Tajemniczy kod, którym posługuje się Anna Wintour, właśnie wyszedł na jaw

Redaktorka naczelna amerykańskiego „Vogue’a” jest postacią tak samo wyjątkową, jak tajemniczą. Nie dziwi więc, że każdy najdrobniejszy szczegół jej pracy wiąże się z wielkim zainteresowaniem świata – nie tylko tego skupionego na modzie.

Anna Wintour przez lata obrosła w legendę zimnej i bezwzględnej szefowej, która nie szanuje swoich pracowników i skupia się tylko na kreowaniu świata mody oraz kolejnych numerach kierowanego przez siebie magazynu. Z pewnością wizerunek ten utrwalił film „Diabeł ubiera się u Prady” – skądinąd świetny – lecz czy miał dużo wspólnego z prawdą?

Powstanie serial o Annie Wintour!

Z okazji 125-lecia „Vogue’a” ilustrator Jean Jullien wypuścił we współpracy z magazynem kolekcję cyfrowych naklejek. Jedna z nich zawiera pisane wielkimi literami słowo „AWOK”, które oznacza nie więcej niż „przebudzenie”. Zainteresowani dziennikarze zaczęli drążyć jego źródło i okazało się, że to jeden z kodów, którymi posługuje się Wintour w komunikacji ze swoimi pracownikami.

Anna Wintour tańcząca do piosenki Katy Perry nowym hitem Internetu! [WIDEO]

Osobisty kod Anny Wintour zawiera się w czterech hasłach i wygląda następująco:

No” – nie, zdecydowanie nie
Keep trying” – próbuj dalej
Boring” – nuda!
AWOK” – „przebudzenie”, czyli swoista pochwała, którą możemy interpretować jako powiew świeżości i uznania ze strony wszechwładnej Anny

Chyba nie jest tak tragicznie, prawda? Wszyscy dobrze wiemy, w jaki sposób pracodawcy potrafią zwracać się do swoich pracowników…

ZobaczSchowaj komentarze

BREAKING NEWS: to koniec style.com!

Po niecałym roku od ponownego uruchomienia platformy zakupowej style.com przez Condé Nast, amerykański gigant rozpoczyna współpracę z dotychczasowym konkurentem, Farfetch. Efekt porozumienia jest natychmiastowy, więc jeśli jeszcze nie poznaliście tej platformy, to czas najwyższy.

Jesienią zeszłego roku, reaktywując Style.com, Condé Nast planowało w ciągu pierwszych czterech lat zainwestować w platformę aż 100 milionów dolarów. Wszystko w związku ze spadającymi przychodami z reklam w papierowych edycjach magazynów wydawcy. Niestety, jak donosi dzisiaj Business of Fashion, ten pomysł szybko upadł, gdyż strona nie dała rady sprostać założeniom modelu biznesowego i wiele marek zaczęło ją opuszczać.

Dzięki nowemu, strategicznemu partnerstwu z Farfetch, liderem sprzedaży internetowej i nowych technologii, amerykańska firma może poświęcić się swoim kluczowym zadaniom oraz selektywnie inwestować w e-commerce. Jak podkreśla Johnatan Newhouse, CEO Condé Nast, “ta współpraca scala dwóch liderów z odrębnych sektorów, łącząc ich w wiodące miejsce luksusowych zakupów online”.

Farfetch przejmie własność intelektualną i bazę klientów zamkniętej platformy, ale w przeciwieństwie do style.com, które nie zdążyło otworzyć się na rynku amerykańskim, zadebiutuje również w Stanach Zjednoczonych. Anna Wintour stwierdziła, że „rozpoczęcie współpracy z Farfetch wzmacnia wizję, która wyróżnia Condé Nast i wprowadza nowe wymiary w to, co możemy zaoferować światu”.

Ciekawe, jak potoczy się ta współpraca…

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.