Trendy wiosna-lato 2017: fokus na ramiona

Zeszły sezon kręcił się wokół ramion – przydługich, szerokich, pokrytych falbanami – w tym nadal są one szalenie modne, ale fokus przenosi się minimalnie w górę, a konkretnie na ramiona. Daleko im tej wiosny do standardowej formy i rozmiaru, a zdecydowanie bliżej do nieco przerysowanego efektu.

Mogą być bufiaste, mocno napompowane w stylu lat 80., lub sztywne i geometryczne. Ważne, żeby były duże, przerysowane i cóż… po prostu nietypowe. W tym sezonie szalejemy z fasonami i szukamy nietuzinkowych rozwiązań, dlatego warto poeksperymentować także z linią ramion naszych ulubionych marynarek, płaszczy czy koszul. Jeśli jesteście minimalistkami koniecznie zerknijcie na kolekcję Celine lub Jil Sander, a jeśli tak jak my uwielbiacie Demnę Gvasalię i jego modową wizję, sporo inspiracji znajdziecie w jego letniej kolekcji dla Balenciagi. Nie zapominamy także oczywiście o Jacquemus i boskich bluzkach i tunikach.

Saint Laurent, Balenciaga

Balenciaga, Louis Vuitton

Jil Sander, Saint Laurent, Jacquemus

Jak nosić mocne ramiona? Przede wszystkim: śmiało, zarówno w wydaniu codziennym, jak i wieczorowym, w wersji glamour (tu radzimy zainspirować się fenomenalną kolekcją YSL i zaczerpnąć trochę inspiracji z błyszczących lat 80.). Bluzki z bufiastymi ramionami możecie nosić z dżinsami w stylu vintage bądź z ołówkowymi spódnicami, sukienki (koniecznie w wersji z popeliny lub lnu) z płaskimi pantofelkami i koszyczkiem w stylu Jane Birkin, warto także zainwestować w prochowiec z pudełkowymi ramionami, który posłuży wam podczas chłodniejszych letnich dni. Ruszamy na zakupy!

ZAKUPY

Asos ok. 200 zł, ok. 180 zł

Asos ok. 180 zł, Jacquemus ok. 1600 zł

Jacquemus ok. 2900 zł, Balenciaga ok. 5600 zł

Zara 359 zł,  79,90 zł

Zara 89,90 zł, H&M 149,90 zł

INSPIRACJE:

ZobaczSchowaj komentarze

Virgil Abloh nowym dyrektorem kreatywny męskiej linii Louis Vuittona

Założyciel marki Off-White został dyrektorem artystycznym męskiej linii francuskiego domu mody. I tym samym zastąpił Kima Johnsa, który pożegnał się w styczniu tego roku z marką. To epokowa zmiana, bo za starami staje czarnoskóry projektant. Z wykształcenia architekt i inżynier, z zamiłowania DJ. Co czeka markę? Na pewno szereg zmian.

Louis Vuitton od poniedziałku ma nowego dyrektora artystycznego męskiej linii. Został nim 38 – letni, czarnoskóry architekt, przyjaciel Kenyego Westa, król mediów społecznościowych, ale także DJ (który ostatnio zagrał już tak dużo koncertów w Art Basel w Miami, że sam „stracił rachubę”) i założyciel streetwearowej marka Off-White – Vergil Abloh. Choć z wykształcenia jest inżynierem i nie ukończył prestiżowych szkoły projektowania ubioru (nie licząc stażu w Fendi) tak jak jego poprzednik Kim Jones, to i tak udowodnił, wszystkim, którzy w niego nie wierzyli, że można zrobić karierę i osiągnąć spektakularny sukces. 

Abloh jest nie tylko pierwszym amerykańskim dyrektorem kreatywnym Louisa Vuittona, ale jednym z trzech czarnoskórych projektantów, których luksusowy koncern LVMH postawił za sterami swoich największych marek. Pierwszym był Ozwald Boateng, który kierował męską odsłoną Givenchy od 2003 do 2007, kolejny to Oliver Rousteing – dyrektor kreatywny Balmain, a trzecim jest Virgil Abloh. Ten rok będzie należał do czarnoskórego projektanta. Jeszcze za nim został dyrektorem kreatywnym męskiej linii Louisa Vuittona, został nominowany do prestiżowej nagrody CFDA, w dwóch kategoriach dla projektanta mody damskiej i męskiej. 

Abloh jest jednym z tych twórców, którzy postanowili sprostać oczekiwaniom młodego pokolenia, ale też tym, który sprawił, że streetwear stał się luksusowy i supermodny. Udowodnił to powołując w  2013 roku brand – Off-White, który niemal od razu stał się jednym z najbardziej pożądanych. Ubrania i dodatki z logo marki nie tylko trafiły do Colette czy Barneys, ale chętnie pokazywały się w nich gwiazdy m.in: Jay-Z, Beyoncé i Rihanna. Abloh wielokrotnie podkreślał, że jest częścią nowej fali, czyli pomimo, że sam ma 38 lat, myśli jak jego młodzi klienci.  Identyfikacja z młodymi pokoleniem, jak sam często powtarza,  jest jednym z jego głównych priorytetów: „Zawsze staram się udowodnić mojej 17-letniej jaźni, że mogę robić rzeczy, o których myślałem, że nie są możliwe”. W sposób niezwykle umiejętny obserwuje zmieny zachodzące w kulturze młodych i potrafi to przekuć w sukces finansowy. Takie działania nie mogły zostać niezauważone przez wielki koncern mody, jakim jest LVMH.

Teraz Abloh planuje przenieść się z całą rodzinę do Paryża, ograniczyć występy jako Dj, ale nadal zamierza kontynuować współpracę z Kanye Westem (z którym przyjaźni się i współpracuje), a także rozwijać markę Off-White. 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności