Topshop wycofuje się z Polski!

Tego chyba nikt się nie spodziewał. Topshop jest kolejną po Marks & Spencer brytyjską marką, która postanowiła zamknąć swój jedyny salon w warszawskich Złotych Tarasach i tym samym zniknąć z polskiego rynku.

Brytyjskie marki nie przestają opuszczać polskiego rynku. Kilka lat temu nasz kraj opuściło River Island, w tym roku pożegnaliśmy Burberry, a kilka miesięcy temu decyzję o zamknięciu swoich sklepów (podobnie jak w przypadku 53 innych krajów) ogłosiła marka Marks & Spencer. Teraz, do tego grona dołącza należący do sir Phillipa Greena gigant odzieżowy, Topshop, który swój pierwszy (i jedyny) sklep w Polsce otworzył w 2008 roku w warszawskich Złotych Tarasach.

Uwielbiana przez fashionistki na całym świecie marka działała w Polsce na zasadzie franczyzy (uruchomiła ją spółka Alshaya Poland). Nie wiadomo na razie, jaki był bezpośredni powód decyzji o opuszczeniu polskiego rynku, ale fakt, iż przez prawie 9 lat od uruchomienia pierwszego sklepu spółka nie zdecydowała się na uruchomienie kolejnych z pewnością nie przemawia za zadowalającymi wynikami sprzedaży. Trochę nie ma się co dziwić – ceny ubrań i dodatków Topshop nie należały w Polsce do najniższych (znacznie korzystniej wypada w tej kwestii chociażby New Look), na wyprzedażach często „wypychano” produkty sprzed nawet 4 sezonów, z pewnością sporą konkurencją było także pojawienie się marki na platformie Zalando, która oferuje znacznie większy wybór i korzystniejsze ceny.

Miejmy jednak nadzieję, że to już koniec brytyjskiego exodusu z polskiego rynku, a w 2017 roku będziemy jedynie informować o debiutach marek, na które nadal w Polsce czekamy.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Mikołajkowe prezenty z polską metką

Wszyscy powoli wpadamy w bożonarodzeniowy szał kupowania, dawania i dostawania prezentów, a pierwsza okazja ku temu zbliża się wielkimi krokami. Mowa tutaj o Mikołajkach, od których dzieli nas zaledwie kilka dni. Jeśli więc należycie do tych osób, które podobnie jak my, kupowanie prezentów zostawiają na ostatnią chwilę to przygotowaliśmy dla was małą ściągawkę. Tym razem przyszła kolej na upominki z polską metką, ponieważ wśród naszych rodzimych marek naprawdę nie brakuje oryginalnych propozycji!


Zakupy

YOPE

ŚWIECZKA
OK. 100 ZŁ

LEBRAND

KASZKIET
450 ZŁ

UMYSŁU POMYSŁY

KULA
85 ZŁ

EDGAR BĄK

PLAKAT
150 ZŁ

KOKO

BŁYSZCZYK
63 ZŁ

LUI STORE X KOPI

KOLCZYKI
290 ZŁ

WISHBONE

NASZYJNIK
169 ZŁ

MOYE

MASKA DO SPANIA Z MONOGRAMEM
260 ZŁ

SELFIE JEWELLERY

PIERŚCIONEK
249 ZŁ

ANIA KUCZYŃSKA

SUKIENKA
1330 ZŁ

LE PETIT TROU

BODY
OK. 190 ZŁ

JUSTYNA CHRABELSKA

TOREBKA
450 ZŁ

MADELLE

APASZKA
160 ZŁ

ANDERSLABEL

KOSZULA
490 ZŁ

ZAHARA LEATHER

KOSMETYCZKA
290 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.