Topshop wycofuje się z Polski!

Tego chyba nikt się nie spodziewał. Topshop jest kolejną po Marks & Spencer brytyjską marką, która postanowiła zamknąć swój jedyny salon w warszawskich Złotych Tarasach i tym samym zniknąć z polskiego rynku.

Brytyjskie marki nie przestają opuszczać polskiego rynku. Kilka lat temu nasz kraj opuściło River Island, w tym roku pożegnaliśmy Burberry, a kilka miesięcy temu decyzję o zamknięciu swoich sklepów (podobnie jak w przypadku 53 innych krajów) ogłosiła marka Marks & Spencer. Teraz, do tego grona dołącza należący do sir Phillipa Greena gigant odzieżowy, Topshop, który swój pierwszy (i jedyny) sklep w Polsce otworzył w 2008 roku w warszawskich Złotych Tarasach.

Uwielbiana przez fashionistki na całym świecie marka działała w Polsce na zasadzie franczyzy (uruchomiła ją spółka Alshaya Poland). Nie wiadomo na razie, jaki był bezpośredni powód decyzji o opuszczeniu polskiego rynku, ale fakt, iż przez prawie 9 lat od uruchomienia pierwszego sklepu spółka nie zdecydowała się na uruchomienie kolejnych z pewnością nie przemawia za zadowalającymi wynikami sprzedaży. Trochę nie ma się co dziwić – ceny ubrań i dodatków Topshop nie należały w Polsce do najniższych (znacznie korzystniej wypada w tej kwestii chociażby New Look), na wyprzedażach często „wypychano” produkty sprzed nawet 4 sezonów, z pewnością sporą konkurencją było także pojawienie się marki na platformie Zalando, która oferuje znacznie większy wybór i korzystniejsze ceny.

Miejmy jednak nadzieję, że to już koniec brytyjskiego exodusu z polskiego rynku, a w 2017 roku będziemy jedynie informować o debiutach marek, na które nadal w Polsce czekamy.

 

ZobaczSchowaj komentarze

15 rzeczy z sieciówek, które nie ustępują projektom wielkich domów mody

To, że sieciówki inspirują się kolekcjami dużych domów mody nierzadko balansując na granicy bezczelnego plagiatu, wiemy doskonale. W swojej ofercie mają jednak coraz więcej autorskich projektów, które śmiało mogłyby stanąć obok tych z metką najbardziej luksusowych marek. Dotyczy to nie tylko segmentów premium, które zachwycają zarówno designem, jak i jakością wykonania (i kosztują często kilka razy mniej niż te z oferty prestiżowych domów mody). Patrząc na jesienne kolekcje marek sieciowych, spokojnie można wyłuskać takie przykłady przeglądając tylko regularne linie. Zobaczcie, jakie fantastyczne ubrania i dodatki udało nam się znaleźć między innymi w Topshopie, Mango, Zarze i COS i pozwólcie udowodnić sobie, że ciekawy design może iść w parze z naprawdę atrakcyjną ceną!

Naszą szczególną uwagę zwróciły świetne i naprawdę różnorodne modele butów – począwszy od żakardowych botków, przez pantofelki w stylu vintage aż po modele ozdobione minimalistycznymi obręczami i przywodzące na myśl projekty Celine i The Row. Sieciówki już teraz mają też w swojej ofercie naprawdę sporo fantastycznych bieliźnianych sukienek (w tym metalicznych i pokrytych abstrakcyjnymi wzorami) oraz puchowych kurtek, które będą niekwestionowanym hitem sezonu. Zobaczcie nasz przegląd i zainspirujcie się w sam raz na jesienne zakupy!


Zakupy

Topshop

Buty
ok. 330 zł

Topshop

Buty
ok. 330 zł

Topshop

Spódnica
ok. 170 zł

Topshop

Spodnie
ok. 455 zł

Topshop

Kurtka
ok. 555 zł

Zara

Torebka
119 zł

Zara

Sukienka
199 zł

Zara

Buty
299 zł

Zara

Koszula
139 zł

COS

Żakiet
ok. 495 zł

COS

Żakiet
ok. 645 zł

Mango

Buty
369,90 zł

Mango

Buty
369,90 zł

Mango

Sukienka
299,90 zł

Mango

Buty
ok. 315 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.