UEG x Puma – inauguracja nowej współpracy

Tego jeszcze nie było na polskim rynku mody. Już w piątek, 2 września, w Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się światowa premiera najnowszej kolekcji powstałej w wyniku współpracy Pumy wraz z polską marką UEG. To z pewnością bezprecedensowe wydarzenie, ponieważ jest to pierwszy tego typu europejski projekt Pumy, do którego zaprasza partnera reprezentującego segment streetwearu. Co powstało w jego wyniku, przekonajcie się już dziś.

 

Puma znana jest z tego, że zaprasza do współpracy projektantów, artystów i muzyków. Do tej pory byli to Chris Stamp (projektant), brytyjski dom mody Alexander MxQueen, streetowy Trampstar, holenderska marka CAREAUX, sportowiec Usain Bolt, Kylie Jenner oraz gwiazda muzyczna – Rihanna. Można rzec – doborowe towarzystwo, które głównie skupiało się jednak na tworzeniu obuwia.

Teraz do tego prestiżowego grona dołączyła polska marka UEG. Postanowiliśmy zapytać jej założyciela, Michała Łojewskiego, czego możemy się spodziewać już w piątek. „Wraz z Pumą, przygotowaliśmy aż 9 rodzajów odzieży, w rożnych wariantach kolorystycznych, w wyniku czego powstało aż 17 elementów kolekcji. Do tego dochodzi czapka oraz 4 modele obuwia w dwóch wariantach kolorystycznych” – zdradza projektant. Prezentacja kolekcji będzie połączona z otwarciem instalacji w Sali Marmurowej w Pałacu Kultury i Nauki.

Marka UEG dobrze znana jest z operowania jedynie czernią i bielą, i tak też stanie się tym razem. Kolekcja trafi do sprzedaży już 24 września, jednak pierwsze modele pojawią się ekskluzywnie na stronie marki UEG już 9 września. My już planujemy zakupy!

Na naszej stronie możecie także przeczytać rozmowę z Yassinem Sadidi – dyrektorem działu lifestyle marki Puma oraz kulisy współpracy marki z Rihanną.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 22-28.05.2017

Blichtr festiwalu w Cannes, coraz więcej jesienno-zimowych kampanii, bajkowe kolekcje Resort prezentowane przez kolejne marki i sporo wieści ze sportowo-modowego podwórka. Oto zbiór najważniejszych wydarzeń minionego tygodnia, które mogły wam umknąć w natłoku innych informacji i bombardujących ze wszystkich stron zdjęć z francuskiej Riwiery.

ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.