Tego właśnie potrzebował Internet: Gucci wypuściło własne memy!

Światowe marki coraz chętniej adaptują się do wymogów współczesnego, zdigitalizowanego świata – rozszerzają promocję swoich produktów w mediach społecznościowych, do kampanii angażują popularnych w sieci bohaterów, a nawet, jak pokazują chociażby ostatnio przykłady Comme des Garcons i Chanel, nie mają oporów przed tym, by tworzyć własne… emoji. O krok dalej postanowiło jednak pójść Gucci wypuszczając własne, FENOMENALNE, memy będące częścią kampanii promującej swoją nową linię zegarków.

Tego właśnie potrzebował Internet: Gucci wypuściło własne memy!

Nic dziwnego, że świat Internetu kocha memy – czasami jak nic podsumowują konkretną sytuację, za pomocą kilku słów dobitnie oddają szerszy kontekst i często mówią to, co myślimy, a nie zawsze mamy odwagę sami zakomunikować. Jeśli humorystyczne obrazki w dodatku nawiązują do eklektycznej estetyki, wokół której obraca się Gucci i są sygnowane marką samego domu mody, możemy być pewni, że mamy przed sobą coś, co już za chwilę stanie się niekwestionowanym hitem sieci.

Memy od Gucci zadebiutowały, a jakże, na instagramowym profilu i dedykowanej projektowi stronie – zebrano je także pod jednym hasztagiem #TFWGucci, co znaczyć ma tyle co „To uczucie, gdy Gucci”. Włoska marka, świadoma pewnego ekstremum, do jakiego internet doprowadził wprowadzone do nauki w 1976 roku pojęcie, postanowił przy pomocy memów ogłosić premierę nowej linii zegarków Le Marché des Merveille. O stworzenie wyjątkowych obrazków poproszono grupę młodych artystów, wśród których znaleźli się także stali współpracownicy Alessandro Michele i postaci doskonale znane ze swojej twórczości na Instagramie czy Twitterze (jak chociażby William Ndatida, czyli @williamcult). Co ciekawe, wśród ilustracji wykorzystanych w memach, znalazło się także dzieło polskiej artystki – Pauliny Ołowskiej („Klaun”).

mem z ilustracją Pauliny Ołowskiej

Idea projektu wyrażona w zdaniu „To uczucie, gdy Gucci”, ma sygnalizować siłę, z jaką projekty marki (a w tym konkretnym przypadku, zegarki), oddziałują na noszącą je osobę – zupełnie tak, jakby świat dookoła przestawał istnieć, czas na chwilę zwalniał, a z pozoru istotne na co dzień rzeczy nagle przestawały mieć znaczenie.

Brawo za pomysł i oczywiście za realizację!

Przeczytaj także:

Alchemia według Alessandro Michele, czyli Gucci jesień-zima 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Hot or not: ciężarna Beyoncé w płaszczu Gucci za prawie 100 tysięcy złotych!

O jej powiększajacej się rodzinie mówią wszytskie media na całym świecie. Dotychczas największą uwagę wzbudziła występem podczas rozdania nagród Grammy, ale jak widać Beyoncé dopiero rozkręca się w swoich ciążowych stylizacjach. Wczoraj pojawiła się w towarzystwie męża Jaya Z oraz córki Blue Ivy na meczu NBA All-Star w Nowym Orleanie. Miała na sobie obszerny płaszcz z domu mody Gucci za prawie 100 tysięcy złotych. Wow!

 

Hot or not: ciężarna Beyoncé w płaszczu Gucci za prawie 100 tysięcy złotych!

Wielki płaszcz, a raczej kimono pochodzi z kolekcji Gucci na wiosnę-lato 2017. Sprawdzilismy jego dokładną cenę i wynosi ona 90 tysięcy złotych. Jednak po Bey nie należy spodziewać się oszczędnosci, bo kto inny jak nie ona ma zakładać najdroższe kreacje dostępne na rynku? Gwiazda wspiera włoską markę już od kilku sezonów, czego dowodem jest choćby garderoba jej córki, wielkiej fanki talentu dyretora kreatywnego, Alessandro Michele, która miała na sobie różową kreację Gucci podczas ostatniego rozdania nagród Grammy.

Blue Ivy najmłodszą ambasadorką Gucci?

Beyonce ogłasza ciążę – jak będą mieć na imię bliźniaki?

Spodziewamy się, że marka Gucci jest wyjątkowo szczęśliwa ze względu na liczne publikacje oraz perspektywnę pojawienia sie na świecie jej nowych klientów.

 

Hot or not: ciężarna Beyoncé w płaszczu Gucci za prawie 100 tysięcy złotych!

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

 

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.