UEG x Puma – inauguracja nowej współpracy

Tego jeszcze nie było na polskim rynku mody. Już w piątek, 2 września, w Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się światowa premiera najnowszej kolekcji powstałej w wyniku współpracy Pumy wraz z polską marką UEG. To z pewnością bezprecedensowe wydarzenie, ponieważ jest to pierwszy tego typu europejski projekt Pumy, do którego zaprasza partnera reprezentującego segment streetwearu. Co powstało w jego wyniku, przekonajcie się już dziś.

 

Puma znana jest z tego, że zaprasza do współpracy projektantów, artystów i muzyków. Do tej pory byli to Chris Stamp (projektant), brytyjski dom mody Alexander MxQueen, streetowy Trampstar, holenderska marka CAREAUX, sportowiec Usain Bolt, Kylie Jenner oraz gwiazda muzyczna – Rihanna. Można rzec – doborowe towarzystwo, które głównie skupiało się jednak na tworzeniu obuwia.

Teraz do tego prestiżowego grona dołączyła polska marka UEG. Postanowiliśmy zapytać jej założyciela, Michała Łojewskiego, czego możemy się spodziewać już w piątek. „Wraz z Pumą, przygotowaliśmy aż 9 rodzajów odzieży, w rożnych wariantach kolorystycznych, w wyniku czego powstało aż 17 elementów kolekcji. Do tego dochodzi czapka oraz 4 modele obuwia w dwóch wariantach kolorystycznych” – zdradza projektant. Prezentacja kolekcji będzie połączona z otwarciem instalacji w Sali Marmurowej w Pałacu Kultury i Nauki.

Marka UEG dobrze znana jest z operowania jedynie czernią i bielą, i tak też stanie się tym razem. Kolekcja trafi do sprzedaży już 24 września, jednak pierwsze modele pojawią się ekskluzywnie na stronie marki UEG już 9 września. My już planujemy zakupy!

Na naszej stronie możecie także przeczytać rozmowę z Yassinem Sadidi – dyrektorem działu lifestyle marki Puma oraz kulisy współpracy marki z Rihanną.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Polskie gwiazdy w kampanii Reebok Classic

Jak odnaleźć swoją pasję? Jak się realizować i jak stać się mistrzem? Marka Reebok stara się odpowiedzieć na te pytania w swojej najnowszej kampanii promującej model Classic. Aby jeszcze bardziej uwiarygodnić swoje działania, zaprosiła do współpracy młodych ludzi z kręgu mody, muzyki i fotografii, aby sami powiedzieli jak zostać mistrzem w każdej z tych dziedzin sztuki.

 

 

Polskie gwiazdy w kampanii Reebok Classic

Ambasadorem Reeboka w skali globalnej jest światowej sławy muzyk, Kendrick Lamar, jednak marka od dawna stawia na projekty lokalne, które promują naszych rodaków. Najnowsza kampania modelu  Club C (kiedyś przeznaczonego do gry w tenisa) zatytułowana jest „Zrób krok do bycia mistrzem” i ma na celu motywowanie do działania.

Kendrick Lamar tworzy swoją wersję klasyków Reebok

Julia Wieniawa

Reebok prezentuje sylwetki młodych ludzi na co dzień zajmujących się szeroko pojętą sztuką. W kampanii wzięli udział raper i producent muzyczny Ten Typ Mes, twórca bloga i wpływowa postać sceny hip-hopowej Zulu Kuki, aktorka Julia Wieniawa i fotograf Łukasz Dziewic, którzy odważyli się podążać za swoimi marzeniami i intuicją, aby rozwijać się i kształtować branżę mody, muzyki oraz fotografii.

Zulu Kuki: nie pytaj kim jestem, pytaj co robię

Zulu Kuki

Oni są dopiero na początku swojej drogi zawodowej, a już stanowią inspirację dla swoich rówieśników. Kim dla nich jest zatem prawdziwy mistrz? „Mistrz to tak naprawdę osoba, która ciągle dąży do mistrzostwa” – podkreślił Zulu Kuki. „To osoba, która konsekwentnie dąży do celu. Oczywiście osoba, która jest wytrwała” – dodała Julia Wieniawa. Wygląda też na to, że jest to osoba, która nosi buty Reebok Classic Club C.

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.