Chokery, plastikowe spodnie i millenial pink: trendy, które zostawiamy w 2017 roku

Nie bez powodu mówimy, że moda zmienną jest. Trendy przychodzą i odchodzą, a to co wszyscy nosili jeszcze kilka dni temu, dzisiaj może być uznawane za wielkie faux-pas. Chociaż nie jesteśmy zwolennikami ślepego podążania za tym co „modne”, to przyznamy szczerze, że każdemu czasami zdarzy się ulec trendowej presji i chyba nie ma osoby, która otwierając swoją szafę i wyjmując rzeczy sprzed lat, nie zadaje sobie pytania „dlaczego?”. Dlatego przy okazji zbliżającego się końca roku, postanowiliśmy przyjrzeć się, jakie trendy zdominowały minione 12 miesięcy i o jakich powinniśmy zapomnieć. Przynajmniej dopóki znowu nie wrócą łask.

Chokery

Przez kilka miesięcy te „obróżki” można było znaleźć na szyi niemal każdej dziewczyny od słonecznej Kalifornii po naszą nieco chłodniejszą Warszawę. Cienkie, plastikowe, welurowe, z zawieszkami… Chokery pojawiły się chyba w każdym możliwym kolorze i kształcie. Ponieważ co za dużo, to niezdrowo, my na razie się z nimi żegnamy i chowamy na dno szuflady.

MOOD 😒

Post udostępniony przez Kendall (@kendalljenner)

Plastik

Z niewiadomych przyczyn ubrania wykonane z przeźroczystego plastiku zaczęły pojawiać się na większości sklepowych półek. Przypomnimy plastikowe dżinsy, które zaproponował Topshop albo kozaki z plastiku, w których chodziła Kim Kardashian. Rozumiemy, że czasami dla mody się cierpi, ale jednak mikroklimat, który powstaje w kontakcie skóry z tym sztucznym tworzywem to chyba przesada.

Jednorożce

Rozumiemy, że świat chciałby, aby te majestatyczne stworzenia istniały naprawdę, ale nie jest to powód, aby nagle opanowały każdą strefę życia. Jednorożcowe motywy, czyli tak naprawdę pastelowa tęcza, były wszędzie. Przypomnimy buty od Christiana Louboutin, nieskończoną ilość produktów do makijażu, która zainspirowała markę Too Faced do stworzenia całej kolekcji z motywem jednorożca czy włosy, a raczej pasemka we wszystkich kolorach tęczy. Czas najwyższy zostawić jednorożce tam skąd przyszły, czyli w bajkach.

Gorsety

Był taki moment, kiedy XXI wiek wrócił do czasów wiktoriańskich i ponownie zakochał się w gorsecie. Ten wiązany w talii dodatek z dnia na dzień pojawił się niemal na każdym blogu związanym z modą i przyszedł tak szybko, jak odszedł.

Brzydkie sneakersy

To pewnie będzie jeden z bardziej kontrowersyjnych punktów, ponieważ wciąż jest wielu zwolenników tego trendu, ale my wolelibyśmy go zostawić w 2017 roku. Sneakersy zdjęte z niemal każdego taty w latach 80., które w dodatku kosztują miliony moment, wolimy zostawić w przeszłości i już więcej do nich nie wracać.

Nerki

Niestety mamy przeczucie, że ten trend zostanie z nami jeszcze trochę, chociaż wolelibyśmy, żeby tak nie było. Nerkom, które tego lata cały czas nosiły siostry Hadid, Kendall Jenner i wiele fashionistek na tygodniach mody, chociaż są wygodne oraz nie ograniczają nam ruchów, mówimy nie. Nawet jeśli jest to Gucci.

Millenial pink

Gdyby Elle Woods istniała naprawdę, 2017 rok należałby do niej, a raczej do różowej garderoby, w której chyba nikt nie jest w stanie jej dorównać. Nie można zaprzeczyć, że „millenial pink” (czyli Rose Quartz według Pantone) w tym roku był na ustach wszystkich i niemal stał się symbolem całego pokolenia. Jednak powiemy to samo, co w przypadku chokerów. Co za dużo, to niezdrowo. Czas przestawić się na inny kolor, a jeśli idziecie śladami będzie to purpurowy odcień Ultraviolet.

ZobaczSchowaj komentarze

Najciekawsze kampanie 2017 roku, które będziemy jeszcze długo pamiętać.

2017 rok już jest za nami, jednak nie znaczy, że nie wrócimy do niego jeszcze kilka razy, żeby go podsumować. Modę kochamy, a jeszcze bardziej kiedy jest pokazana w niekonwencjonalny sposób. Przed wami kampanie, największych domów mody, które nas w sobie rozkochały i jeszcze długo będziemy o nich pamiętać.

Najciekawsze kampanie 2017 roku, które będziemy jeszcze długo pamiętać.
Calvin Klein
Raf Simons po odejściu z Diora, świetnie odnalazł się w jako dyrektor kreatywny amerykańskiej marki. Belg w kampanii na sezon jesień zima postanowił przedstawić swoją wizję ‘american dream’ w młodszej, świeższej wersji. Zdjęcia na autostradzie w otoczeniu pustyni, znajdującej się stanie kalifornia wykonał Willy Vanderperre. W całości sesji wzięło udział 22 modelek oraz modeli w tym między innymi: Julii Nobis, Leila Goldkuhl, Blesnya Minher, Kiki Willems, Wangy Xin Yu, Sara Grace Wallerstedt, Selena Forrest, Elibeidy Dani, Lulu, Ernesto Cervantes, Fernando Albaladejo, Jared Manhardt, Dylan Christensen i Jonas Glöer.
ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności