Tom Hiddleston nową twarzą Gucci

Choć ostatnio prasa interesowała się nim głównie ze względu na związek z wokalistką Taylor Swift, teraz może się to (wreszcie) zmienić. Tom Hiddlestone został właśnie twarzą marki Gucci i wystąpił w kampanii Cruise 2017 promującej doskonałe krawiectwo autorstwa Alessandro Michele. Zobaczcie jak prezentuje się angielsko-włoski szyk.

Tom Hiddleston nową twarzą Gucci

Popularność przyniosły mu role w filmach takich jak „Czas wojny”, „O północy w Paryżu” oraz kasowym hicie „Avengers”. Był także nordyckim bogiem w popularnej produkcji  „Thor: Mroczny świat”, a niedługo potem „Thor: Ragnarok”. Najbardziej pracowity okazał się dla niego 2015 rok, ponieważ do kin weszły aż 3 filmy z jego udziałem: „Crimson Peak. Wzgórze krwi”, „High-Rise” oraz „I Saw the Light”. My jednak najbardziej zachwycaliśmy się jego kreacją wampira w filmie Jima Jarmuscha „Tylko kochankowie przeżyją”, gdzie wystąpił u boku Tildy Swinton. Plotkowało się także o obsadzeniu go w roli nowego Jamesa Bonda. Teraz jednak przyszła pora na inne wyzwania.

Nie jest to pierwszy projekt związany z modą w karierze Toma. W czerwcu pojawił się bowiem w sesji dla brytyjskiego wydania „Esquire”, a w sierpniu pozował w samych bokserkach dla magazynu „W”. Teraz możemy zobaczyć efekty jego współpracy z marką Gucci. Tom stanął przed obiektywem Glena Luchforda, a sesja Cruise 2017 miała miejsce w  należącej do Tony’ego Duquette’a posiadłości w Los Angeles, Ten amerykański artysta był znany z projektów kostiumów scenicznych dla Freda Astaire’a oraz biżuterii dla Gucci za czasów Toma Forda. Dziś wnętrza stanowią swego rodzaju muzeum oraz studio, które często służy za plan zdjęciowy. Kochający przepych i biznatyjskie bogactwo obecny dyrektor kreatywny marki – Alessando Michele –  także uległ ich urokowi.

Hiddleston świetnie wczuł się w rolę angielskiego gentelmena, który swój wolny czas spędza wylegując się na kanapie oraz spacerując po wnętrzach apartamentów, odziany w niezwykle stylowe marynarki, dopasowane garnitury oraz klasyczne, granatowe dżinsy. W sesji towarzyszą mu psy – są to jasne, długowłose Afghany.  Dużą uwagę zwracają dodatki i akcesoria – klapki z kożuchem, masywniejsze mokasyny oraz pantofle z wyciętym przodem odsłaniające białe skarpetki.

Bardzo podoba nam się Tom Hiddelston w tak szykownym wydaniu i uważamy, że razem z Jaredem Leto stanowią świetnych ambasadorów marki.

 

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o pokazie Gucci na wiosnę-lato 2017, przeczytajcie naszą recenzję, a szczegółowe informacje o Alessadro Michele znajdziecie tutaj

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Gucci nie jest już najgorętszą marką na świecie

Pora oddać koronę i tytuł najgorętszej marki na świecie, przynajmniej na kolejne trzy miesiące. W prestiżowym, kwartalnym rankingu „Business of Fashion” i platformy Lyst Gucci straciło bowiem pozycję lidera na rzecz Balenciagi. Sporo powodów do zadowolenia może mieć też Virgil Abloh, którego marka OFF White zanotowała awans aż o 31 pozycji.

Nowe, ciepło przyjęte logo, oblegany pop-up shop w paryskim Colette i sporo projektów cieszących się naprawdę dużą sprzedażą to tylko kilka z czynników, które zadecydowały o tym, że to Balenciaga zasłużyła w trzecim kwartale 2017 roku na miano „najgorętszej marki na świecie”. Tak wynika przynajmniej z rankingu przeprowadzanego kwartalnie przez portal Business of Fashion i wyszukiwarkę produktów Lyst. Francuska marka i zepchnięte przez nią na druga pozycję Gucci wyprzedają projekt Virgila Abloha Off-White, który w porównaniu z zeszłym kwartałem zanotował gigantyczny awans aż o 31 oczek. Skąd taki progres? Swoje zrobiły na pewno coraz większe zasięgiem kreatywne projekty i kolaboracje Abloh – przypomnijmy, że tylko w ostatnim czasie ogłoszono współpracę jego marki z IKEA, do sprzedaży weszła stworzona przez niego wersja „Air Force’ów” Nike, a on sam dał wykład na Harvardzie.

Ciekawie przedstawia się też ranking „najbardziej wpływowych raperów”, który otwiera (co wcale nie dziwi) Kanye West, a kolejne pozycje zajmują Nicki Minaj i Pharell. A$AP Rocky, zdaniem wielu najbardziej obecnie lubiany przez projektantów raper, zajął 6. miejsce i musiał tym razem uznać wyższość Drake’a i objawienia damskiego hip-hopu, czyli Cardi B.

Czy ostatni kwartał 2017 roku przyniesie jeszcze większe zmiany i czy ktoś w czołówce zestawienia jeszcze bardziej zbliży się do włoskich i francuskich gigantów? Jesteśmy bardzo ciekawi.

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.