Tą małą polską marką zachwyciła się księżna Kate. Teraz nie nadąża z zamówieniami!

Księżna Kate mimowolnie jest jedną z najpopularniejszych światowych influencerek, a niedawny szał na mała poznańską markę Etui jest tego najlepszym przykładem.

Wystarczyło, by ulubienica brytyjskiej rodziny królewskiej dwa razy pokazała się z torebką z małej, poznańskiej manufaktury, by wzbudzić powszechny entuzjazm i sprawić, by kobiety z całego świata składały zamówienia. Po raz pierwszy żona księcia Williama pojawiła się z kopertówką Etui podczas obchodów dnia świętego Patryka. Tygodnik „Angora” podsumował to jakże zabawną ilustracją.

Dowcip z naszym udziałem z kwietniowej Angory :)

Opublikowany przez Etui Bags – torby ze skóry i akcesoria na 4 kwietnia 2017

Drugi raz Kate wybrała kopertówkę (już inną) podczas tradycyjnej niedzieli wielkanocnej. I to był strzał w dziesiątkę, który sprawił, że o małej polskiej firmie zaczęły pisać wszyscy – od „Gazety Wyborczej” po brytyjskie bulwarówki. Popularność przekuła się w olbrzymią liczbę zamówień. – Nie nadążam z szyciem, naprawdę. Tak nigdy jeszcze nie było – mówi w rozmowie z Fashion Post Renata Kocielska, założycielka marki Etui.

Firma posiada trzy butiki – rodzimy na rynku w Poznaniu oraz dwa w Wielkiej Brytanii – w prestiżowym Harrodsie oraz przy Top Shopie na Oxford Street. Angielską odnogą marki zajmuje się siostra pani Renaty. To pewnie tam styliści współpracujący z księżną Kate wypatrzyli kopertówki, bo – jak zarzeka się właścicielka – nikt ich nie wysyłał i nie zabiegał o takie zainteresowanie.

To ostatnie oczywiście nie przeszkadza właścicielce. – Chętnie bym porozmawiała o tym całym zamieszaniu, ale naprawdę nie mam czasu, terminy mnie gonią, pan wybaczy – mówi mi Renata Kocielska. I widać, że pomimo natłoku pracy jest szczęśliwa z zainteresowania. W takim razie nie przeszkadzam i życzę dużo powodzenia. A markę z pewnością będziemy obserwować dalej!

ZobaczSchowaj komentarze

Za tę torebkę niektórzy potrafią zabić. Tymczasem ta kobieta nosiła w Louis Vuitton… ryby!

Oto świetny przykład na to, jak wiele zależy od odpowiedniego PR-u i popularności. W Europie czy USA ta torebka jest obiektem marzeń milionów, tymczasem na Tajwanie okazała się świetnym pojemnikiem do… przenoszenia świeżo wyłowionych ryb.

Świat o tej niezwykłej historii dowiedział się dzięki chińskiej sieci społecznościowej Dscard. Chińskiej, bo wnuczek naszej bohaterki mieszka właśnie w Chinach. W przypływie miłości do swojej babci, która wiedzie spokojne życie na Tajwanie, postanowił zaszaleć i wydać 1260 dolarów na oryginalną – jak podkreśla – torebkę od Louis Vuitton.

Jakże wielkie musiało być jego zdziwienie, gdy po jakimś czasie odwiedził ją i zobaczył, że babcia używa markowej torebki do przewożenia świeżo złowionych ryb. Gdy zapytał ją dlaczego akurat tak postanowiła ją wykorzystać, dowiedział się, że „torba była za ciężka do noszenia na co dzień”, za to „jest wodoodporna i świetna do transportu ryb”. Chłopak nie miał serca opowiedzieć jej o tym, co za taką torebkę są w stanie zrobić kobiety na całym świecie. Choć chyba właśnie nie całym…

Projektanci Louis Vuitton po tej historii powinni przemyśleć swoją PR-ową komunikację z potencjalnymi klientami. Może warto w informacji o produkcie dodać, że jest nie tylko obiektem pożądania, ale także jest zwyczajnie… praktyczna?

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.