TYLKO U NAS: Polka śpiewa w nowej reklamie adidasa i Stelli McCartney. Jak do tego doszło?

Anna Patrini, postać kultowa dla polskiego elektronicznego undergroundu, śpiewa w nowej reklamie kolekcji Stelli McCartney dla adidasa. Tylko nam artystka zdradza jak doszło do współpracy.

Nowa kampania kolekcji #StellaBy dla Adidasa to uosobienie kobiecej energii, świeżości i niezależności. Świetnym uzupełnieniem tańczących modelek w klipie jest unikatowy głos polskiej artystki, Anny Patrini, której remiks utworu „YSMF” zdobi całe wideo.

Pod tytułem „YSMF” chowa się powtarzający się w piosence zwrot „You Suck My Face”. To piosenka autorstwa duety Skinny Patrini, który w 2012 roku rozwiązał się, a którego Anna była wokalistką. „YSMF” został zremiksowany przez włoskiego didżeja i producenta muzycznego Adriano Canziana, a jego remiks zyskał duże uznanie w środowisku muzycznym.

Wtedy też został zauważony przez japoński duet taneczny Aya Sato & Bambi. Ta pierwsza jest dziś jedną z czołowych tancerek świata mody, tańczy w nowej reklamie Adidasa, a wcześniej mogliśmy ją podziwiać chociażby w teledysku Madonny „Bitch, I’m Madonna” czy w jej ostatniej trasie koncertowej Rebel Heart Tour.

fot. Gosia Patrini / Vintage Selecta

„YSMF” to utwór tak samo wyjątkowy, co dający duże pole do interpretowania jego treści. W rozmowie z Fashion Post potwierdza to sama Patrini. – Utwór powstał wiele lat temu, tekst stworzyłam razem z Michałem (Michał Skinny Skórka, druga połowa duetu Skinny Patrini – przyp. aut.) . Tekst jest na tyle abstrakcyjny, aby każdy mógł zinterpretować go na swój sposób. Ten dotyczy słów kierowanych do kochanka, podszyty jest skrytym erotyzmem – mówi nam artystka.

Współpraca z adidasem wynikła dzięki wspomnianej Ayi Sato, która zaraziła markę utworem „YSMF”. To świetnie zgrało się z wielkim powrotem Patrini do muzyki elektronicznej. Artystka miesiąc temu wydała album „IRIS”, którym udowadnia, że nie powiedziała jeszcze ostatniego muzycznego słowa.

Gratulujemy, trzymamy kciuki i prosimy o więcej!

ZobaczSchowaj komentarze

Oto, co działo się podczas festiwalu Bread & Butter 2017!

Moda, muzyka i kultura to trzy elementy, które łączy w sobie festiwal Bread & Butter by Zalando. Na tym wyjątkowym wydarzeniu wszyscy zainteresowani światem krawiectwa mogą nie tylko spotkać swoich idoli, ale przedpremierowo zobaczyć nowe kolekcje, a przy okazji poznać fascynujących ludzi z całego świata. W miniony weekend w Berlinie odbyła się już druga edycja wielkiego wydarzenia, które po brzegi wypełniono wyjątkowymi atrakcjami.

Oto, co działo się podczas festiwalu Bread & Butter 2017!

Pierwszy weekend września większości z nas kojarzy się z powrotem do szkoły i nieuchronnym pożegnaniem wakacji. Zalando postanowiło jednak przedłużyć o kilka dni letnią atmosferę, która nie byłaby tym samym bez festiwali. A Bread & Butter było idealną okazją, żeby posłuchać dobrej muzyki i przede wszystkim wyjechać z Berlina z nieskończoną ilością modowych i kulturalnych inspiracji.

Pierwszy dzień festiwalu zaczął się z przytupem, a to wszystko za sprawą it-modelki i aktywistki Adwoa Aboah, która otworzyła całą imprezę. Po tak dobrym początku, przyszła kolej na dwa wystąpienia, na których po prostu trzeba było być. Pierwszym z nich był panel dyskusyjny z Damą Vivienne Westwood, która mówiła o tym jak istotna w procesie tworzenia jest kultura, a przede wszystkim sztuka i literatura. Z kolei o świetne zakończenie dnia i muzyczne uniesienia zadbała sama M.I.A. – muzyczny headliner wydarzenia.

Drugi dzień upłynął w iście modowej atmosferze. Pokazy nowych kolekcji Topman, Hugo czy G-Star Raw zapewniły obecnym szereg inspiracji dotyczących jesiennej garderoby. Kolekcje inspirowane kultowymi sylwetkami z lat 90., w tym dżinsowy total look, na pewno nie raz pojawią się na ulicach europejskich stolic. Tego dnia nie zabrakło również koncertowych wrażeń. Headlinerem drugiego dnia festiwalu była FKA twigs. Wszyscy zainteresowani merytoryczną stroną wydarzenia mogli z kolei wziąć udział w panelu dyskusyjnym z Adwoa Aboah na tematy od samoakceptacji po znaczenie współczesnego feminizmu.

Niedziela, czyli trzeci i ostatni dzień Bread & Butter, zapewnił dawkę wrażeń pod znakiem wielkiego krawiectwa. A wszystko dzięki pokazowi kolekcji haute couture Viktor&Rolf, który pierwszy raz w historii odbył się poza Paryżem. Wszyscy obecni na tym wyjątkowym wydarzeniu mieli okazję zobaczyć wybrane sylwetki z trzech różnych kolekcji duńskiego duetu – „Action Dolls”, haute Couture jesień-zima 2017, „Boulevard of Broken Dreams”, wiosna-lato 2016 oraz „Vagabonds”, jesień-zima 2016. Zwieńczeniem trzydniowego festiwalu był jedyny w swoim rodzaju występ Virgila Abloha, dyrektora kreatywnego marki Off-White i przyjaciela Kanyego Westa, który pojawił się na Bread & Butter w roli DJa. Oprócz tego wszyscy fani streetwearu oraz modowej prasy mogli wybrać się na panel dyskusyjny, który poprowadził sam David Fischer, założyciel Highsnobiety.

Trzy dni, wiele emocji i równie tyle inspiracji. Druga edycja Bread & Butter była po brzegi wypełniona świetną muzyką, modą oraz ciekawymi ludźmi, dlatego my już czekamy na przyszłoroczną edycję, która niewątpliwie też niejednym nas zaskoczy!

Partnerem publikacji jest Zalando. 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.