Topshop wycofuje się z Polski!

Tego chyba nikt się nie spodziewał. Topshop jest kolejną po Marks & Spencer brytyjską marką, która postanowiła zamknąć swój jedyny salon w warszawskich Złotych Tarasach i tym samym zniknąć z polskiego rynku.

Brytyjskie marki nie przestają opuszczać polskiego rynku. Kilka lat temu nasz kraj opuściło River Island, w tym roku pożegnaliśmy Burberry, a kilka miesięcy temu decyzję o zamknięciu swoich sklepów (podobnie jak w przypadku 53 innych krajów) ogłosiła marka Marks & Spencer. Teraz, do tego grona dołącza należący do sir Phillipa Greena gigant odzieżowy, Topshop, który swój pierwszy (i jedyny) sklep w Polsce otworzył w 2008 roku w warszawskich Złotych Tarasach.

Uwielbiana przez fashionistki na całym świecie marka działała w Polsce na zasadzie franczyzy (uruchomiła ją spółka Alshaya Poland). Nie wiadomo na razie, jaki był bezpośredni powód decyzji o opuszczeniu polskiego rynku, ale fakt, iż przez prawie 9 lat od uruchomienia pierwszego sklepu spółka nie zdecydowała się na uruchomienie kolejnych z pewnością nie przemawia za zadowalającymi wynikami sprzedaży. Trochę nie ma się co dziwić – ceny ubrań i dodatków Topshop nie należały w Polsce do najniższych (znacznie korzystniej wypada w tej kwestii chociażby New Look), na wyprzedażach często „wypychano” produkty sprzed nawet 4 sezonów, z pewnością sporą konkurencją było także pojawienie się marki na platformie Zalando, która oferuje znacznie większy wybór i korzystniejsze ceny.

Miejmy jednak nadzieję, że to już koniec brytyjskiego exodusu z polskiego rynku, a w 2017 roku będziemy jedynie informować o debiutach marek, na które nadal w Polsce czekamy.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Ubierz się jak z pokazu Balenciaga wiosna-lato 2017!

Spółka Kering, czyli właściciel Balenciagi ma ostatnio sporo powodów do zadowolenia, a ten, który doradził jej szefom, aby w miejsce Alexandra Wanga zatrudnili Demnę Gvasalię, może czuć się odpowiedzialny za decyzję, która była istnym strzałem w dziesiątkę. O kolekcjach Gruzina mówią wszyscy, chodzą w nich absolutnie wszystkie liczące się w branży postaci, biją się o nie także styliści z najpoczytniejszych magazynów. Wszystko co ich dotyczy, jest „naj” – także ceny, dla przeciętnego fana mody niestety nie do przejścia. Od czego mamy jednak sieciówki? Zobaczcie, jak dzięki ubraniom i dodatkom z oferty popularnych marek odtworzyć look Balenciagi prosto z wybiegu!


Zakupy

MANGO

PŁASZCZ
449,90 zł

MANGO

BUTY
349,90 zł

ZARA

SUKIENKA
199 zł

ASOS

PASEK
ok. 70 zł

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 450 zł

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 1000 zł

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 360 zł

H&M

PŁASZCZ
399 zł

ZARA

BODY
79,90 zł

ZARA

LEGGINSY
69,90 zł

BOOHOO

KOZAKI
OK. 90 ZŁ

MANGO

KOLCZYKI
45,90 ZŁ

MANGO

BLUZKA
339 ZŁ

MANGO

BLUZKA
139 ZŁ

STYLENANDA

PASEK
OK. 88 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki, dzięki którym poczujecie się jak na egzotycznych wakacjach!

Tous

Woda toaletowa Bonjour Senorita
od 235 zł

Tonymoly

Krem do rąk
35 zł

Mac

Fruity Juicy Prep + Prime Fix
90 zł

Perfecta SPA

Masło do ciała Pinacolada
15,90 zł

Nivea

Żel pod prysznic
8,49 zł

Rimmel

Lakier do paznokci Super Gel
19,99 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.