Za tę torebkę niektórzy potrafią zabić. Tymczasem ta kobieta nosiła w Louis Vuitton… ryby!

Oto świetny przykład na to, jak wiele zależy od odpowiedniego PR-u i popularności. W Europie czy USA ta torebka jest obiektem marzeń milionów, tymczasem na Tajwanie okazała się świetnym pojemnikiem do… przenoszenia świeżo wyłowionych ryb.

Świat o tej niezwykłej historii dowiedział się dzięki chińskiej sieci społecznościowej Dscard. Chińskiej, bo wnuczek naszej bohaterki mieszka właśnie w Chinach. W przypływie miłości do swojej babci, która wiedzie spokojne życie na Tajwanie, postanowił zaszaleć i wydać 1260 dolarów na oryginalną – jak podkreśla – torebkę od Louis Vuitton.

Jakże wielkie musiało być jego zdziwienie, gdy po jakimś czasie odwiedził ją i zobaczył, że babcia używa markowej torebki do przewożenia świeżo złowionych ryb. Gdy zapytał ją dlaczego akurat tak postanowiła ją wykorzystać, dowiedział się, że „torba była za ciężka do noszenia na co dzień”, za to „jest wodoodporna i świetna do transportu ryb”. Chłopak nie miał serca opowiedzieć jej o tym, co za taką torebkę są w stanie zrobić kobiety na całym świecie. Choć chyba właśnie nie całym…

Projektanci Louis Vuitton po tej historii powinni przemyśleć swoją PR-ową komunikację z potencjalnymi klientami. Może warto w informacji o produkcie dodać, że jest nie tylko obiektem pożądania, ale także jest zwyczajnie… praktyczna?

ZobaczSchowaj komentarze

LVMH i ich piękny gest– park Jardin d’Acclimation przeobrazi się w jedno z najlepszych wesołych miasteczek we Francji!

Jeden z największych gigantów dóbr luksusowych wyszedł z inicjatywą przemiany historycznego 157-letniego Jardin d’Acclimatation na jeden z najlepszych parków rozrywki we Francji. Inwestycja ma wynieść 60 milionów euro i potrwać 9 miesięcy. LVMH ma gest!

„Chcieliśmy unowocześnić i przeobrazić park”– powiedział Marc-Antoine Jamet, sekretarz generalny LVMH. Co więcej, Jamet dodaje, że jest to już bardzo długi proces, w który zaangażowanych było aż 100 ludzi z dwóch firm, włączając w to specjalistów od projektowania krajobrazu czy konstrukcji, którzy walczyli o zgodę miasta.

LVMH zaprosił do współpracy Compagnie des Alpes zeszłej zimy. Wiodąca firma w dziale rekreacyjnym sławę zyskała między innymi dzięki stworzeniu we francuskim Disneylandzie tematycznego parku dotyczącego kultowego bohatera komiksów– gala Asterixa. Doświadczona firma Compagnie des Alpes zapowiedziała już wprowadzenie nowego systemu biletowego, a w planach ma także pozyskanie zwiedzających przez biura turystyczne. Firma postawiła sobie bowiem ambitny cel zwiększenia liczby odwiedzających park od miliona aż do trzech milionów rocznie w roku 2025.

LVMH właściwie pracował już nad tym, aby liczba odwiedzających wzrastała, inwestując w park 2 miliony euro rocznie przez ostatnią dekadę. Fundacja Louis Vuitton otworzyła także muzeum sztuki w 2014 roku żeby zachęcić nowych turystów do parku. Jak przyznał Jamet, w ostatnich 15 latach fundacja starała się, aby 44-hektarowy park nie był taki sam każdego dnia, ale tym razem chcą czegoś kompletnie innego.

Razem z zespołami architektów, projektantami krajobrazu oraz budowlańcami, historyczne budynki parku zostaną odnowione, a ścieżki odrestaurowane. Dodatkowo, park oryginalnie był miejscem gdzie obce gatunki przystosowywały się do lokalnego klimatu. Teraz, zamiast umieszczania dzikich zwierząt w klatkach, nacisk będzie położony na domowe zwierzęta, do których ludzie będą mogli się zbliżyć.

Jakich jeszcze atrakcji możemy spodziewać się w odnowionym obiekcie? Przede wszystkim zastaną nas niezwykłe przejażdżki, bo aż 27 milionów euro będzie zainwestowane w 3 roller coastery oraz „latające łodzie”. Co więcej, jednym z tematów przewodnich parku będzie bioróżnorodność, dzięki czemu będzie promowany zrównoważony rozwój oraz rehabilitacja rzeki płynącej wzdłuż parku.

Projekt odnowienia parku ma zakończyć się w maju 2018 roku.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.