Tom Ford wraca na nowojorski tydzień mody

Po wypróbowaniu formuły see now – buy now Tom Ford postanowił wrócić do dawnego sposobu pokazywania swoich kolekcji. Projektant nie boi się zmian, dlatego zamiast dłużej organizować ekskluzywne prezentacje dla garstki wybranych osób oraz od razu wprowadzać stroje do butików, projektant wraca na nowojorski tydzień mody. Jakie są tego powody? Oczywiście nowe wyzwania zawodowe oraz osobiste.

Po ogromnym sukcesie filmu „Zwierzęta nocy” i zaspokojeniu swoich filmowych ambicji, Tom Ford wraca do projektowania. Choć nigdy z niego nie rezygnował, to przez ostatni rok maksymalnie poświęcił się reżyserii. Teraz kiedy już minęły wszystkie gale i imprezy filmowe, może ze spokojem poświęcić się własnej marce. I zapowiada przy tym przeprowadzenie gruntownych zmian.

Tom Ford rezygnuje?

Pierwszą z nich będzie rezygnacja z formuły see now – buy now. Podczas gdy Ralph Lauren, Burberry i Gucci świetnie odnajdują się w sprzedawaniu ubrań na dany sezon od razu do butików, Ford wraca do starego kalendarza mody. Co więcej, wyprowadza się Londynu, a zamiast niego wybiera Nowy Jork, którego scena modowa desperacko potrzebuje silnego rynkowego gracza. Z kolei jego pracownia zlokalizowana będzie w Los Angeles, w studio, które wcześniej wynajmowane było przez Hediego Slimane’a.

Kampania na wiosnę-lato 2016 w obiektywie Nicka Knighta

Ford, który najwięcej, bo 60% zysków generuje dzięki modzie męskiej, chce, aby taka liczba wskazywała także na dochody osiągnięte z kolekcji damskich. Oznacza to, że jego wierne klientki mają sporo powodów do radości, bo to nim zamierza poświęcić najwięcej uwagi. Projektant w wypowiedzi dla portalu WWD zdradził, że moda męska nie stanowi już dla niego takiego wyzwania, ponieważ sam jest swoją własną muzą i doskonale wie, co zaprojektować kilka sezonów na przód. Co innego moda dla kobiet.

Kto jest kim: Tom Ford

Projektant nie ukrywa także, że tęskni za Stanami i nawet polityka Donalda Trumpa nie zniechęca go do powrotu do kraju, a wręcz jeszcze bardziej potguje chęć zamieszkania w słonecznym Los Angeles. Właśnie tam chce wychowywać swojego syna oraz móc częściej odwiedzać rodziców. Dodał także, że zdał sobie sprawę, że prawdziwe życie ludzi w Ameryce nijak ma się do jego ultra luksusowego stylu życia i być może przyszedł czas na prowadzenie biznesu we własnym kraju.

To dosyć spora zmiana – Tom Ford do tej pory uwielbiał mocno podkreślać w wywiadach swoją pozycję, zamożność oraz niezależność. Czekamy więc na nową odsłonę jego marki!

ZobaczSchowaj komentarze

SHOWROOM.PL i Fashion PR Talks: darmowa akcja edukacyjna dla marek modowych

Jeśli prowadzicie markę odzieżową i chcecie ją rozwijać pod okiem doświadczonych specjalistów, mamy dla was ofertę skrojoną na miarę. Właśnie ruszył program mentorski Fashion Talks SHOWROOM.PL, który powstał w wyniku współpracy SHOWROOMU – jednej z największych w Europie platform sprzedających polską modę oraz Fashion PR Talks – szkoły biznesu mody. Już dziś dowiedzcie się, co należy zrobić, aby zdobyć jedno z 30. przewidzianych miejsc.

Prowadzenie firmy odzieżowej to nie lada wyzwanie. Dlatego SHOWROOM.PL oraz Fashion PR Talks, postanowiły połączyć siły, aby podzielić się swoim doświadczeniem oraz wiedzą z właścicielami małych i średnich marek odzieżowych. W wyniku tej współpracy powstał program Fashion Talks SHOWROOM.PL, który ma zachęcić do dalszego budowania biznesu mody pod okiem specjalistów tej branży. W praktyce można zyskać półroczny dostęp do warsztatów, wykładów oraz materiałów edukacyjnych, a także osobistych konsultacji.

,,Polski rynek mody nadal się rozwija i jest bardzo chłonny. To dobra wiadomość dla wszystkich tych, którzy marzą o własnej marce. Jednak na dłuższą metę branża faworyzuje tych, którzy potrafią myśleć i działać szeroko – marki nastawione na sukces. A dokładnie te konsekwentnie do niego dążące – obserwujące rynek, gotowe do szybkiej reakcji i skłonne do inwestycji. Brandy, które poważnie myślą o skalowaniu swojego biznesu i są otwarte na rynki zewnętrzne. Właśnie takie marki chcielibyśmy zaprosić do naszej wspólnej akcji.”  – zdradziła nam Julia Turewicz, Country Manager SHOWROOM.PL.

„Jestem zachwycona, że dzięki naszej współpracy z SHOWROOMem marki dodatkowo będą mogły skorzystać z wiedzy i doświadczenia największego tego typu e-commerce’u w Polsce.” – dodaje Olka Kaźmierczak, założycielka Fashion PR Talks i pomysłodawczyni tej akcji.

Jeśli chcecie sprawdzić czy wasze pomysły na rozwój marki sprawdzą się w praktyce i wprowadzić biznes na nowe, bardzo profesjonalne tory, musicie jak najszybciej podjąć decyzję i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Nabór rusza już 19 stycznia, a wszystkie zgłoszenia będą przyjmowane do 26 stycznia 2017 r. Aż 30 podmiotów ma szansę otrzymać darmowy dostęp do skrojonej na miarę oferty edukacyjnej. Listę wszystkich zakwalifikowanych poznamy 30 stycznia.

Nie zwlekajcie – na naukę nigdy nie jest za późno, a edukacja to zawsze najlepsza inwestycja.

 

 

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.