Szykuje się współpraca sezonu? Vetements właśnie ogłosiło kolaborację z Tommym Hilfigerem!

Zaprezentowana w nietypowy sposób kolekcja kolektywu na wiosnę-lato 2018 kontynuuje podejmowanie przez Demnę Gvasalię i spółkę współpracy z największymi nazwiskami i markami świata mody. Po m.in. Manolo Blahniku, DHL i Reebok, które pojawiły się także we wcześniejszych kolekcjach, tym razem najwięcej zamieszania wywołała ogłoszona właśnie kolaboracja z Tommym Hilfigerem.

Wszystko wskazuje na to, że linia Hilfiger x Vetements będzie konkurować ze wspólną kolekcją Goshy Rubchinskiyego i adidasa o miano najgorętszej współpracy sezonu (a może nawet roku?). O kolaboracji, której efekty ujrzymy już jesienią, poinformował w weekend sam Hilfiger, publikując na swoim prywatnym instagramowym koncie zajawkę bluzy z łączonym logo obu marek. Pomimo tego, że do premiery kolekcji pozostało kilka miesięcy, już teraz wiadomo, że jej dystrybucją zajmą się domy towarowe Harrods, Colette i Barneys, a w jej skład wejdą uniseksowe bluzy, t-shirty, czapki i skarpetki utrzymane w kolorystyce granatu, szarości, czerwieni i… fuksji. Cenom niestety bliżej będzie do tych proponowanych przez Vetements, aniżeli Hilfigera: za bluzy z kapturem zapłacimy około 86o funtów, a za czapki z daszkiem ponad 200.

Pomimo tego, że kolektyw braci Gvasalia przyzwyczaił nas już do tego, że chętnie buduje swoje kolekcje wokół kapsułowych linii tworzonych we współpracy z innymi markami, duet z Hilfigerem należy raczej do tych mniej spodziewanych. Amerykański projektant zapytany o komentarz przez portal WWD powiedział, że brat Demny Gvasalii, Gurum, skontaktował się z nim nieco ponad pół roku temu, z kolei dwa miesiące temu otrzymał telefon od Demny z jasną i klarowną propozycją współpracy: „Bardzo się podekscytowałem. To, co robią to czysty geniusz. Grają według własnych zasad, robią to, co im się żywnie podoba i wtedy, kiedy mają na to ochotę”. Chwaląc niezależność i koncept Vetements Hilfiger nie wykluczył jednocześnie, że w kolejnych sezonach ujrzymy kolejne odsłony tej wyjątkowej kolaboracji.

Będzie hit?

ZobaczSchowaj komentarze

Rock n’ roll i magiczny cyrk, czyli Tommy x Gigi podbijają Londyn!

Wieloletnie zamiłowanie Tommy’ego Hilfigera do rock ‚n’ rolla połączone z nutką glamouru i nostalgii sprawiło, że wczorajszy pokaz kolekcji Tommy x Gigi przeniósł nas w magiczny klimat rockowego cyrku. Zawsze oszałamiająca Gigi Hadid otwierająca i zamykająca pokaz, występ nowych ambasadorów marki – The Chainsmokers zwieńczający całe wydarzenie oraz niepowtarzalna linia inspirowana buntowniczymi latami 90., to tylko mała zajawka tego co tak naprawdę działo się wczoraj w londyńskim centrum historii rocka Roundhouse.

Rock n’ roll i magiczny cyrk, czyli Tommy x Gigi podbijają Londyn!

Jesienna kolekcja jest buntowniczym nawiązaniem do dziedzictwa lat 90. i stanowi wizję współczesnych Amerykanów, w której młoda kultura naprzemiennie miesza się z wymagającym grungem. To wszystko sprawia, że kolekcja jest unikatowym połączeniem tradycji oraz mody ulicznej, a wśród dominujących trendów można doszukać się statycznej szkockiej kraty, niespodziewanych proporcji oraz hołdu dla sportowych i skate’owych elementów garderoby.

Sam pokaz nowej kolekcji, jak to zwykło u Tommy’ego bywać, zwieńczony był niebywałym modowo-artystycznym wydarzeniem. TOMMYNOW „ROCKCIRCUS” zachwycił ekstrawagancją oraz niesamowitą dawką energii zbudowaną wokół muzyki, mody oraz rozrywki. Prezentacja nowej linii powstałej ze współpracy Tommy’ego i Gigi była także pierwszą zawierającą zarówno damską, jak i męską kolekcję.

Łamiąc oldschoolowe zasady, twórcy postanowili zaprosić ponad 2000 gości do modernistycznego cyrku wybrzmiewającego rytmem rock ‚n’ rolla. Na wybiegu pojawili się najbardziej pożądani modele tej dekady– między innymi rodzeństwo Hadid, Devon Windsor, Hailey Baldwin, Lucky Blue Smith, Joan Smalls, Georgia May Jagger, a także wschodząca gwiazda polskiego modelingu– Michelle Gutknecht. Swoją obecnością zaszczycili także najznakomitsi goście podziwiający kolekcję z pierwszych rzędów–  Lewis Hamilton, Neymar, Cameron Dallas czy Lara Stone. Po zachwycającym show jak przystało na prawdziwy cyrk, uczestników pokazu zabawiały występy akrobatyczne w powietrzu, a końcówkę swoim koncertem zwieńczył zespół The Chainsmokers, celebrujący swoją nową funkcję ambasadora marki.

Warto wspomnieć, że najnowsza kolekcja jest kolekcją „See Now, Buy Now”, dlatego całość można już zakupić w wybranych sklepach Tommy’ego Hilfigera oraz online.

Czy Tommy’emu i Gigi udało się podbić Londyn? Zdecydowanie!

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.