Torebka od Zahara Leather

Torebka typu „worek” w ostatnich sezonach zawładnęła szafami wielu fashionistek. To świetny dodatek do codziennych stylizacji, który nieco je urozmaici, szczególnie jeśli jest w intensywnym kolorze. My uwielbiamy model z Zahara Leather w odcieniu krwistej czerwieni, która doda naszym stylizacjom odrobinę rockowego pazura. Lubimy!

Kup TUTAJ!


Zakupy

Zahara Leather

TOREBKA
OK. 630 ZŁ

Zahara Leather

KOSMETYCZKA
199 ZŁ

Zahara Leather

PLECAK
OK. 1240 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Zwierzęca egzotyka w najnowszej kampanii Zahara Leather

Włoska skóra, ponadczasowy design oraz klasa sama w sobie to kilka czynników, które sprawiają, że większości kobiet na widok pięknych torebek przyspiesza rytm serca. Nie bez powodu takie modele jak Birkin i Kelly od Hermes albo 2.55 Chanel są przedmiotem pożądania fashionistek na całym świecie. My jednak z wielką chęcią przyglądamy się temu, co dzieje się na rynku naszej rodzimej galanterii. Dziś przyszła pora na nową kolekcję i kampanię Zahara Lether. Zobaczcie, co czeka na was wśród najnowszych propozycji marki!

Zwierzęca egzotyka w najnowszej kampanii Zahara Leather

Zahara Leather na polskim rynku wciąż uznawana jest za stosunkowo młodą markę – powstała w 2016 roku. W ciągu roku szybko zwróciła jednak na siebie uwagę polskich klientek, które doceniły kunszt wykonania projektów, najlepsze, włoskie materiały oraz elegancję z nutką ekstrawagancji, cechujące poszczególne kolekcje. Dzisiaj projekty Zahara Leather możemy kupić zarówno online, między innymi na stronie showroom.pl, ale i stacjonarnie w butiku Warsaw Concept Store w warszawskiej Galerii Mokotów.

A co pojawi się tej jesieni w ofercie marki? Jak zwykle nie zabraknie zwierzęcych motywów, które od kilku sezonów przyświecają kampaniom Zahara Leather. Na wiosnę pojawiły się one w formie papużki, będącej jedną z bohaterek kampanii, jednak tej jesieni projektanci poszli w bardziej tradycyjnym kierunku. Wzory w panterkę czy monochromatyczną zebrę stały się elementami torebek albo pokrywając je w całości albo w formie delikatnych akcentów. Pośród modeli znajdziemy aż sześć: shopper, lady, shoulder, bucket, pouch oraz clutch. Każdy z nich pojawi się w kilku wersjach kolorystycznych, co ułatwi nam dopasowanie torebki do naszego stylu życia. Kobiety, lubiące mieć dużo rzeczy ze sobą z pewnością zwrócą uwagę na model shopper, z kolei minimalistki będą optowały za stylem bucket, czyli woreczku, lub Baby Lady Bag o klasycznym, prostokątnym kształcie.

Premierze kolekcji towarzyszy też kampania, której autorką została Dorota Porębska. Przed jej obiektywem stanęła Małgorzata Mikołajczyk z agencji Rebel Models, a nieco przydymiony makeup w odcieniach brązu wykonała Anna Użyńska. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.