Topshop wycofuje się z Polski!

Tego chyba nikt się nie spodziewał. Topshop jest kolejną po Marks & Spencer brytyjską marką, która postanowiła zamknąć swój jedyny salon w warszawskich Złotych Tarasach i tym samym zniknąć z polskiego rynku.

Brytyjskie marki nie przestają opuszczać polskiego rynku. Kilka lat temu nasz kraj opuściło River Island, w tym roku pożegnaliśmy Burberry, a kilka miesięcy temu decyzję o zamknięciu swoich sklepów (podobnie jak w przypadku 53 innych krajów) ogłosiła marka Marks & Spencer. Teraz, do tego grona dołącza należący do sir Phillipa Greena gigant odzieżowy, Topshop, który swój pierwszy (i jedyny) sklep w Polsce otworzył w 2008 roku w warszawskich Złotych Tarasach.

Uwielbiana przez fashionistki na całym świecie marka działała w Polsce na zasadzie franczyzy (uruchomiła ją spółka Alshaya Poland). Nie wiadomo na razie, jaki był bezpośredni powód decyzji o opuszczeniu polskiego rynku, ale fakt, iż przez prawie 9 lat od uruchomienia pierwszego sklepu spółka nie zdecydowała się na uruchomienie kolejnych z pewnością nie przemawia za zadowalającymi wynikami sprzedaży. Trochę nie ma się co dziwić – ceny ubrań i dodatków Topshop nie należały w Polsce do najniższych (znacznie korzystniej wypada w tej kwestii chociażby New Look), na wyprzedażach często „wypychano” produkty sprzed nawet 4 sezonów, z pewnością sporą konkurencją było także pojawienie się marki na platformie Zalando, która oferuje znacznie większy wybór i korzystniejsze ceny.

Miejmy jednak nadzieję, że to już koniec brytyjskiego exodusu z polskiego rynku, a w 2017 roku będziemy jedynie informować o debiutach marek, na które nadal w Polsce czekamy.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Święta 2016: prezenty dla osób, których nie lubimy

To jest prawdziwe wyzwanie. Czasami wypada dać upominek osobie, za którą szczerze się nie przepada. Co zrobić w takiej sytuacji? Podpowiadamy.

Każdy z nas ma prawo kogoś nie lubić. Każdy z nas ma też obowiązek zachowywać się odpowiednio do sytuacji, także czasami zwyczajnie wypada kupić coś niesympatycznej żonie brata, cholerycznej cioci czy antypatycznemu kuzynowi. Cóż, to jeden z minusów świąt.

W naszym prezentowniku postanowiliśmy zebrać rzeczy, które można podarować drugiej osobie z czystej złośliwości oraz takie, które – jak w przypadku chociażby świeczki zapachowej – są na tyle neutralne, że nie wzbudzą większych emocji i dodatkowych pytań.


Zakupy

CIEN

Żel do włosów
3,70

Care&Go

Szampon przeciwłupieżowy
4,99 PLN

ISANA

Dezodorant w sprayu
3,99 PLN

dobrynadruk.pl

Długopis z nadrukiem
0,29 PLN / szt.
11

np. Gazeta Wyborcza

Płyta z gazety
ok. 4,50 PLN

Gadget Master

Świnka skarbonka
15,99 PLN

np. OLX

Używana książka bez sensu
1 - 100 PLN

np. Queen Fit

Tabletki odchudzające
38,90 PLN
10

np. Jan Niezbędny

Worki na śmieci
9,30 PLN

np. Air Wick

Świeczka zapachowa
21,15 PLN

CIEN

Krem na cellulit
15,40 PLN

Charlize Mystery

Książka celebrytki
29,19 PLN
ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odcinek 18: zestaw na wiosenne chłody w stylu Edyty Herbuś

H&M

BUTY
149 zł

ZARA

BUTY
139 zł

RIVER ISLAND

TOREBKA
99,90 ZŁ

REBECCA MINKOFF

TOREBKA
959 zł

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 250 zł

ZARA

GOLF
89,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.