Transseksualna modelka ambasadorką L’Oreal Paris!

Jedna z największych, międzynarodowych korporacji z branży beauty dostarcza nam ostatnio sporo ciekawych tematów do rozważań. Kilka dni temu, amabsadorem makijażowej marki Maybelline, również należącej do koncernu L’Oreal, został mężczyzna, a wczoraj dowiedziałyśmy się o nowej twarzy L’Oreal Paris – transgenderowej modelce i aktorce Hari Nef.

Hari Nef skończyła wydział aktorski na Uniwersytecie Columbia a  jako modelka zadebiutowała na nowojorskim tygodniu mody wiosną 2015, podczas którego pracowała dla marek Hood By Air i Eckhaus Latta. To także pierwsza transgenderowa modelka, która podpisała kontrakt z prestiżową agencją modelek IMG. Jako aktywistka często zabiera głos w sprawach dotyczących praw transseksualistów. Można ją było również oglądać w telewizyjnym show „Transparent”.

To właśnie Hari Nef, podobnie jak wcześniej Lara Stone czy Blake Lively, została twarzą słynnego podkładu True Match. Podkład występuje w 33 odcieniach pasujących do każdego koloru skóry, a kolor W1 należy właśnie do Hari.

„Pochodzę z Europy Wschodniej i mam jaśniejszą skórę niż inni członkowie mojej rodziny. Jestem naprawdę blada, a skóra to pierwsza rzecz jaka rzuca się w oczy.  To, że inni widzą cię w twojej prawdziwej skórze sprawia, że stajesz się całkowicie bezbronna” – mówi w spocie modelka i  chociaż to reklama podkładu, dla nas ma wydźwięk intymnej spowiedzi dziewczyny, której na pewno niełatwo jest być po prostu sobą. Brawa dla marki za odwagę w doborze ambasadorów i wspieranie inności w świecie, w którym o wiele łatwiej jest być takim jak inni.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Pro Hijab – oto pierwsza linia Nike dla muzułmańskich kobiet uprawiających sport

Nike w ostatnich latach staje się prawdziwym orędownikiem równości i wzajemnego szacunku. Marka właśnie ogłosiła, że niebawem do sprzedaży trafią ubrania dla kobiet uprawiających sport, które pragną pozostać w zgodzie ze swoją muzułmańską kulturą.

Pro Hijab – oto pierwsza linia Nike dla muzułmańskich kobiet uprawiających sport

Niedawno ogłaszaliśmy, że Nike w końcu zdecydował się na kolekcję plus size. Teraz sportowy gigant po raz kolejny pozytywnie nas zaskoczył – kolekcją Pro Hijab, która wydaje się nie być zwykłym chwytem marketingowym, bo została przygotowana nie tylko z dbałością o materiały, ale we współpracy z wybitnymi arabskimi sportowcami.

Nad kolekcją pracowały m.in. Amna Al Haddad (sztangistka z Emiratów Arabskich) czy Zahra Lari (łyżwiarka figurowa, również z Emiratów). Kto bowiem, jak nie one – czynnie uprawiające sport – będzie wiedział, co ważne jest w połączeniu sportowej odzieży i tradycyjnego nakrycia głowy?

A ważnych jest wiele rzeczy, dlatego prace nad linią Pro Hijab nieco przeciągnęły się. Dzięki temu jednak stroje wykonane są z ultralekkiego materiału, który dzięki specjalnej technice pozwala oddychać skórze i sprawia, że włosy na głowie nie wilgotnieją w momencie wysiłku.

„Nike stara się być pionierem w równościowym traktowaniu wszystkich osób. W krajach arabskich tylko jedna na siedem kobiet ćwiczy codziennie, co jest zalecane przez lekarzy. Sport często jest dla nich barierą. Naszym zadaniem jest przełamywać te bariery” – napisała firma w specjalnym komunikacie.

Kolekcja ma być dostępna na początku 2018 roku na całym świecie.

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.