MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Gra kontrastów w kampanii The Beast jesień-zima 2017

11.10.2017 Michalina Murawska

Gra kontrastów w kampanii The Beast jesień-zima 2017

W sezonie jesień-zima 2017 marka The Beast kontynuuje swoje założenia, które od samego początku bazowały na łączeniu kobiecych, nowoczesnych i osadzonych w trendzie krojów z ostrzejszymi i nieco bardziej drapieżnymi akcentami. Najnowsze propozycje to więc głównie gra kontrastów – w projektach przejawiają się różne oblicza kobiecej natury, w opozycji do siebie stoją wykorzystane materiały, a krojów nie da się zakwalifikować wyłącznie do jednej, konkretnej estetyki.

Eteryczność miesza się więc tu z drapieżnością i seksapilem, jedwabie towarzyszą ciężkim welurom, a inspirowane męską garderobą marynarki w kratę mają kobiece, koronkowe wykończenia. W skład kolekcji, oprócz okryć wierzchnich, weszły także sukienki, topy i spódnice – wszystkie w modnych obecnie krojach i w niezwykle przystępnych cenach, co tylko potwierdza, że marce The Beast skutecznie udaje się wypełniać niszę polskiej autorskiej mody nie odstraszającej potencjalnego klienta ceną.

Inspirujące i atrakcyjne dla oka balansowanie między różnymi stylami, twórcy marki postanowili przenieść także na kampanię wizerunkową. Jej twarz, czyli Agnieszka Gołębiowska jest bowiem z jednej strony delikatna i eteryczna, a z drugiej drapieżna, co świetnie widać na zdjęciach autorstwa Soni Szóstak.

Lubimy bardzo!

 

 

Przeczytaj także:

Sonia Szóstak: „Nie wyciągam aparatu na próżno” [WYWIAD]