwiazd będzie jedną z pierwszych, jakie zaczną pozować na rodzimych salonach w projektach Jacquemus, ma już na nie odpowiedź. I nie ma tu absolutnie zaskoczenia – Joanna Horodyńska, której szafę z niekłamaną przyjemnością ograbiłybyśmy z najpiękniejszych smaczków od największych domów mody, po raz kolejny udowadnia, że fantastycznie „czuje” trendy i nie boi się z nich korzystać, także na co dzień.

Stylistka wraca po wakacjach na polskie salony, które pod względem modowym prezentowały się ostatnio niestety dość ubogo – większości stylizacji polskich celebrytek brak było polotu, a postaci, z którymi jeszcze do niedawna wiązałyśmy jakieś nadzieje chyba doszły do wniosku, że lepiej wtopić się w ubrany niemal identycznie tłum niż dostarczyć sobie (i nam) chociaż odrobinę modowej adrenaliny. Horodyńska totalnie zachwyciła nas na wczorajszej prezentacji Triumph ubrana w szary, wełniany żakiet z kolekcji Jacquemus i zestawiając go z torebką „Gabrielle” od Chanel, masywnymi botkami Diora i czarnymi spodniami typu „kick flare” . Dajemy 10 na 10!

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.