Uczestnicy „Top Model” w świątecznej kampanii Reserved

Uczestnicy ostatniej edycji programu „Top Model” czyli Daniel Tracz, Aleksandra Zbinkowska, Adrianna Daniel, i Adam Niedźwiedź zostali twarzami najnowszej sesji karnawałowej marki Reserved. Towarzyszy im uczestnik poprzedniej edycji – obecnie bardzo rozchwytywany model – Jakub Kosel (AS Management) oraz Asia Piwka (Model Plus) i Milena Żuchowicz (Avant Models). Zobaczcie świąteczno-karnawałową imprezę w obiektywie Mateusza Stankiewicza.

Uczestnicy „Top Model” w świątecznej kampanii Reserved

Sesja inspirowana jest imprezami, jakie odbywają się w najwyżej położonych budynkach wielkich miast. Kolorowe światła, lekko znudzone wielkomiejskim życiem towarzystwo, impreza, która trwa do samego rana. Tak wygląda ekipa z ostatniej, szóstej edycji „Top Model” wspierana przez bardziej doświadczonego kolegę z poprzedniej odsłony programu – Jakuba Kosela oraz profesjonalne modelki: Milenę Żuchowicz i Asię Piwkę.

Wszyscy promują świąteczną kolekcję Reserved, na którą składają się welurowe i koronkowe sukienki oraz krótkie topy zestawione z eleganckimi garniturami. Uwagę zwracają metaliczne mini sukienki z asymetryczną górą obszytą falbaną oraz kobiece plisy. Podobają nam się detale, takie jak pęknięcia na dekolcie oraz plecach. Marka deklaruje, że kolekcja ta jest uszyta z najwyższych gatunkowo tkanin oraz z mających w składzie nawet aż 50% wełny.

Kolekcja ta spodoba się zarówno fankom wysmakowanej elegancji oraz dziewczynom szalejącym na punkcje najnowszych trendów.

Lubimy!

 

Przeczytaj także:

Zobacz, co działo się za kulisami finału „Top Model”!

Top Model odcinek 13: wielki finał

 

ZobaczSchowaj komentarze

Pierwsza kampania UEG w obiektywie Zuzy Krajewskiej

Do tej pory swoje projekty prezentował w postaci lookbooków. Wyjątkiem była kampania jaka powstała we współpracy z marką Puma, gdzie za fotografie odpowiadał Jacek Kołodziejski. Tym razem, Michał Łojewski, założyciel i projektant marki UEG, postanowił zorganizować sesję zdjęciową, do której zaprosił Zuzę Krajewską. Zobaczcie propozycje polskiej marki na jesień-zimę 2017, które mogą być naprawdę mocnym komentarzem do otaczającej nas rzeczywistości.

Pierwsza kampania UEG w obiektywie Zuzy Krajewskiej

Jesienią zeszłego roku podziwialiśmy wystawę Imago, która prezentowała prace Zuzy Krajewskiej, wykonane w poprawczaku w Studzieńcu. Przejmujące fotografie uchwyciły trudnych i agresywnych młodych chłopców w delikatny i wręcz subtelny sposób. Ten obraz na tyle spodobał się Michałowi Łojewskiemu, że postanowił wykorzystać go do pokazania swojej wielopoziomowej (niczym w filmie Christophera Nolana) kolekcji zatytułowanej „Incepcja”.

Kolekcja UEG, jak zwykle pokazana w odcieniach czerni oraz bieli, niesie ze sobą wyjątkowe przesłanie. Stało się tak za sprawą nie tylko modeli pokazanych w estetyce zbuntowanych chłopców z opuszczonych blokowisk, ale także wierszy w języku angielskim umieszczonych na t-shirtach i bluzach. Napisał je Przemek Nowakowski, który czerpał z tekstu „Kto ty jesteś? Polak Mały”. Dzięki temu powstał motyw – „Who are you?”, który sprawia, że UEG jawi nam się jako marka, która motywuje nas do szukania tożsamości oraz nieustannego odpowiadania na pytanie jaki mamy stosunek do patriotyzmu oraz własnego kraju.

UEG x Puma – największa współpraca tego sezonu

Należy powiedzieć wprost – propozycja Łojewskiego jest bardzo dresiarska. Kolekcja bazuje na białych spodniach ozdobionych lampasami, niegrzecznych, skórzanych kurtkach z wielkim logo marki, a także bluzach z motywem czarnego orła oraz napisem POLSKA. Istna prowokacja! Zadziorny charakter ubrań należy także przypisać stylizacjom stworzonym przez Michała Kusia, który jako akcesoria wykorzystał solidne łańcuchy. Marka z pewnością doskonale wie co robi, starając się wywołać dyskusję o roli jaką odgrywają obecnie symbole narodowe.

Nie można uniknąć skojarzeń z głośną kolekcją Goshy Rubchinskiy’ego pokazaną podczas ostatniego Pitti Uomo, co tylko świadczy o nieustającej atrakcyjności stylistyki pochodzącej z bloku wschodniego oraz Europy środkowej. UEG jednak mówi swoim oryginalnym językiem, podkreślając dobitnie swoją polskość. Patrząc na te zdjęcia, możemy zastanowić się kim jesteśmy i gdzie zmierzamy oraz co wspólnego możemy mieć z chłopakami ze Studzieńca.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.