TYLKO U NAS: Polka śpiewa w nowej reklamie adidasa i Stelli McCartney. Jak do tego doszło?

Anna Patrini, postać kultowa dla polskiego elektronicznego undergroundu, śpiewa w nowej reklamie kolekcji Stelli McCartney dla adidasa. Tylko nam artystka zdradza jak doszło do współpracy.

Nowa kampania kolekcji #StellaBy dla Adidasa to uosobienie kobiecej energii, świeżości i niezależności. Świetnym uzupełnieniem tańczących modelek w klipie jest unikatowy głos polskiej artystki, Anny Patrini, której remiks utworu „YSMF” zdobi całe wideo.

Pod tytułem „YSMF” chowa się powtarzający się w piosence zwrot „You Suck My Face”. To piosenka autorstwa duety Skinny Patrini, który w 2012 roku rozwiązał się, a którego Anna była wokalistką. „YSMF” został zremiksowany przez włoskiego didżeja i producenta muzycznego Adriano Canziana, a jego remiks zyskał duże uznanie w środowisku muzycznym.

Wtedy też został zauważony przez japoński duet taneczny Aya Sato & Bambi. Ta pierwsza jest dziś jedną z czołowych tancerek świata mody, tańczy w nowej reklamie Adidasa, a wcześniej mogliśmy ją podziwiać chociażby w teledysku Madonny „Bitch, I’m Madonna” czy w jej ostatniej trasie koncertowej Rebel Heart Tour.

fot. Gosia Patrini / Vintage Selecta

„YSMF” to utwór tak samo wyjątkowy, co dający duże pole do interpretowania jego treści. W rozmowie z Fashion Post potwierdza to sama Patrini. – Utwór powstał wiele lat temu, tekst stworzyłam razem z Michałem (Michał Skinny Skórka, druga połowa duetu Skinny Patrini – przyp. aut.) . Tekst jest na tyle abstrakcyjny, aby każdy mógł zinterpretować go na swój sposób. Ten dotyczy słów kierowanych do kochanka, podszyty jest skrytym erotyzmem – mówi nam artystka.

Współpraca z adidasem wynikła dzięki wspomnianej Ayi Sato, która zaraziła markę utworem „YSMF”. To świetnie zgrało się z wielkim powrotem Patrini do muzyki elektronicznej. Artystka miesiąc temu wydała album „IRIS”, którym udowadnia, że nie powiedziała jeszcze ostatniego muzycznego słowa.

Gratulujemy, trzymamy kciuki i prosimy o więcej!

ZobaczSchowaj komentarze

Raf Simons ponownie projektuje buty dla Adidasa

Moda na „brzydkie” buty trwa w najlepsze i nic nie wskazuje na to, że szybko przeminie. Duże sportowe buty, które uznawane kiedyś za nieatrakcyjne teraz zaczęłyśmy nosić do wszystkiego. Od lekkiej sukienki, przez spódnica midi, aż po podarte jeansy i szorty. Tym bardziej nie dziwią nas współprace projektantów z markami obuwniczymi. Na przykład ta Rafa Simonsa, który zaprojektował ponownie buty dla Adidasa.

Belgijski projektant nie po raz pierwszy nawiązuje współpracę z marką Adidas. W styczniu zaprezentowali oni trzy nowe kolory poprzedniego modelu zaprojektowanego przez Simonsa – Ozweego 3. Najnowsze buty są zrekonstruowaną wersją poprzednika oraz noszą nazwę – Ozweego Replicant. Nowy model posiada wycięte elementy, podeszwa jest stworzona z pianki Eva oraz gumy. Buty są dostępne w trzech wersjach kolorystycznych „Scarlet Red / Rust”, Cobalt Blue / Black „i” Black / Cream White „. Każda z wersji powstanie w limitowanej liczbie 500 par, dodatkowo kupując parę stajemy się również posiadaczami trzech par skarpet pasujących do wybranego koloru butów.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności