Ukucnij i rozszerz uda – oto nowa popularna poza na Instagramie

Selfie to już od dawna staroć. Na Instagramie co chwile pojawiają się nowe pozy, które przyciągają uwagę obserwatorów. Najnowsza – #womanspreading – jest wyjątkowo dziwaczna.

Bakcykla na #womanspreading złapały już m.in. Solange czy Dua Lipa. Zasada jest prosta: siadasz lub kucasz, a kadr obejmuje twoje nogi, które umieszczasz w szerokim rozkroku. I nie chodzi tu (przynajmniej teoretycznie) o pozycję znaną z filmów dla dorosłych, bo kobiety umieszczające takie zdjęcia często są w pełni ubrane, a czasami ich szerokie sukienki zasłaniają nawet zarys miejsc intymnych.

What do you know about #WomanSpreading ⁉️ ☺️

A post shared by SARATA D. (@s.a.r.a.t.a) on

O co więc chodzi? Cała akcja początkowo była wyrazem sprzeciwu wobec panów szeroko rozstawiających nogi w komunikacji miejskiej. Znacie na pewno ten widok, który zwykle nie jest zachęcający i zwyczajnie utrudniający innym korzystanie z autobusu czy metra. Celebryci sprawili jednak, że #womanspreading szybko zyskało zupełnie nowy wymiar, który został odklejony od początkowego znaczenia.

My nie ukrywamy, że #womanspreading kojarzy nam się z tradycyjnym „słowiańskim przykucem”, ale tylko trochę. Zasada w tym ostatnim zakłada bowiem, że całość opiera się na rzeczonym kucaniu, w którym stopy w całości muszą opierać się na podłodze. Solange musi więc jeszcze trochę popracować nad kolejną modą.

Solange

Dua Lipa

ZobaczSchowaj komentarze

Profile beauty na Instagramie, które musicie znać

Każdy kto po raz pierwszy zaczynał przygodę z makijażem doskonale wie, że to trudna sztuka i nie wszyscy mają do niej talent. Z pomocą przychodzą nam wtedy tutoriale, które do tej pory oglądaliśmy najczęściej na YouTube, ale od jakiegoś czasu Instagram rośnie na coraz większą konkurencję. Dlatego dzisiaj przygotowaliśmy dla was przegląd kilku kont beauty, które sprawią, że każda fanka makijażu spędzi godziny na ich przeglądaniu.

Pat McGrath

Jeśli ktoś interesuje się wizażem to z pewnością nie raz i nie dwa słyszał o tej pani. Sama Anna Wintour okrzyknęła ją najbardziej wpływową makijażystką na świecie. Pat McGrath już od 20 lat pracuje w branży beauty i ma na swoim koncie współpracę z największymi domami mody. To właśnie ją możemy najczęściej zobaczyć za kulisami pokazów od Nowego Jorku po Mediolan. Pat od jakiegoś czasu projektuje również swoje autorskie kosmetyki, a my zawdzięczamy jej takie trendy jak brokatowe czy metaliczne usta. Jej Instagram to prawdziwa mieszanka zdjęć kampanii reklamowych, szykujących się na czerwony dywan celebrytów i modelek za kulisami pokazów.

NikkieTutorials

Ponad 5 milionów obserwatorów mówi samo za siebie. Nikkie to królowa makijażowych tutoriali na Instagramie, które są wyświetlane nawet po kilka milionów razy. Na jej profilu znajdziemy wszystko – od tego jak wykonać idealną kreskę po porady jak wykonturować twarz. Nikkie zapoczątkowała też trend na filmiki „The Power of Makeup”, na których dziewczyny malują sobie tylko pół twarzy, aby pokazać jaką różnicę potrafi zrobić makijaż. Jeśli nie macie czasu na oglądanie długich tutoriali na YouTube, a chcecie się nauczyć trudnej sztuki makijażu, to Nikkie jest właśnie dla was!

Mario Dedivanovic

Uwielbiacie makijaże Kardashianek? Jeśli tak, to z pewnością słyszeliście o jej makijażyście (i przyjacielu) Mario Dedivanovicu. To właśnie temu Amerykaninowi, pochodzącemu z Albanii, zawdzięczamy modę na konturowanie. Dzisiaj jest jednym z najbardziej rozchwytywanych makijażystów celebrytów. Oprócz Kim, często współpracuje z Chrissy Teigen i Jennifer Lopez. Mario niedawno zaprojektował też swoją własną paletkę do cieni wspólnie z marką Anastasia Beverly Hills, która jest marzeniem chyba każdej fanki makijażu. Na Instagramie śledzi go już prawie 3 miliony osób, które mogą obserwować jego pracę oraz prywatne życie. Mario prowadzi również masterclass, na których uczy tajników makijażu. Niestety prowadzi je tylko na terenie USA.

HudaBeauty

Huda Kattan to jedna z najpopularniejszych Instagramowych blogerek beauty. Huda w przeciwieństwie do wielu innych makijażowych guru w mediach społecznościowych nie zaczęła od pracy w dziale beauty. Początkowo zajmowała się finansami na Wall Street w Dubaju, ale postanowiła z tego zrezygnować i wyjechać do jednej z najlepszych szkół wizażu w Los Angeles. Dzisiaj jej profil na Instagramie z tutorialami makijażowymi ma już ponad 15 milionów obserwatorów, a sama Kattan posiada również własną markę kosmetyczną – HudaBeauty.

Anastasia Beverly Hills

Niewiele marek kosmetycznych może pochwalić się ponad 11 milionami obserwatorów na Instagramie. Profil Anastasia Beverly Hills to niekończące się źródło makijażowych inspiracji. Znajdziemy tam porady makijażowe, inspiracyjne zdjęcia dziewczyn z całego świata oraz oczywiście nowości kosmetyczne w ofercie marki. My tylko czekamy na to, aż będzie dostępna w Polsce!

Gelcream

 

Profil Gelcream to przede wszystkim piękne zdjęcia produktów do pielęgnacji i makijażu, ale nie tylko. Znajdziemy tam również dłuższe opisy recenzujące poszczególne kosmetyki, jak porady na temat stosowania wybranych kosmetyków. Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to nie czekajcie i obserwujcie, bo warto!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności