MODA

„The Patchwork” – pierwsza kolekcja Burberry zaraz do kupienia

02.06.2016 Michalina Murawska

„The Patchwork” – pierwsza kolekcja Burberry zaraz do kupienia

Edie Campbell oraz Callum Turner pozują przed obiektywem Mario Testino. Zdjęcia fotografa zostały zestawione z ilustracjami 26-letniego Luke’a Edwarda Halla. Ten młody  artysta (jest także stylistą i projektantem wnętrz) tak zainspirował się bogato zdobioną kolekcją marki, że postanowił stworzyć serię kolorowych ilustracji. Prace młodego absolwenta londyńskiej Central Saint Martins na kierunku projektowanie mody męskiej docenił serwis Vogue.com, który zaliczył go do grupy najzdolniejszych projektantów wnętrz młodego pokolenia. Szczególną uwagę przykuwa ilustracja i ujęcie nowej torebki marki, która zapewne niebawem stanie się nową „it-bag”.

Burberry swoim krokiem realizuje także ideę łączenia kolekcji damskich i męskich, zarówno na wybiegach, jak i w kampaniach. „The Pathcwork” na jesień-zimę 2016, to miks etnicznych wzorów oraz rockowych klimatów z zachowaniem klasycznych krojów. Marka wychodzi w kierunku klienta dając mu możliwość zakupienia najnowszej kolekcji praktycznie od ręki. Ta kampania jako pierwsza zapowiada także rezygnację z dzielenia linii odzieżowych na Burberry London, Burberry Brit oraz Burberry Prorsum.

Pomysł Brytyjczyków na dostarczanie ubrań klientom jak najszybciej po ich prezentacji znajdzie na pewno swoje grono zwolenników, tym bardziej, że ta kolekcja to niezwykłe bogactwo kolorów, deseni i wzorów podanych w bardzo nowoczesnej formie.