Gra kontrastów w kampanii The Beast jesień-zima 2017

Choć na rynku istnieje dopiero od 2014, w tak krótkim czasie zdążyła zaskarbić sobie sympatię blogerek, fashionistek i wszystkich zorientowanych modowo klientek. Wcale się nie dziwimy! Marka The Beast to bowiem idealne połączenie klasyki i najgorętszych trendów oraz różnych obliczy kobiecej natury w przyjaznej portfelowi cenie. Zobaczcie jej najnowszą kampanię!

Gra kontrastów w kampanii The Beast jesień-zima 2017

W sezonie jesień-zima 2017 marka The Beast kontynuuje swoje założenia, które od samego początku bazowały na łączeniu kobiecych, nowoczesnych i osadzonych w trendzie krojów z ostrzejszymi i nieco bardziej drapieżnymi akcentami. Najnowsze propozycje to więc głównie gra kontrastów – w projektach przejawiają się różne oblicza kobiecej natury, w opozycji do siebie stoją wykorzystane materiały, a krojów nie da się zakwalifikować wyłącznie do jednej, konkretnej estetyki.

Eteryczność miesza się więc tu z drapieżnością i seksapilem, jedwabie towarzyszą ciężkim welurom, a inspirowane męską garderobą marynarki w kratę mają kobiece, koronkowe wykończenia. W skład kolekcji, oprócz okryć wierzchnich, weszły także sukienki, topy i spódnice – wszystkie w modnych obecnie krojach i w niezwykle przystępnych cenach, co tylko potwierdza, że marce The Beast skutecznie udaje się wypełniać niszę polskiej autorskiej mody nie odstraszającej potencjalnego klienta ceną.

Inspirujące i atrakcyjne dla oka balansowanie między różnymi stylami, twórcy marki postanowili przenieść także na kampanię wizerunkową. Jej twarz, czyli Agnieszka Gołębiowska jest bowiem z jednej strony delikatna i eteryczna, a z drugiej drapieżna, co świetnie widać na zdjęciach autorstwa Soni Szóstak.

Lubimy bardzo!

 

 

Przeczytaj także:

Sonia Szóstak: „Nie wyciągam aparatu na próżno” [WYWIAD]

ZobaczSchowaj komentarze

Rafał Wyszyński, organizator KTW Fashion Week: „Liczę na efekt synergii” [WYWIAD]

Początek kolejnej modowej imprezy na mapie Polski, czyli KTW Fashion Week lada chwila. Czym wydarzenie ma zamiar przyciągnąć publikę, jakich paneli i pokazów nie można podczas niego ominąć i wreszcie, czy Katowice mają szansę dołączyć do grona najbardziej zorientowanych modowo miast w Polsce? Odpowiedzi na te, a także inne pytania szukaliśmy u źródła, czyli organizatora KTW Fashion Week, Rafała Wyszyńskiego.

Skąd pomysł na organizację KTW Fashion Week?
Po pierwsze miejsce, czyli fabryka Porcelany, którą rewitalizuję od kilku lat i wreszcie poczułem, że nadszedł moment, żeby pokazać ją światu. Po drugie, znajomi projektanci. Idealnie się złożyło, że fabryka pasuje do tego typu projektów, a projekty modowe potrzebują miejsc, w których mogą liczyć na cykliczność możliwości zaprezentowania się. Liczę na efekt synergii.

Czym ma być KTW, jakie stawia sobie pan cele?
KTW Fashion Week ma być tą imprezą modową, która wryje się w pamięć wszystkim, tak by myśląc o połowie listopada kolejnego roku mieli ją z tyłu głowy. Ma to być coroczne święto mody w Katowicach. Mamy tu design, mamy muzykę, czas na dużą modę.

Jak plasują się Katowice na polskiej mapie modowej?
Katowice stały się w ostatnich latach ciekawym miastem na mapie Polski. Są też jednym z najbardziej zielonych w Polsce. Mają jeszcze kilka innych naj, ale nie mają mody. Musimy to zmienić, bo Śląsk to gigantyczny potencjał zakupowy.

Czym KTW fashion week wyróżnia się na tle innych tego typu wydarzeń?
Pewnie naszym podejściem, bo nie jesteśmy ani agencją reklamową, ani agencją modelek, nie jesteśmy też agencją eventową. Fundacja Giesche, którą zarządzam, rewitalizuje zabytek techniki, jakim jest Fabryka Porcelany. Z pasją realizujemy się w tym, co robimy, daje nam to satysfakcję, ale chcemy wprowadzać w naszą przestrzeń ciekawe projekty, których zadaniem jest to, by były satysfakcjonujące dla uczestników. I tyle. Nie dopisujemy niczego więcej, nie robimy tego zarobkowo. Robimy to u siebie. I pewnie to nas najbardziej wyróżnia. Nikt nie powie nam za 10 lat, że nie możemy już robić KTW Fashion Week w Fabryce Porcelany, bo fabryka jest nasza.

Największe wyzwanie podczas przygotowywania jednej z największych imprez modowych w Polsce tego roku?
Backstage, bo to grubo ponad 100 osób, choć myślałem, że będzie inaczej. Myślałem, że będziemy mieć kłopot z namawianiem projektantów do pokazywania się w Katowicach. Nic bardziej mylnego. Bardzo się z tego cieszę i dziękuję wszystkim, którzy zgodzili się nam pomóc.

Jakich prelekcji/pokazów/wykładów nie można ominąć?
Pokazy obowiązkowo wszystkie. Żeby móc krytykować, a na pewno przy pierwszej edycji narazimy się na niejednemu, trzeba obejrzeć wszystko. Posłuchać też każdego, bo trochę się namęczyliśmy, żeby było ciekawie dla każdego. Mnie zawodowo interesuje Michał Zaczyński, który opowie jak dogadać się z mediami i to nie dlatego, że się nie dogaduję, ale dlatego, że komunikacja społeczna jest mi bliska. Gdybym był panną młodą, nie przegapiłbym Bridal Day by wedding.pl, bo Agnieszka Hyży będzie tam mocno podpowiadała, jak zorganizować „ten dzień” w sposób idealny. Ale nie jestem panną młodą, więc posłucham debaty „Wysokich Obcasów ” i spróbuje z nimi ustalić „Czy moda ma sens”?

Więcej szczegółów znajdziecie na oficjalnej stronie http://www.ktwfashionweek.pl

Katowicki Fashion Week już w przyszłym tygodniu!

5 wydarzeń, na które warto się wybrać podczas KTW Fashion Week!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.