Gra kontrastów w kampanii The Beast jesień-zima 2017

Choć na rynku istnieje dopiero od 2014, w tak krótkim czasie zdążyła zaskarbić sobie sympatię blogerek, fashionistek i wszystkich zorientowanych modowo klientek. Wcale się nie dziwimy! Marka The Beast to bowiem idealne połączenie klasyki i najgorętszych trendów oraz różnych obliczy kobiecej natury w przyjaznej portfelowi cenie. Zobaczcie jej najnowszą kampanię!

Gra kontrastów w kampanii The Beast jesień-zima 2017

W sezonie jesień-zima 2017 marka The Beast kontynuuje swoje założenia, które od samego początku bazowały na łączeniu kobiecych, nowoczesnych i osadzonych w trendzie krojów z ostrzejszymi i nieco bardziej drapieżnymi akcentami. Najnowsze propozycje to więc głównie gra kontrastów – w projektach przejawiają się różne oblicza kobiecej natury, w opozycji do siebie stoją wykorzystane materiały, a krojów nie da się zakwalifikować wyłącznie do jednej, konkretnej estetyki.

Eteryczność miesza się więc tu z drapieżnością i seksapilem, jedwabie towarzyszą ciężkim welurom, a inspirowane męską garderobą marynarki w kratę mają kobiece, koronkowe wykończenia. W skład kolekcji, oprócz okryć wierzchnich, weszły także sukienki, topy i spódnice – wszystkie w modnych obecnie krojach i w niezwykle przystępnych cenach, co tylko potwierdza, że marce The Beast skutecznie udaje się wypełniać niszę polskiej autorskiej mody nie odstraszającej potencjalnego klienta ceną.

Inspirujące i atrakcyjne dla oka balansowanie między różnymi stylami, twórcy marki postanowili przenieść także na kampanię wizerunkową. Jej twarz, czyli Agnieszka Gołębiowska jest bowiem z jednej strony delikatna i eteryczna, a z drugiej drapieżna, co świetnie widać na zdjęciach autorstwa Soni Szóstak.

Lubimy bardzo!

 

 

Przeczytaj także:

Sonia Szóstak: „Nie wyciągam aparatu na próżno” [WYWIAD]

ZobaczSchowaj komentarze

L’AF – moda dla duszy

Początki zawsze są trudne. W szczególności w branży mody, która jest niezwykle wymagająca i rządzi się własnymi, sztywnymi zasadami. Czasami o sukcesach w tej kapryśnej dziedzinie decyduje szczęście, czasami kontakty, a niekiedy indziej po prostu pasja do tego, co się robi. Ten ostatni przypadek dotyczy Alli Scury, która przeszła długą drogę zanim została projektantką autorskiej marki. Od 2014 roku tworzy kolekcje prężnie rozwijającego się brandu L’AF i od tego czasu zdążyła zdobyć uznanie wielu kobiet, w tym samej Anety Kręglickiej, która kilkakrotnie pojawiła się w jej projektach. Co jest jej przepisem na sukces? Przede wszystkim miłość do sztuki, którą widać w każdej kolekcji.

Początki L’AF sięgają 2014 roku. Wtedy Alla Scura objęła stanowisko dyrektor kreatywnej, aby dwa lata później zostać główną projektantką tej tajemniczo brzmiącej marki, której pełna nazwa to „L’Ame de Femme”, z francuskiego oznaczającą  „duszę kobiety”. Takie nazewnictwo nie jest przypadkowe, a opiera się na nim również cała filozofia marki. Dusza jest tutaj poniekąd symbolem indywidualizmu każdej z nas. W końcu wszystkie kobiety bardzo się od siebie różnią. Mają inny styl, inną osobowość, a ubrania pozwalają im to uzewnętrznić. To one kreują ich wizerunek oraz pozwalają na swobodę wyrażania siebie i właśnie ta wolność wyboru jest tak ważna podczas projektowania kolekcji L’AF. Jak mówi sama projektantka: „Myślę, że wybierając strój, odzwierciedlamy nasze wnętrze, a poprzez kolory i formy pokazujemy całemu światu kim jesteśmy oraz czego pragniemy.”

kampania wizerunkowa L’AF wiosna-lato 2017

Marka L’AF to również wielka miłość do malarstwa oraz sztuk kreatywnych, a wszystko właśnie za sprawą zainteresowań głównej projektantki – Alli Scury. Pasja do tej dziedziny pojawiła się u niej już za czasów dzieciństwa, a bardziej rozwinęła się w czasie studiów na Uniwersytecie Państwowym na Ukrainie na kierunku „Sztuka użytkowa plastyczna i dekoracyjna”. W tamtym okresie Alla zaczęła się również interesować projektowaniem ubioru. Pierwsze kroki w branży stawiała jednak jako grafik-modelarz pracując w Potis&Verso, siostrzanej marce L’AF, aby potem przejść do działu reklamy i PR. Dopiero potem przyszła pora na projektowanie ubioru. Chociaż wielu z nas taka zmiana może wydawać się niezwykle trudna, Alla Scura od zawsze kochała modę i nie brakowało jej kreatywności, więc to „przebranżowienie” było dla niej szansą na rozwój osobisty i nowe doświadczenia.

Projektantka L’AF Alla Scura

Lookbook wiosna-lato 2017

Kim w takim razie jest kobieta L’AF? Przede wszystkim jest pewna siebie oraz wie, czego chce od życia, ale kiedy potrzeba potrafi być romantyczna oraz wrażliwa. Na co dzień wybiera elegancję, nie bojąc się odważnych zestawień kolorystycznych. Gdy decyduje się na intensywne wzory, fason pozostawia stonowany i na odwrót. Kobieta L’AF zwraca uwagę na detale, a jej stylizacje są dopracowane w najmniejszych szczegółach. Już w pierwszej kolekcji z 2014 roku mogliśmy zobaczyć nieoczywiste połączenie sukienek z podkreśloną talią rodem z lat 50. oraz batikowych wzorów i energetyzujących kolorów. O swoich projektach Alla Scura mówi tak: „Staram się w swoich kolekcjach znaleźć zastosowanie dla technik (np. batik, aplikacje, filcowanie), których nauczyłam się w czasie studiów i które sprawiają, że moje projekty są użyteczne zachowując jednocześnie artystyczne cechy.”

Aneta Kręglicka w garniturze L’AF

Projektantka stara się również być na bieżąco z trendami światowej mody. Każdy sezon rozpoczyna od Premiere Vision w Paryżu, gdzie wystawiają się najwięksi dostawcy usług i tkanin w branży mody oraz ogląda większość pokazów haute couture. To właśnie tam zbiera inspiracje, w szczególności podziwiając projekty domów mody Chanel oraz Christian Dior. A jak widzi przyszłość marki L’Ame de Femme? Przede wszystkim chce ją dalej rozwijać. L’AF coraz bardziej zaznacza swoją obecność na rynku, posiada już dwa, firmowe salony (a to dopiero początek), jest obecna w 50 multibrandach oraz online na platformie eyeforfashion.pl. I wciąż chce projektować ubrania dla kobiet takich jak ona sama – silnych oraz coraz bardziej wymagających.

ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.