TYLKO U NAS: Polka śpiewa w nowej reklamie adidasa i Stelli McCartney. Jak do tego doszło?

Anna Patrini, postać kultowa dla polskiego elektronicznego undergroundu, śpiewa w nowej reklamie kolekcji Stelli McCartney dla adidasa. Tylko nam artystka zdradza jak doszło do współpracy.

Nowa kampania kolekcji #StellaBy dla Adidasa to uosobienie kobiecej energii, świeżości i niezależności. Świetnym uzupełnieniem tańczących modelek w klipie jest unikatowy głos polskiej artystki, Anny Patrini, której remiks utworu „YSMF” zdobi całe wideo.

Pod tytułem „YSMF” chowa się powtarzający się w piosence zwrot „You Suck My Face”. To piosenka autorstwa duety Skinny Patrini, który w 2012 roku rozwiązał się, a którego Anna była wokalistką. „YSMF” został zremiksowany przez włoskiego didżeja i producenta muzycznego Adriano Canziana, a jego remiks zyskał duże uznanie w środowisku muzycznym.

Wtedy też został zauważony przez japoński duet taneczny Aya Sato & Bambi. Ta pierwsza jest dziś jedną z czołowych tancerek świata mody, tańczy w nowej reklamie Adidasa, a wcześniej mogliśmy ją podziwiać chociażby w teledysku Madonny „Bitch, I’m Madonna” czy w jej ostatniej trasie koncertowej Rebel Heart Tour.

fot. Gosia Patrini / Vintage Selecta

„YSMF” to utwór tak samo wyjątkowy, co dający duże pole do interpretowania jego treści. W rozmowie z Fashion Post potwierdza to sama Patrini. – Utwór powstał wiele lat temu, tekst stworzyłam razem z Michałem (Michał Skinny Skórka, druga połowa duetu Skinny Patrini – przyp. aut.) . Tekst jest na tyle abstrakcyjny, aby każdy mógł zinterpretować go na swój sposób. Ten dotyczy słów kierowanych do kochanka, podszyty jest skrytym erotyzmem – mówi nam artystka.

Współpraca z adidasem wynikła dzięki wspomnianej Ayi Sato, która zaraziła markę utworem „YSMF”. To świetnie zgrało się z wielkim powrotem Patrini do muzyki elektronicznej. Artystka miesiąc temu wydała album „IRIS”, którym udowadnia, że nie powiedziała jeszcze ostatniego muzycznego słowa.

Gratulujemy, trzymamy kciuki i prosimy o więcej!

ZobaczSchowaj komentarze

Koncert promujący nową płytę Natalii Nykiel już jesienią

Już od kilku lat Natalia Nykiel zaznacza swoją obecność na polskiej scenie muzycznej. Jej debiutancki album „Lupus Electro” spotkał się ze świetnymi recenzjami i poszerzył rzeszę jej wiernych fanów. Niedawno zaprezentowała singiel zwiastujący drugą płytę, którą w całości usłyszymy jesienią w warszawskim klubie Stodoła.

Młoda wokalistka zadebiutowała w 2014 roku płytą „Lupus Electro”, tym samym zapełniając lukę na naszym polskim rynku muzycznym. Szybko okazała się objawieniem nurtu elektro pop, którego brakowało na rodzimej scenie muzycznej. Jej sukces potwierdziły nie tylko świetne recenzje, ale szybko rosnąca rzesza fanów. Natalia stała się w ostatnim czasie również muzycznym objawieniem sieci, gdyż jej teledyski mają już łącznie ponad 100 milionów wyświetleń. Wyrazem uznania dla jej twórczości była między innymi potrójna platyna dla jej singla najpopularniejszego singla „Error”. Po dwóch klubowych trasach koncertowych i występach na polskich oraz zagranicznych festiwalach przyszedł czas na pracę nad kolejną płytą.

Piosenkę „Spokój”, zapowiadającą drugi album, zaśpiewała podczas finału Orange Warsaw Festival. Została ona równie entuzjastycznie przyjęta, jak jej poprzednie hity, więc możemy się wiele spodziewać po nowej płycie wokalistki. Podczas premierowego koncertu w warszawskim klubie Stodoła, 26 października, będziecie mogli posłuchać jej najnowszych kawałków. Ceny biletów zaczynają się już od 35 zł. Warto posłuchać polskiego objawienia elektro, bo dziewczyna na prawdę ma talent!

Więcej szczegółów znajdziecie TUTAJ.

ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.