Tą małą polską marką zachwyciła się księżna Kate. Teraz nie nadąża z zamówieniami!

Księżna Kate mimowolnie jest jedną z najpopularniejszych światowych influencerek, a niedawny szał na mała poznańską markę Etui jest tego najlepszym przykładem.

Wystarczyło, by ulubienica brytyjskiej rodziny królewskiej dwa razy pokazała się z torebką z małej, poznańskiej manufaktury, by wzbudzić powszechny entuzjazm i sprawić, by kobiety z całego świata składały zamówienia. Po raz pierwszy żona księcia Williama pojawiła się z kopertówką Etui podczas obchodów dnia świętego Patryka. Tygodnik „Angora” podsumował to jakże zabawną ilustracją.

Dowcip z naszym udziałem z kwietniowej Angory :)

Opublikowany przez Etui Bags – torby ze skóry i akcesoria na 4 kwietnia 2017

Drugi raz Kate wybrała kopertówkę (już inną) podczas tradycyjnej niedzieli wielkanocnej. I to był strzał w dziesiątkę, który sprawił, że o małej polskiej firmie zaczęły pisać wszyscy – od „Gazety Wyborczej” po brytyjskie bulwarówki. Popularność przekuła się w olbrzymią liczbę zamówień. – Nie nadążam z szyciem, naprawdę. Tak nigdy jeszcze nie było – mówi w rozmowie z Fashion Post Renata Kocielska, założycielka marki Etui.

Firma posiada trzy butiki – rodzimy na rynku w Poznaniu oraz dwa w Wielkiej Brytanii – w prestiżowym Harrodsie oraz przy Top Shopie na Oxford Street. Angielską odnogą marki zajmuje się siostra pani Renaty. To pewnie tam styliści współpracujący z księżną Kate wypatrzyli kopertówki, bo – jak zarzeka się właścicielka – nikt ich nie wysyłał i nie zabiegał o takie zainteresowanie.

To ostatnie oczywiście nie przeszkadza właścicielce. – Chętnie bym porozmawiała o tym całym zamieszaniu, ale naprawdę nie mam czasu, terminy mnie gonią, pan wybaczy – mówi mi Renata Kocielska. I widać, że pomimo natłoku pracy jest szczęśliwa z zainteresowania. W takim razie nie przeszkadzam i życzę dużo powodzenia. A markę z pewnością będziemy obserwować dalej!

ZobaczSchowaj komentarze

Ten fan Beyoncé stworzył koszulkę, o której teraz marzą tłumy

Brazylijczyk Eduardo Cardoso uważa się za największego fana Bey. Chłopak przebiera się za swoją idolkę, śpiewa jej piosenki, a także robi koszulki inspirowane nią. Ostatnia przykuła uwagę nie tylko jego 500 obserwatorów na Instagramie, ale także innych fanów Beyoncé oraz mediów – w tym naszą. Nic dziwnego – odsłaniająca brzuch koszulka z namalowanym wizerunkiem gwiazdy i pięknymi włosami doczepionymi do materiału. W komentarzach padł wniosek, by twórca zaczął je sprzedawać. Na razie sztuka jest jedna i należy do Eduardo. Gdyby można było je kupić to jeszcze kilka treningów na brzuch i nosilibyśmy!

Ten fan Beyoncé stworzył koszulkę, o której teraz marzą tłumy
ZobaczSchowaj komentarze

Cekiny - ponadczasowy trend, bez którego nie wyobrażamy sobie karnawału!

Tom Ford

Długa cekinowa sukienka
ok.16 595 zł

Gucci


ok.11 257 zł

H&M

Welurowa sukienka z cekinami
229,90 zł

Sigerson Morrison

Kozaki z cekinami
1259,40 zł

Reserved

Długa cekinowa spódnica
49,99 zł

Mango

Cekinowa sukienka z falbanką
99,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.