Tego właśnie potrzebował Internet: Gucci wypuściło własne memy!

Światowe marki coraz chętniej adaptują się do wymogów współczesnego, zdigitalizowanego świata – rozszerzają promocję swoich produktów w mediach społecznościowych, do kampanii angażują popularnych w sieci bohaterów, a nawet, jak pokazują chociażby ostatnio przykłady Comme des Garcons i Chanel, nie mają oporów przed tym, by tworzyć własne… emoji. O krok dalej postanowiło jednak pójść Gucci wypuszczając własne, FENOMENALNE, memy będące częścią kampanii promującej swoją nową linię zegarków.

Tego właśnie potrzebował Internet: Gucci wypuściło własne memy!

Nic dziwnego, że świat Internetu kocha memy – czasami jak nic podsumowują konkretną sytuację, za pomocą kilku słów dobitnie oddają szerszy kontekst i często mówią to, co myślimy, a nie zawsze mamy odwagę sami zakomunikować. Jeśli humorystyczne obrazki w dodatku nawiązują do eklektycznej estetyki, wokół której obraca się Gucci i są sygnowane marką samego domu mody, możemy być pewni, że mamy przed sobą coś, co już za chwilę stanie się niekwestionowanym hitem sieci.

Memy od Gucci zadebiutowały, a jakże, na instagramowym profilu i dedykowanej projektowi stronie – zebrano je także pod jednym hasztagiem #TFWGucci, co znaczyć ma tyle co „To uczucie, gdy Gucci”. Włoska marka, świadoma pewnego ekstremum, do jakiego internet doprowadził wprowadzone do nauki w 1976 roku pojęcie, postanowił przy pomocy memów ogłosić premierę nowej linii zegarków Le Marché des Merveille. O stworzenie wyjątkowych obrazków poproszono grupę młodych artystów, wśród których znaleźli się także stali współpracownicy Alessandro Michele i postaci doskonale znane ze swojej twórczości na Instagramie czy Twitterze (jak chociażby William Ndatida, czyli @williamcult). Co ciekawe, wśród ilustracji wykorzystanych w memach, znalazło się także dzieło polskiej artystki – Pauliny Ołowskiej („Klaun”).

mem z ilustracją Pauliny Ołowskiej

Idea projektu wyrażona w zdaniu „To uczucie, gdy Gucci”, ma sygnalizować siłę, z jaką projekty marki (a w tym konkretnym przypadku, zegarki), oddziałują na noszącą je osobę – zupełnie tak, jakby świat dookoła przestawał istnieć, czas na chwilę zwalniał, a z pozoru istotne na co dzień rzeczy nagle przestawały mieć znaczenie.

Brawo za pomysł i oczywiście za realizację!

Przeczytaj także:

Alchemia według Alessandro Michele, czyli Gucci jesień-zima 2017

ZobaczSchowaj komentarze

5 powodów, dla których Kim Kardashian powinna wrócić do social media

Dziś Kim Kardashian kończy 36 lat. To pierwsze urodziny celebrytki od lat, jakich nie zobaczymy w mediach społecznościowych. Po ostatnich zdarzeniach Kim „zamroziła” swoje social media. My życzymy jej powrotu do formy i na wszystkie kanały, gdyż świat bez głównej siostry Kardashian jest światem zdecydowanie gorszym. Już wyjaśniamy dlaczego.

Kim spędza teraz czas na totalnym relaksie. Nie robi nic poza zajmowaniem się dzieci. Nawet nie wstawia na Snapchata swoich przemyśleń, a na Instagram obfitego biustu. Wyobrażamy to sobie mniej więcej tak:

Dlatego właśnie postanowiliśmy podsumować, dlaczego celebrytka powinna wrócić do mediów.

1. Ponieważ jest niekwestionowaną królową selfie. Sorry, Kris!

2. Ponieważ świat tęskni za zdjęciami jej piersi.

Przeczytaj: Kim została okradziona, a internauci wylali na nią kubeł pomyj. Dlaczego?

3. Ponieważ tylko jej zdarzają się takie sytuacje.

4. Ponieważ tylko ona pływa w diamentach.

Dowiedz się więcej: Kim Kardashian zamraża swoje social media. Co to oznacza w praktyce?

5. Ponieważ – szczerze – brakuje nam jej stylizacji.

Kim, wracaj!

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.