10 hitów z wyprzedaży jesień-zima 2016

Wyprzedaże jesienno-zimowych kolekcji trwają w najlepsze – mamy nadzieję, że udało się wam upolować, wszystko na co miałyście ochotę! Jeśli okazyjne zakupy jeszcze przed wami, koniecznie sprawdźcie nasze redakcyjne zestawienie 10 największych hitów i pospieszcie się, bo coś czujemy, że po tych ubraniach i dodatkach już niedługo nie będzie śladu!

10 hitów z wyprzedaży jesień-zima 2016
Mango - 199,90 zł z 369,90 zł

Jeśli czytałyście nasz poradnik, wiecie, że do zakupów na wyprzedażach staramy się pochodzić nadzwyczaj racjonalnie. Z jednej strony stawiamy na ponadczasowe klasyki lub modele, które będą hitem następnego sezonu (uwierzcie, da się takie znaleźć), z drugiej jednak pozwalamy sobie na małe ryzyko i szaleństwo. Dlatego tym razem zapolowałyśmy zarówno na klasyczny, kaszmirowy sweter i wełniany płaszcz w tenisowy prążek, ale pozwoliłyśmy sobie także na bardziej awangardowe fasony w postaci złotych, metalicznych botków i wężowej torebki.

Dajcie znać, co wam udało się kupić po obniżonej cenie!

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania TANGO by Qπш Robert Kupisz zima 2016/2017

Zanim założył własną markę odzieżową, odnosił sukcesy zawodowe jako tancerz i stylista fryzur. Jak widać, Robert Kupisz, potrafi obecnie świadomie wykorzystywać swoje liczne talenty i tworzyć z nich historie, które może opowiadać poprzez sesje zdjęciowe. Kampania TANGO jest tego świetnym przykładem. Co więcej, sam postanowił wziąć z niej udział, a partneruje mu śliczna polska modelka – Edyta Zając. Zobaczcie!

Kampania TANGO by Qπш Robert Kupisz zima 2016/2017

Sesja do kampanii TANGO odbyła się w miejskim otoczeniu. Wybrano dach jednego z wieżowców w centrum Warszawy. Z powodu motywu przewodniego jesienno-zimowej kolekcji wziął w niej udział sam Robert Kupisz, który zaprezentował swoje taneczne umiejętności. Partneruje mu znana polka modelka – Edyta Zając (Model Plus), która także świetnie poradziła sobie z podążaniem za krokiem profesjonalisty. Projektantowi bardzo zależało na pokazaniu żywych emocji, pasji oraz ognistego charakteru bohaterów.

Edyta i Robert znają się i lubią od wielu lat. Oboje bardzo chętnie noszą ubrania zaprojektowane przez Roberta. Dzięki temu wypadli bardzo naturalnie, a ich temperament został uwypuklony przez zdjęcia Zuzy Krajewskiej. „Dotychczasowe kampanie w większości powstawały w warunkach studyjnych. Tym razem zależało mi na tym, żeby kolekcję pokazać w otwartej przestrzeni miejskiej. Zuza to silna kobieta z bloku z <wielkiej płyty> i dobrze czuje streetowe klimaty” – podsumował projektant. Wszak w skład TANGO wchodzą spódnice – falbaniaste lub z frędzlowymi aplikacjami, skórzane spodnie, bluzki z odkrytymi ramionami, a także obszerne bluzy i kożuchy, które teraz zyskały bardziej nowoczesnego charakteru. Uzupełnienie kampanii stanowi film autorstwa Piotra Dębskiego.

Kampania TANGO jest bardzo żywa i plastyczna. To także zasługa stylizacji Eweliny Gralak, która połączyła sportowy luz ze stylistyką artystycznej bohemy oraz kobiecym glamourem i dynamizmem marek streetowych. Makijaż wykonany przez Mariannę Yurkiewicz to połączenie ciemnych ust z rozświetloną twarzą oraz wymodelowanymi bronzerem kościami policzkowymi. Michał Bielecki (Warsaw Creatives) dopasował do tego uczesanie bazujący na nisko zaplecionym koku z misternie ułożonymi na twarzy zlepionymi kosmykami włosów.

Kolekcja na jesień-zimę 2016/17 już teraz dostępna jest w butiku internetowym www.robertkupisz.com oraz stacjonarnych.

Więcej o Robercie Kupiszu możecie przeczytać w naszej rubryce Kto jest kim.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odcinek 12. : zimowa stylizacja Olivii Palermo

PARFOIS

TOREBKA
119 ZŁ

BERSHKA

KURTKA
199 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 zł

H&M

BUTY
74,90 ZŁ

H&M

SPODNIE
99,90 ZŁ

MANGO

KOSZULA
119 ZŁ
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.