Uczestnicy „Top Model” w świątecznej kampanii Reserved

Uczestnicy ostatniej edycji programu „Top Model” czyli Daniel Tracz, Aleksandra Zbinkowska, Adrianna Daniel, i Adam Niedźwiedź zostali twarzami najnowszej sesji karnawałowej marki Reserved. Towarzyszy im uczestnik poprzedniej edycji – obecnie bardzo rozchwytywany model – Jakub Kosel (AS Management) oraz Asia Piwka (Model Plus) i Milena Żuchowicz (Avant Models). Zobaczcie świąteczno-karnawałową imprezę w obiektywie Mateusza Stankiewicza.

Uczestnicy „Top Model” w świątecznej kampanii Reserved

Sesja inspirowana jest imprezami, jakie odbywają się w najwyżej położonych budynkach wielkich miast. Kolorowe światła, lekko znudzone wielkomiejskim życiem towarzystwo, impreza, która trwa do samego rana. Tak wygląda ekipa z ostatniej, szóstej edycji „Top Model” wspierana przez bardziej doświadczonego kolegę z poprzedniej odsłony programu – Jakuba Kosela oraz profesjonalne modelki: Milenę Żuchowicz i Asię Piwkę.

Wszyscy promują świąteczną kolekcję Reserved, na którą składają się welurowe i koronkowe sukienki oraz krótkie topy zestawione z eleganckimi garniturami. Uwagę zwracają metaliczne mini sukienki z asymetryczną górą obszytą falbaną oraz kobiece plisy. Podobają nam się detale, takie jak pęknięcia na dekolcie oraz plecach. Marka deklaruje, że kolekcja ta jest uszyta z najwyższych gatunkowo tkanin oraz z mających w składzie nawet aż 50% wełny.

Kolekcja ta spodoba się zarówno fankom wysmakowanej elegancji oraz dziewczynom szalejącym na punkcje najnowszych trendów.

Lubimy!

 

Przeczytaj także:

Zobacz, co działo się za kulisami finału „Top Model”!

Top Model odcinek 13: wielki finał

 

ZobaczSchowaj komentarze

Anja Rubik gwiazdą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo

Anja Rubik jest jedną z niewielu polskich supermodelek, które w branży mody osiągnęły chyba wszystko. Niezliczone okładki prestiżowych magazynów, współpraca z najlepszymi fotografami, projektantami i domami mody, do których ostatnio dołączyła marka Jimmy Choo, a Anja została gwiazdą ich najnowszej kampanii.

Anja Rubik gwiazdą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo

Anja w ostatnich miesiącach z pewnością nie narzekała na brak zajęć. Praca nad ekranizacją powieści Joanny Bator w reżyserii Borysa Lankosza czy organizacja ogólnopolskiej akcji #sexedpl mającej na celu zwiększenie świadomości Polaków w zakresie edukacji seksualnej to zaledwie kilka z nich. W tym wszystkim nie zabrakło jednak miejsca na modę, z którą Anja jest związana od wielu lat.

Anja została twarzą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo w obiektywie Craiga McDeana. Na pięknych fotografiach, Anja prezentuje wybrane modele butów, między innymi „Micky 85”, „Shar” czy „Lane”, jak i torebki, w tym „Locket mini bag” na metalowym łańcuszku. Naszą polską supermodelkę możecie również zobaczyć w krótkim filmiku, który towarzyszy pięknej kampanii!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.