Tego właśnie potrzebował Internet: Gucci wypuściło własne memy!

Światowe marki coraz chętniej adaptują się do wymogów współczesnego, zdigitalizowanego świata – rozszerzają promocję swoich produktów w mediach społecznościowych, do kampanii angażują popularnych w sieci bohaterów, a nawet, jak pokazują chociażby ostatnio przykłady Comme des Garcons i Chanel, nie mają oporów przed tym, by tworzyć własne… emoji. O krok dalej postanowiło jednak pójść Gucci wypuszczając własne, FENOMENALNE, memy będące częścią kampanii promującej swoją nową linię zegarków.

Tego właśnie potrzebował Internet: Gucci wypuściło własne memy!

Nic dziwnego, że świat Internetu kocha memy – czasami jak nic podsumowują konkretną sytuację, za pomocą kilku słów dobitnie oddają szerszy kontekst i często mówią to, co myślimy, a nie zawsze mamy odwagę sami zakomunikować. Jeśli humorystyczne obrazki w dodatku nawiązują do eklektycznej estetyki, wokół której obraca się Gucci i są sygnowane marką samego domu mody, możemy być pewni, że mamy przed sobą coś, co już za chwilę stanie się niekwestionowanym hitem sieci.

Memy od Gucci zadebiutowały, a jakże, na instagramowym profilu i dedykowanej projektowi stronie – zebrano je także pod jednym hasztagiem #TFWGucci, co znaczyć ma tyle co „To uczucie, gdy Gucci”. Włoska marka, świadoma pewnego ekstremum, do jakiego internet doprowadził wprowadzone do nauki w 1976 roku pojęcie, postanowił przy pomocy memów ogłosić premierę nowej linii zegarków Le Marché des Merveille. O stworzenie wyjątkowych obrazków poproszono grupę młodych artystów, wśród których znaleźli się także stali współpracownicy Alessandro Michele i postaci doskonale znane ze swojej twórczości na Instagramie czy Twitterze (jak chociażby William Ndatida, czyli @williamcult). Co ciekawe, wśród ilustracji wykorzystanych w memach, znalazło się także dzieło polskiej artystki – Pauliny Ołowskiej („Klaun”).

mem z ilustracją Pauliny Ołowskiej

Idea projektu wyrażona w zdaniu „To uczucie, gdy Gucci”, ma sygnalizować siłę, z jaką projekty marki (a w tym konkretnym przypadku, zegarki), oddziałują na noszącą je osobę – zupełnie tak, jakby świat dookoła przestawał istnieć, czas na chwilę zwalniał, a z pozoru istotne na co dzień rzeczy nagle przestawały mieć znaczenie.

Brawo za pomysł i oczywiście za realizację!

Przeczytaj także:

Alchemia według Alessandro Michele, czyli Gucci jesień-zima 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Świat okiem Wesa Andersona? To konto na Instagramie podbija serca internautów!

Filmy Wesa Andersona kochają kinomani na całym świecie. Amerykański reżyser – wizjoner tworzy dopracowane w najmniejszych szczegółach produkcje, które doceniamy za ciekawie wykreowane sylwetki bohaterów, wartką fabułę, ale także z ze względu na wizualną uczty jaką za każdym razem funduje nam Anderson. Miejsca pokazane na ekranie są tak fantastycznie kolorowe oraz inspirowane minionymi dekadami, że wielu z nas żałuj, że nie istnieją w na prawdę. A gdyby było inaczej? Instagramowe konto @accidentallywesanderson pokazuje, że piękne lokalizacje niczym z filmów amerykańskiego reżysera możemy znaleźć w wielu zakątkach świata. Cały fenomen polega na tym, że tworzą go ludzie, którzy przypadkowo znajdując miejsca wyglądające jak wyjęte z filmów Wesa, robią zdjęcia i wysyłają je do administratorów konta. I kto powiedział, że z mediów społecznościowych nie można korzystać w kreatywny sposób?

Świat okiem Wesa Andersona? To konto na Instagramie podbija serca internautów!
ZobaczSchowaj komentarze

Cekiny - ponadczasowy trend, bez którego nie wyobrażamy sobie karnawału!

Tom Ford

Długa cekinowa sukienka
ok.16 595 zł

Gucci


ok.11 257 zł

H&M

Welurowa sukienka z cekinami
229,90 zł

Sigerson Morrison

Kozaki z cekinami
1259,40 zł

Reserved

Długa cekinowa spódnica
49,99 zł

Mango

Cekinowa sukienka z falbanką
99,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.