Szykuje się współpraca sezonu? Vetements właśnie ogłosiło kolaborację z Tommym Hilfigerem!

Zaprezentowana w nietypowy sposób kolekcja kolektywu na wiosnę-lato 2018 kontynuuje podejmowanie przez Demnę Gvasalię i spółkę współpracy z największymi nazwiskami i markami świata mody. Po m.in. Manolo Blahniku, DHL i Reebok, które pojawiły się także we wcześniejszych kolekcjach, tym razem najwięcej zamieszania wywołała ogłoszona właśnie kolaboracja z Tommym Hilfigerem.

Wszystko wskazuje na to, że linia Hilfiger x Vetements będzie konkurować ze wspólną kolekcją Goshy Rubchinskiyego i adidasa o miano najgorętszej współpracy sezonu (a może nawet roku?). O kolaboracji, której efekty ujrzymy już jesienią, poinformował w weekend sam Hilfiger, publikując na swoim prywatnym instagramowym koncie zajawkę bluzy z łączonym logo obu marek. Pomimo tego, że do premiery kolekcji pozostało kilka miesięcy, już teraz wiadomo, że jej dystrybucją zajmą się domy towarowe Harrods, Colette i Barneys, a w jej skład wejdą uniseksowe bluzy, t-shirty, czapki i skarpetki utrzymane w kolorystyce granatu, szarości, czerwieni i… fuksji. Cenom niestety bliżej będzie do tych proponowanych przez Vetements, aniżeli Hilfigera: za bluzy z kapturem zapłacimy około 86o funtów, a za czapki z daszkiem ponad 200.

Pomimo tego, że kolektyw braci Gvasalia przyzwyczaił nas już do tego, że chętnie buduje swoje kolekcje wokół kapsułowych linii tworzonych we współpracy z innymi markami, duet z Hilfigerem należy raczej do tych mniej spodziewanych. Amerykański projektant zapytany o komentarz przez portal WWD powiedział, że brat Demny Gvasalii, Gurum, skontaktował się z nim nieco ponad pół roku temu, z kolei dwa miesiące temu otrzymał telefon od Demny z jasną i klarowną propozycją współpracy: „Bardzo się podekscytowałem. To, co robią to czysty geniusz. Grają według własnych zasad, robią to, co im się żywnie podoba i wtedy, kiedy mają na to ochotę”. Chwaląc niezależność i koncept Vetements Hilfiger nie wykluczył jednocześnie, że w kolejnych sezonach ujrzymy kolejne odsłony tej wyjątkowej kolaboracji.

Będzie hit?

ZobaczSchowaj komentarze

Japoński minimalizm w najnowszej kolekcji H&M Studio

Branża mody coraz bardziej otwiera się na sieciówki. W praktyce oznacza to między innymi to, że nawet one pokazują swoje kolekcje podczas tygodni mody. Jedną z takich marek jest szwedzki gigant H&M, który najnowszą kolekcję studio pokaże w Paryżu już niedługo, ale już teraz możecie zobaczyć ich najnowszy lookbook z udziałem Saskii de Brauw i Clement Chabernaud oraz Shanelle Nyasiase!

Japoński minimalizm w najnowszej kolekcji H&M Studio

Główną inspiracją kolekcji Studio jest japońskie minimalistyczne wzornictwo. Właśnie dlatego wśród projektów dominują klasyczne fasony oparte na prostych liniach, ale to co je wyróżnia to delikatne, geometryczne wzory. Inspiracja krajem z odległej Azji nie jest jednak przypadkowa. H&M jest sponsorem wystawy na temat Japonii, jej dzedzictwa kulturalnego oraz wpływu na kulturę zachodnią, która pojawi się w drugiej połowie roku w Muséedes des Arts Décoratifs.

Kultowe miejsce na mapie Paryża zostało również wybrane na lokalizację pokazu kolekcji Studio H&M, który odbędzie się tam podczas paryskiego tygodnia mody. „Cieszymy się, że mamy okazję pokazać H&M Studio w miejscu, które później będzie gościć ważną wystawę o sztuce Japonii, która miała wielki wpływ na naszą kolekcję S/S 2018. To dla nas istotne, że sponsorujemy wystawę, która bez wątpienia zagłębi się w piękno i stylową wrażliwość Japonii „, mówi Pernilla Wohlfahrt, szefowa działu projektowania H&M.

Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.