Time’s Up Now – 300 kobiet z Hollywood rusza z akcją przeciwko molestowaniu

Rok 2017 był okresem zmian, w szczególności w środowisku filmowym, którego szklana otoczka rozbiła się na milion kawałeczków. Harvey Weinstein, a potem Kevin Spacey i dziesiątki innych mężczyzn oskarżonych o molestowanie spowodowali, że ciemny sekret castingów oraz kulisów filmowych produkcji w końcu wyszedł na jaw. Puszka Pandory się otworzyła, a kobiety postanowiły wziąć sprawy w swoje ręce i właśnie dlatego ruszyły z akcją Time’s Up Now.

Jeszcze kilka miesięcy temu wiele osób nie zdawało sobie sprawy ze skali problemu jakim jest molestowanie seksualne, jednak kampania #metoo zapoczątkowana przez Alyssę Milano wszystko zmieniła. Nagle okazało się jak wiele kobiet na świecie spotkało się z nieodpowiednim zachowaniem w pracy czy w codziennych sytuacjach i nadszedł moment, żeby powiedzieć koniec. Właśnie z tego przekonania narodziła się kampania Time’s Up Now, czyli w wolnym tłumaczeniu „Czas minął”.

Wszystko zaczęło się od otwartego listu, który ukazał się na stronie New York Times, podpisanego między innymi przez Emmę Stone, Reese Whiterspoon, Evę Longorię, Shondę Rhimes i wiele innych. W całą inicjatywę zaangażowało się aż 300 przedstawicielek Hollywood, od aktorek, przez producentki po scenarzystki. Głównym celem inicjatywy Time’s Up jest stworzenie funduszu, który pomógłby sfinansować prawną walkę przeciw molestowaniu wszystkich kobiet, których na nią nie stać. Dotychczas udało się zebrać kilkanaście milionów dolarów, głównie za sprawą donacji gwiazd. Kampania ma również pomóc w szerzeniu równouprawnienia w studiach filmowych czy agencjach szukających nowych talentów.

Kampania Time’s Up Now to dopiero początek. Już niedługo, bo w najbliższy weekend podczas gali rozdania Złotych Globów aktorki i aktorzy w solidarności z ofiarami molestowania ubiorą się na czarno. Dodamy, że to dopiero pierwszy tydzień 2018 roku.

ZobaczSchowaj komentarze

Nowa kampania Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz

Projektanci mody młodego pokolenia zawsze są dla nas powodem do dumy, tym bardziej jeśli są to nasi rodacy wkładający w swoją pracę mnóstwo serca, a innowacyjne projekty wraz z promującą je kampanią dopinają zawsze na ostatni guzik. Taka właśnie jest najnowsza kolekcja Material Girl Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz, którą możecie pamiętać z naszego cyklu „Obserwowani”. Metaliczne motywy, błyszczące cekiny, inspiracja polskimi latami 80′ i 90’– jesteście ciekawi co jeszcze kryje się za niepowtarzalną linią młodej artystki?

Nowa kampania Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz
7

Kolekcja „Material Girl” miała swoją premierę podczas tegorocznej edycji Warsaw Fashion Street, gdzie zamykała Galę Wieczoru. Linia składająca się z 16 sylwetek, sukienek i kombinezonów charakteryzuje się głównie niezwykłym doborem materiałów– dominuje w niej metaliczny jeans i mieniące się cekiny. Dopełnieniem całości są motywy gorsetowe z pastelowymi, satynowymi wstążkami, które przeplecione są przez oczka w kolorze starego złota czy czarnego niklu. Paleta kolorystyczna składa się głównie z odcieni złota, srebra, niebieskiego i różu. Forma przewodnia całej kolekcji to klepsydra dodatkowo podkreślona zapinanym w talii paskiem. Kolejnym charakterystycznym elementem „Material Girl” są bufiaste, sterczące rękawy.

Głównym źródłem inspiracji do stworzenia kolekcji był nie kto inny jak sama ikona muzyki– Madonna, a linia nieprzypadkowo nazywa się „Material Girl”, tak jak niezapomniany hit artystki. Same ubrania nie są kopią stylu Królowej Popu, ale interpretacją tego okresu, czasu kiedy moda była wolna, a przepych, błysk, luksus i blichtr, były jak najbardziej pożądanym efektem w naszej garderobie. Co jeszcze było istną kopalnią natchnień dla projektantki? Nasze polskie lata 80′ i 90′, czyli coś zupełnie przeciwnego do świata Madonny. Polki, które w tamtym okresie stylizowały się w Modzie Polskiej, gdzie projektował Jerzy Antkowiak, prezentowały się szczególnie pięknie. Mimo czasów komunizmu, ulice rozświetlała ponadczasowa elegancja i dążenie do lepszego. Nie dziwi więc miejsce sesji zdjęciowej nawiązujące do dawnej Polski. Kolekcja została sfotografowana na tle betonu i starych budynków, co doskonale kontrastowało z jej błyskiem, przepychem i innowacją.

Warto wspomnieć, że najnowsza linia Walerii cieszy się niemałą popularnością. Złoty kombinezon z Material Girl miał już okazję znaleźć się na okładce najnowszej płyty Natalii Kukulskiej. Kolekcję z powodzeniem noszą także inne znakomite wokalistki takie jak Cleo, Sarsa, Bela Komoszyńska z zespołu Sorry Boys, czy Ania Karwan. Dodatkowo, w kampanii zdjęciowej wzięła udział uczestniczka ubiegłej edycji Top Model TVN – Natalia Karabasz. Jak się okazuje to nie koniec! Podobno Material Girl w tym roku jeszcze nie raz uda się zabłyszczeć…

O Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz przeczytacie TU.

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.