UEG x Puma – inauguracja nowej współpracy

Tego jeszcze nie było na polskim rynku mody. Już w piątek, 2 września, w Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się światowa premiera najnowszej kolekcji powstałej w wyniku współpracy Pumy wraz z polską marką UEG. To z pewnością bezprecedensowe wydarzenie, ponieważ jest to pierwszy tego typu europejski projekt Pumy, do którego zaprasza partnera reprezentującego segment streetwearu. Co powstało w jego wyniku, przekonajcie się już dziś.

 

Puma znana jest z tego, że zaprasza do współpracy projektantów, artystów i muzyków. Do tej pory byli to Chris Stamp (projektant), brytyjski dom mody Alexander MxQueen, streetowy Trampstar, holenderska marka CAREAUX, sportowiec Usain Bolt, Kylie Jenner oraz gwiazda muzyczna – Rihanna. Można rzec – doborowe towarzystwo, które głównie skupiało się jednak na tworzeniu obuwia.

Teraz do tego prestiżowego grona dołączyła polska marka UEG. Postanowiliśmy zapytać jej założyciela, Michała Łojewskiego, czego możemy się spodziewać już w piątek. „Wraz z Pumą, przygotowaliśmy aż 9 rodzajów odzieży, w rożnych wariantach kolorystycznych, w wyniku czego powstało aż 17 elementów kolekcji. Do tego dochodzi czapka oraz 4 modele obuwia w dwóch wariantach kolorystycznych” – zdradza projektant. Prezentacja kolekcji będzie połączona z otwarciem instalacji w Sali Marmurowej w Pałacu Kultury i Nauki.

Marka UEG dobrze znana jest z operowania jedynie czernią i bielą, i tak też stanie się tym razem. Kolekcja trafi do sprzedaży już 24 września, jednak pierwsze modele pojawią się ekskluzywnie na stronie marki UEG już 9 września. My już planujemy zakupy!

Na naszej stronie możecie także przeczytać rozmowę z Yassinem Sadidi – dyrektorem działu lifestyle marki Puma oraz kulisy współpracy marki z Rihanną.

 

ZobaczSchowaj komentarze

UEG x Puma – największa współpraca tego sezonu

Wszyscy czekaliśmy na to wydarzenie od kilku tygodni. Zaraz po Rihannie, kolejną osobą, z którą postanowiła współpracować Puma został Michał Łojewski oraz jego marka UEG. Ilość publikacji na portalach zagranicznych, jakie pojawiły się w ostatni weekend przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Polska moda po raz pierwszy jest na światowym świeczniku. Zobaczcie, jak wygląda cała kolekcja!

UEG x Puma – największa współpraca tego sezonu

Puma dobrze wie, jak przyciągnąć uwagę klientów. W sezonie jesień-zima 2016 prezentuje wyniki współpracy z polską marką UEG, a co za tym idzie futurystyczną kolekcję ubrań i obuwia. Jest to pierwszy tego typu projekt koncernu europejskiego z polską marką. Inspiracją do jej stworzenia był motyw dalekich podróży oraz odkrywania nieznanych terenów. UEG chce zademonstrować pogoń za tym, co nieosiągalne, umiejętność przekraczania przez ludzi limitów, nie tylko sportowych, ale także tych osobistych.

Kolekcja GRAVITY RESISTANCE to metafora podróży w kosmos. Z tego powodu stroje nawiązują do kostiumów astronautów – są połączeniem kolorystycznego minimalizmu z ultra nowoczesną formą. Wzory, guziki i wykończenia są pochwałą czystej formy, co ma wyrażać wolność od ograniczeń, a także, podążając za wcześniejszymi skojarzeniami, wolność od grawitacji. W skład kolekcji wchodzą wodoodporne kurtki TechJacket, a także swetry, t-shirty, szorty, spodnie czy czapki beanie. Pojawiła się nawet sukienka, która została uszyta z miękkiego, trzywarstwowego materiału.

Uwagę zwracają buty Court Play Boot x UEG, które powstały w oparciu o klasyczny model Puma Sky Hi+, po raz pierwszy zaprezentowanym w 1980 roku. Nowy UEG Boot to ma formę buta koszykarskiego, tylko z mocno kosmicznym zacięciem. Dodatkowo wyposażony est w zapięcia w formie pasków Velcro, czyli rzepów. Zastosowanie charakterystycznych dla UEG motywów graficznych, elementów odblaskowych oraz nowinek technologicznych sprawia, że buty te nabierają futurystycznego charakteru. Dzięki pomysłom UEG, mają one nowoczesny wygląd, a wprasowane na języki metki nadają im sportowego stylu.

Kolekcja dostępna będzie w ekskluzywnej przedsprzedaży na stronie UEG już od 9 września, natomiast na stronie PUMA.com i w wybranych sklepach od 24 września. Ceny rozpoczynają się już od 449 złotych. Fani UEG dobrze wiedzą, że nazwa marki pochodzi od wyrażenia stworzonego przez założyciela, Michała Łojewskiego, które brzmi „USA E GETTA”, czyli „UŻYJ I WYRZUĆ”. W tym wypadku, jednak nie chcielibyśmy szybko zużyć i wyrzucić nowej kolekcji.

Jeśli chcecie wiedzieć więcej o UEG, koniecznie przeczytajcie „Alfabet Harel” pod literą U.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odcinek 12. : zimowa stylizacja Olivii Palermo

PARFOIS

TOREBKA
119 ZŁ

BERSHKA

KURTKA
199 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 zł

H&M

BUTY
74,90 ZŁ

H&M

SPODNIE
99,90 ZŁ

MANGO

KOSZULA
119 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.