„The Patchwork” – pierwsza kolekcja Burberry zaraz do kupienia

Christopher Bailey wraz z domem mody Burberry prezentuje efekty pierwszej jesiennej kolekcji z serii „see now – buy now”, czyli dostępnej od ręki w butikach marki. Akcja zapowiedziana już w lutym tego roku nabrała realnych kształtów, a ubrania zaprezentowane dziś zaraz będą dostępne w sprzedaży. Twarzą sesji zdjęciowej jest Edie Campbell, której towarzyszy przystojny model. To nie wszystkie nowości – zobaczcie co jeszcze przygotowała brytyjska marka.

Edie Campbell oraz Callum Turner pozują przed obiektywem Mario Testino. Zdjęcia fotografa zostały zestawione z ilustracjami 26-letniego Luke’a Edwarda Halla. Ten młody  artysta (jest także stylistą i projektantem wnętrz) tak zainspirował się bogato zdobioną kolekcją marki, że postanowił stworzyć serię kolorowych ilustracji. Prace młodego absolwenta londyńskiej Central Saint Martins na kierunku projektowanie mody męskiej docenił serwis Vogue.com, który zaliczył go do grupy najzdolniejszych projektantów wnętrz młodego pokolenia. Szczególną uwagę przykuwa ilustracja i ujęcie nowej torebki marki, która zapewne niebawem stanie się nową „it-bag”.

Burberry swoim krokiem realizuje także ideę łączenia kolekcji damskich i męskich, zarówno na wybiegach, jak i w kampaniach. „The Pathcwork” na jesień-zimę 2016, to miks etnicznych wzorów oraz rockowych klimatów z zachowaniem klasycznych krojów. Marka wychodzi w kierunku klienta dając mu możliwość zakupienia najnowszej kolekcji praktycznie od ręki. Ta kampania jako pierwsza zapowiada także rezygnację z dzielenia linii odzieżowych na Burberry London, Burberry Brit oraz Burberry Prorsum.

Pomysł Brytyjczyków na dostarczanie ubrań klientom jak najszybciej po ich prezentacji znajdzie na pewno swoje grono zwolenników, tym bardziej, że ta kolekcja to niezwykłe bogactwo kolorów, deseni i wzorów podanych w bardzo nowoczesnej formie.

ZobaczSchowaj komentarze

Tęczowy pokaz Burberry

Christopher Bailey z pewnością doskonale zdaje sobie sprawy, że odchodzi się tylko w wielkim stylu. W weekend odbył się pokaz jego ostatniej kolekcji dla Burberry, ale z pewnością zostanie on zapamiętany na długo. Głównie za sprawą wszechobecnego tęczowego motywu, który pojawił się na skórzanych kurtkach, bluzach, a nawet oversize’owym futrze zaprezentowanym przez Carę Delevingne podczas finału pokazu. Więcej zdjęć z pokazu – w naszej galerii!

Tęczowy pokaz Burberry
ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności