Tom Ford wraca na nowojorski tydzień mody

Po wypróbowaniu formuły see now – buy now Tom Ford postanowił wrócić do dawnego sposobu pokazywania swoich kolekcji. Projektant nie boi się zmian, dlatego zamiast dłużej organizować ekskluzywne prezentacje dla garstki wybranych osób oraz od razu wprowadzać stroje do butików, projektant wraca na nowojorski tydzień mody. Jakie są tego powody? Oczywiście nowe wyzwania zawodowe oraz osobiste.

Po ogromnym sukcesie filmu „Zwierzęta nocy” i zaspokojeniu swoich filmowych ambicji, Tom Ford wraca do projektowania. Choć nigdy z niego nie rezygnował, to przez ostatni rok maksymalnie poświęcił się reżyserii. Teraz kiedy już minęły wszystkie gale i imprezy filmowe, może ze spokojem poświęcić się własnej marce. I zapowiada przy tym przeprowadzenie gruntownych zmian.

Tom Ford rezygnuje?

Pierwszą z nich będzie rezygnacja z formuły see now – buy now. Podczas gdy Ralph Lauren, Burberry i Gucci świetnie odnajdują się w sprzedawaniu ubrań na dany sezon od razu do butików, Ford wraca do starego kalendarza mody. Co więcej, wyprowadza się Londynu, a zamiast niego wybiera Nowy Jork, którego scena modowa desperacko potrzebuje silnego rynkowego gracza. Z kolei jego pracownia zlokalizowana będzie w Los Angeles, w studio, które wcześniej wynajmowane było przez Hediego Slimane’a.

Kampania na wiosnę-lato 2016 w obiektywie Nicka Knighta

Ford, który najwięcej, bo 60% zysków generuje dzięki modzie męskiej, chce, aby taka liczba wskazywała także na dochody osiągnięte z kolekcji damskich. Oznacza to, że jego wierne klientki mają sporo powodów do radości, bo to nim zamierza poświęcić najwięcej uwagi. Projektant w wypowiedzi dla portalu WWD zdradził, że moda męska nie stanowi już dla niego takiego wyzwania, ponieważ sam jest swoją własną muzą i doskonale wie, co zaprojektować kilka sezonów na przód. Co innego moda dla kobiet.

Kto jest kim: Tom Ford

Projektant nie ukrywa także, że tęskni za Stanami i nawet polityka Donalda Trumpa nie zniechęca go do powrotu do kraju, a wręcz jeszcze bardziej potguje chęć zamieszkania w słonecznym Los Angeles. Właśnie tam chce wychowywać swojego syna oraz móc częściej odwiedzać rodziców. Dodał także, że zdał sobie sprawę, że prawdziwe życie ludzi w Ameryce nijak ma się do jego ultra luksusowego stylu życia i być może przyszedł czas na prowadzenie biznesu we własnym kraju.

To dosyć spora zmiana – Tom Ford do tej pory uwielbiał mocno podkreślać w wywiadach swoją pozycję, zamożność oraz niezależność. Czekamy więc na nową odsłonę jego marki!

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Street: odtwarzamy stylizację w czerwieni

Czerwień to kolor, który branża mody pokochała w tym sezonie, w szczególności jeśli chodzi o total look. Jednak ubrać się od stóp do głów w jednym odcieniu to nie lada wyzwanie, dlatego dzisiaj postanowiliśmy przyjść z pomocą i odtworzyć jedną z takich „krwistych” stylizacji. Czy nam się udało? Oceńcie sami!


Zakupy

H&M

Spódnica
199 zł

Stradicarius

Kolczyki
29,90 zł

Swatch

Zegarek
305 zł

Topshop

Okulary
115 zł

Uterque

Przypinka
95 zł

Zara

Torebka
99,90

Zara

Buty
559 zł

H&M

Bluza
79,90 zł

Jil Sander

Spódnica
15230 zł

Loewe

Torebka
8100 zł

Michael Kors

Zegarek
1065 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1620 zł

Thierry Lasry

Okulary
1535 zł

Uterque

Przypinka
125 zł

Zara

Bluza
89,90 zł

Aquazzura

Buty
4130 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności