Tego właśnie potrzebował Internet: Gucci wypuściło własne memy!

Światowe marki coraz chętniej adaptują się do wymogów współczesnego, zdigitalizowanego świata – rozszerzają promocję swoich produktów w mediach społecznościowych, do kampanii angażują popularnych w sieci bohaterów, a nawet, jak pokazują chociażby ostatnio przykłady Comme des Garcons i Chanel, nie mają oporów przed tym, by tworzyć własne… emoji. O krok dalej postanowiło jednak pójść Gucci wypuszczając własne, FENOMENALNE, memy będące częścią kampanii promującej swoją nową linię zegarków.

Tego właśnie potrzebował Internet: Gucci wypuściło własne memy!

Nic dziwnego, że świat Internetu kocha memy – czasami jak nic podsumowują konkretną sytuację, za pomocą kilku słów dobitnie oddają szerszy kontekst i często mówią to, co myślimy, a nie zawsze mamy odwagę sami zakomunikować. Jeśli humorystyczne obrazki w dodatku nawiązują do eklektycznej estetyki, wokół której obraca się Gucci i są sygnowane marką samego domu mody, możemy być pewni, że mamy przed sobą coś, co już za chwilę stanie się niekwestionowanym hitem sieci.

Memy od Gucci zadebiutowały, a jakże, na instagramowym profilu i dedykowanej projektowi stronie – zebrano je także pod jednym hasztagiem #TFWGucci, co znaczyć ma tyle co „To uczucie, gdy Gucci”. Włoska marka, świadoma pewnego ekstremum, do jakiego internet doprowadził wprowadzone do nauki w 1976 roku pojęcie, postanowił przy pomocy memów ogłosić premierę nowej linii zegarków Le Marché des Merveille. O stworzenie wyjątkowych obrazków poproszono grupę młodych artystów, wśród których znaleźli się także stali współpracownicy Alessandro Michele i postaci doskonale znane ze swojej twórczości na Instagramie czy Twitterze (jak chociażby William Ndatida, czyli @williamcult). Co ciekawe, wśród ilustracji wykorzystanych w memach, znalazło się także dzieło polskiej artystki – Pauliny Ołowskiej („Klaun”).

mem z ilustracją Pauliny Ołowskiej

Idea projektu wyrażona w zdaniu „To uczucie, gdy Gucci”, ma sygnalizować siłę, z jaką projekty marki (a w tym konkretnym przypadku, zegarki), oddziałują na noszącą je osobę – zupełnie tak, jakby świat dookoła przestawał istnieć, czas na chwilę zwalniał, a z pozoru istotne na co dzień rzeczy nagle przestawały mieć znaczenie.

Brawo za pomysł i oczywiście za realizację!

Przeczytaj także:

Alchemia według Alessandro Michele, czyli Gucci jesień-zima 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 07-13.08.2017

Nie tylko upały zwalały nas z nóg w minionym tygodniu. Wiadomości z branży mody i popkultury także potrafią skutecznie podnieść ciśnienie, szczególnie jeśli dotyczą największych nazwisk świata mody, naszych ulubionych par czy kolejnych ekscytujących serialowych premier. Nie wierzycie? Przekonajcie się poniżej.

Selena Gomez zagra u… Woody’ego Allena

Ten tydzień upłynął pod znakiem kontrowersji i, delikatnie mówiąc, dość dyskusyjnych decyzji. Jednak podczas gdy  jubileuszowe okładki amerykańskiego „Vogue’a” z Jennifer Lawrence krytykowały osoby raczej ogólnie niezbyt jej przychylne, tak wiadomość o tym, że Selena Gomez znalazła się w obsadzie nowego filmu Woody’ego Allena nie przypadła do gustu nawet jej największym fanom. Amerykańska gwiazdka ma pojawić się w nim obok Elle Fanning, jednak o samej fabule nie wiadomo na razie nic oprócz tego, że ma opowiadać o miłości. Przyznajemy, że także nie jesteśmy fanami tej decyzji, ale z drugiej strony musimy pamiętać, że Allen uwielbia angażować do swoich filmów obiecujących aktorów i jednocześnie najgorętsze w danym czasie nazwiska – tak było chociażby z Emmą Stone, Ellen Page czy Jesse’ym Eisenbergiem.

Bracia Coen tworzą  serial dla Netflixa

Po ostatnich wiadomościach o opuszczeniu Netflixa przez Disneya, przyszłość najpopularniejszej platformy streamingowej nie rysowała się zbyt optymistycznie. Serwis póki co nadal raczy nas jednak ekscytującymi premierami, także tymi tworzonymi przez absolutnie największe nazwiska branży filmowej. Ostatni „nabytek”? Bracia Coen, dla których będzie to streamingowy debiut. Duet reżyserów stworzy i wyprodukuje złożoną z 6 odcinków antologię, której akcja dziać się będzie na Dzikim Zachodzie. Każdy odcinek będzie opowiadał inną historię, a tytuł serialu to „The Ballad of Buster Scruggs”. Niestety póki co nie wiadomo nic na temat daty jego premiery.

Angelina Jolie i Brad Pitt wstrzymali rozwód?!

Jeśli te pogłoski okażą się prawda, to będziemy świadkami jednego z najbardziej romantycznych zwrotów w akcji w historii Hollywood. Jak podają amerykański źródła, rozwód pary od dobrych kilku miesięcy nie posuwa się naprzód i nic nie wskazuje na to, aby miało się to w najbliższym czasie zmienić. Podobno Angelina jest zachwycona tym, że Brad Pitt poddał się alkoholowej terapii i codziennie pracuje nad tym, aby się zmienić, a cała rodzina odbywa także wspólne sesje z terapeutami. Oby im się udało – naprawdę lubiliśmy tę parę!

Znamy kolejny produkt z linii Kim Kardashian West Beauty

Po cichu przypuszczaliśmy, że po kremowych stickach do konturowania, kolejnym produktem z portfolio kosmetycznej marki Kim Kardashian będzie ich pudrowa wersja. Celebrytka ogłosiła właśnie na instagramie, że paletki zawierające także rozświetlacze pojawią się w sprzedaży jeszcze w tym miesiącu. Czy okażą się takim samym sukcesem co debiutancki produkt? W to nie wątpimy, jednocześnie widzimy też, że Kim stawiając na produkty do makijażu twarzy ewidentnie nie wchodzi na terytorium Kylie Jenner, której kosmetyczna matka póki co skupia się na produktach do ust i oczu.

Nowa książka francuskiej dziennikarki rzuci nowe światło na konflikt Karla Lagerfelda i Yves Saint Laurent

Konflikt między dwoma projektantami był jednym z najbardziej rozpalających branżę w latach 70. Jego przyczyną nie była jednak rywalizacja zawodowa, a znany ze swojego dekadenckiego stylu francuski dandys, Jacques de Bacher, który oprócz bycia partnerem Lagerfelda przez blisko dwie dekady, był także uczuciowo zaangażowany z Saint Laurent. Marie Ottavi, francuska dziennikarka, która od wielu lat zbierała materiał do publikacji, w celu zasięgnięcia jak najbardziej wiarygodnych materiałów przepytała wielu żyjących nadal przedstawicieli bohemy lat 70.: muzę YSL Betty Catroux, Kenzo Takadę czy modelkę, Pat Cleveland. Z książki wyłania się niezwykle interesujący portret nie tylko samego Bachera, który zmarł na AIDS w wieku 38 lat, ale jego relacji z Lagerfeldem. Para przez ponad 18 lat związku ani razu nie uprawiała bowiem seksu, a Lagerfeld, który jak sam mówił „pomimo zaangażowania uczuciowego, nie odczuwał wobec Bachera żadnego fizycznego pociągu”, trwał przy jego szpitalnym łóżku do ostatnich chwil.

 

Sesja tygodnia: Małgosia Bela w „Porter Magazine” (fot. Alexandra Nataf)

 

Stylizacja tygodnia: Emily Ratajkowski w spodniach adidas Originals i botkach Balenciaga

ZobaczSchowaj komentarze

Produkty, które wniosą waszą kąpiel na zupełnie inny poziom

Fresh & natural

Relaksująca sól do kąpieli
59,90 zł

W7

Czarna gąbka do kąpieli
13,98 zł

Dr Irena Eris

Wygładzający Peeling do Ciała z Alabastrem
79 zł

Origins

Krem do kąpieli z imbirem
139 zł

Farmona

Olejek do kąpieli Energia Pomarańczy
20 zł

SEPHORA COLLECTION Winter Wonderland

14 kapsułek z nawilżającym kremem
59 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.