Topshop wycofuje się z Polski!

Tego chyba nikt się nie spodziewał. Topshop jest kolejną po Marks & Spencer brytyjską marką, która postanowiła zamknąć swój jedyny salon w warszawskich Złotych Tarasach i tym samym zniknąć z polskiego rynku.

Brytyjskie marki nie przestają opuszczać polskiego rynku. Kilka lat temu nasz kraj opuściło River Island, w tym roku pożegnaliśmy Burberry, a kilka miesięcy temu decyzję o zamknięciu swoich sklepów (podobnie jak w przypadku 53 innych krajów) ogłosiła marka Marks & Spencer. Teraz, do tego grona dołącza należący do sir Phillipa Greena gigant odzieżowy, Topshop, który swój pierwszy (i jedyny) sklep w Polsce otworzył w 2008 roku w warszawskich Złotych Tarasach.

Uwielbiana przez fashionistki na całym świecie marka działała w Polsce na zasadzie franczyzy (uruchomiła ją spółka Alshaya Poland). Nie wiadomo na razie, jaki był bezpośredni powód decyzji o opuszczeniu polskiego rynku, ale fakt, iż przez prawie 9 lat od uruchomienia pierwszego sklepu spółka nie zdecydowała się na uruchomienie kolejnych z pewnością nie przemawia za zadowalającymi wynikami sprzedaży. Trochę nie ma się co dziwić – ceny ubrań i dodatków Topshop nie należały w Polsce do najniższych (znacznie korzystniej wypada w tej kwestii chociażby New Look), na wyprzedażach często „wypychano” produkty sprzed nawet 4 sezonów, z pewnością sporą konkurencją było także pojawienie się marki na platformie Zalando, która oferuje znacznie większy wybór i korzystniejsze ceny.

Miejmy jednak nadzieję, że to już koniec brytyjskiego exodusu z polskiego rynku, a w 2017 roku będziemy jedynie informować o debiutach marek, na które nadal w Polsce czekamy.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wyrusz na nowojorską wycieczkę i zostań towarzyszem zakupów Sary Jessiki Parker!

Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, komu ani razu w życiu nie zdarzyło się marzyć o wspólnych zakupach z ich niekwestionowaną królową–Carrie Bradshaw. Teraz to marzenie ma całkiem realne szanse na urzeczywistnienie się! Firma Airbnb wychodzi naprzeciw wszystkim serialowym fanom i stwarza niepowtarzalną okazję, jaką jest spędzenie dnia śladami gwiazdy Seksu w Wielkim Mieście w towarzystwie wcielającej się w jej rolę Sary Jessiki Parker!

Wycieczka ma mieć swój początek w domu towarowym Bloomingsdale na 59-tej ulicy, gdzie ze specjalnie wyselekcjonowanych przez gwiazdę butów z jej osobistej kolekcji, będzie można wybrać dla siebie wymarzoną parę. Po tym niewątpliwie niecodziennym doświadczeniu w planach znajduje się lunch w kultowym „Four Carrots”, gdzie gwiazda będzie dzielić się swoją miłością do Nowego Jorku. Wieczór zwieńczony zostanie niebywałym przeżyciem, a mianowicie zaproszeniem VIP na spektakl New York City Ballet gdzie gwarantowane będą doświadczenia całej gamy emocji– od wzruszenia aż po emanującą radość.

Sama Sarah Jessica Parker nie kryje swojego zamiłowania do Nowego Jorku. Jak mówi, mimo tego, że dzięki swojemu życiu zawodowemu miała okazję bywać w różnych zakątkach świata to właśnie Nowy Jork na zawsze w jej sercu będzie domem. Wielkie Jabłko jest dla niej niczym paliwo i jedyna w swoim rodzaju inspiracja, która pozwala jej dokonywać wszystkiego– od projektowania obuwia aż po bycie w zarządzie NYC Ballet.

Moglibyśmy rzec, że podróż oraz zakupy z Sarah Jessicą Parker są dosłownie bezcenne, więc cena 306 dolarów nie zdaje się być aż tak przerażająca. Tym bardziej, że cała kwota przeznaczona jest na cele charytatywne, a suma wydaje się być niczym w porównaniu do unikatowych emocji towarzyszących poznaniu swojej idolki.

Jeżeli więc tak jak Carrie uważacie, że shopping is your cardio to nie czekajcie– liczba miejsc jest ograniczona.

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.