MODA

Tova: kampania jesień-zima 2016

09.08.2016 Justyna Majka

Tova: kampania jesień-zima 2016

„Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy” – opisuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki Tova.

Zgodnie z jej słowami, marka oferuje elegancję i klasykę, w odcieniach szarości, ciepłych brązów, intensywnego kobaltu oraz bordo, uzupełnioną zwierzęcymi deseniami, wzorem przypominającym parsley oraz mozaikę. Luksus objawia się w dopracowanych krojach, które dobrze podkreślają sylwetkę. Tova proponuje spodnie cygaretki, plisowane spódnice, lejące się bluzki, koszule i kopertowo wiązane sukienki. Dla bardziej odważnych kobiet marka przygotowała okrycia wierzchnie w panterkę oraz wzorzyste żakiety i spodnie.

„Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell” – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. „Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać” – dodaje.

Wysmakowany charakter sesji podkreśla obecność obiecującej modelki – Weroniki Żebrowskiej. Stylizacją zajęła się Aga Łoza, za artystyczną stronę projektu odpowiadała Pop Up Grupa, w skład której wchodzą: Kaja Dobrzańska, Olka Kaźmierczak i Agnieszka Polkowska. Dziewczyny postanowiły zorganizować sesję zdjęciową w gdańskim hotelu PURO, położonym na Wyspie Spichrzów nad Mołtawą. Jego wnętrza współgrają z kolorystyką kolekcji, a na ścianach wiszą tam prace takich artystów jak Michał Szlaga, Kacper Kowalski, Maria Jeglińska czy Alicja Patanowska.

Tova może pochwalić się także wysoką jakością tkanin, które produkowane są w Polsce, a przystępność cenowa jest kolejnym, niepodważalnym atutem. Stawiając przy tym na idealne dopasowanie odzieży do damskiej sylwetki oraz wcielanie najnowszych trendów do wszechobecnej klasyki, ma szansę zdobyć duże uznanie klientek.