Uczestnicy „Top Model” w świątecznej kampanii Reserved

Uczestnicy ostatniej edycji programu „Top Model” czyli Daniel Tracz, Aleksandra Zbinkowska, Adrianna Daniel, i Adam Niedźwiedź zostali twarzami najnowszej sesji karnawałowej marki Reserved. Towarzyszy im uczestnik poprzedniej edycji – obecnie bardzo rozchwytywany model – Jakub Kosel (AS Management) oraz Asia Piwka (Model Plus) i Milena Żuchowicz (Avant Models). Zobaczcie świąteczno-karnawałową imprezę w obiektywie Mateusza Stankiewicza.

Uczestnicy „Top Model” w świątecznej kampanii Reserved

Sesja inspirowana jest imprezami, jakie odbywają się w najwyżej położonych budynkach wielkich miast. Kolorowe światła, lekko znudzone wielkomiejskim życiem towarzystwo, impreza, która trwa do samego rana. Tak wygląda ekipa z ostatniej, szóstej edycji „Top Model” wspierana przez bardziej doświadczonego kolegę z poprzedniej odsłony programu – Jakuba Kosela oraz profesjonalne modelki: Milenę Żuchowicz i Asię Piwkę.

Wszyscy promują świąteczną kolekcję Reserved, na którą składają się welurowe i koronkowe sukienki oraz krótkie topy zestawione z eleganckimi garniturami. Uwagę zwracają metaliczne mini sukienki z asymetryczną górą obszytą falbaną oraz kobiece plisy. Podobają nam się detale, takie jak pęknięcia na dekolcie oraz plecach. Marka deklaruje, że kolekcja ta jest uszyta z najwyższych gatunkowo tkanin oraz z mających w składzie nawet aż 50% wełny.

Kolekcja ta spodoba się zarówno fankom wysmakowanej elegancji oraz dziewczynom szalejącym na punkcje najnowszych trendów.

Lubimy!

 

Przeczytaj także:

Zobacz, co działo się za kulisami finału „Top Model”!

Top Model odcinek 13: wielki finał

 

ZobaczSchowaj komentarze

SHOWROOM.PL i Fashion PR Talks: darmowa akcja edukacyjna dla marek modowych

Jeśli prowadzicie markę odzieżową i chcecie ją rozwijać pod okiem doświadczonych specjalistów, mamy dla was ofertę skrojoną na miarę. Właśnie ruszył program mentorski Fashion Talks SHOWROOM.PL, który powstał w wyniku współpracy SHOWROOMU – jednej z największych w Europie platform sprzedających polską modę oraz Fashion PR Talks – szkoły biznesu mody. Już dziś dowiedzcie się, co należy zrobić, aby zdobyć jedno z 30. przewidzianych miejsc.

ZobaczSchowaj komentarze

Polska moda w Warsaw Concept Store: oto nasz wybór!

LAURA GUIDI

BLUZKA
699 ZŁ

MALLY&CO.

SPÓDNICA
990 ZŁ

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
650 ZŁ

THECADESS

SPODNIE
2490 ZŁ

CHAOS

BLUZKA
870 ZŁ

MALLY&CO.

BLUZKA
590 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.