Najpiękniejsze paznokcie z tygodnia mody w Nowym Jorku wiosna-lato 2018

Fashion Week w Nowym Jorku dobiegł końca, teraz myślami ruszamy do Londynu. Zanim jednak „powrócimy” do Europy i będziemy się ekscytować urodowymi trendami z  deszczowej stolicy Wielkiej Brytanii, podsumujmy to, co działo się na drugim kontynencie. Makijaże i fryzury były bardzo oszczędne  (poza make upem z pokazu Marca Jacobsa, który przykuł naszą uwagę), postanowiliśmy skupić się na paznokciach. Na tych działo się naprawdę bardzo dużo. Widzieliśmy zarówno te klasyczne i naturalne, przez brokatowe, aż po ozdobione agrafkami, a także różnych długościach – od tych bardzo krótkich po ekstremalnie długie. Najciekawsze zobaczycie w naszej galerii.

Najpiękniejsze paznokcie z tygodnia mody w Nowym Jorku wiosna-lato 2018
Naturalny manicure
Paznokcie subtelnie ozdobione listkami to uroczy trend. Nam szczególnie przypadł do gustu. Nosiły je modelki na pokazie Creatures of Comfort.
ZobaczSchowaj komentarze

Concept store Glossier wygląda jak wielki pokój luster

W tym sklepie można się poczuć jak w pokoju luster w wesołym miasteczku, albo w teatrze. A to za sprawą nieskończonej ilości luster, ukrytych w ścianach paneli i czerwonych kurtyn.  Zobaczcie jak wygląda w środku concept store najbardziej hot obecnie marki beaty na świecie.

O marce Glossier było głośno zanim powstała i emocje związane z jej produktami wciąż nie stygną. Glossier kultowa marka do pielęgnacji twarzy i ciała w przyjaznym dla milenium opakowaniem ogłosiła, że w październiku postanawiał rozszerzyć portfolio swoich . I  jak zapowiedziało tak zrobiła. I nareszcie pojawiły się pierwsze perfumy „Glossier You”.  

Z tej okazji w niedzielę w Nowym Jorku Glossier otworzył concept store specjalnie poświęcony nowym perfumom. Sklep znajduje się przy 123 Lafayette Street i zobaczycie go już z daleka bo w jest czerwony. Kiedy już tam dotrzecie w środku czeka na was niespodzianka – nieskończona ilość luster i ukryte przesuwane półki w ścianach, do których klienci mogą zbliżyć rękę by zostać popsikanym nowym zapachem Glossier.

Przestrzeń ozdobiona jest czerwonym, mięsistymi zasłonami i purpurowym dywanem. Całość odzwierciedla zainteresowania Emily Weiss (założycielki firmy) teatrem i sztuką performance.  

 

Post udostępniony przez 🦂 (@senorita)

Fani Glossier będą mogli kupić debiutancki zapach w tym wyjątkowym sklepie do 31 grudnia. Ale bez obaw, jeśli nie uda Ci się wyruszyć w podróż do Wielkiego Jabłka do końca roku by odwiedzić ten niezwykły sklep, zapach będzie nadal dostępny w sprzedaży online.

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.