Szykuje się współpraca sezonu? Vetements właśnie ogłosiło kolaborację z Tommym Hilfigerem!

Zaprezentowana w nietypowy sposób kolekcja kolektywu na wiosnę-lato 2018 kontynuuje podejmowanie przez Demnę Gvasalię i spółkę współpracy z największymi nazwiskami i markami świata mody. Po m.in. Manolo Blahniku, DHL i Reebok, które pojawiły się także we wcześniejszych kolekcjach, tym razem najwięcej zamieszania wywołała ogłoszona właśnie kolaboracja z Tommym Hilfigerem.

Wszystko wskazuje na to, że linia Hilfiger x Vetements będzie konkurować ze wspólną kolekcją Goshy Rubchinskiyego i adidasa o miano najgorętszej współpracy sezonu (a może nawet roku?). O kolaboracji, której efekty ujrzymy już jesienią, poinformował w weekend sam Hilfiger, publikując na swoim prywatnym instagramowym koncie zajawkę bluzy z łączonym logo obu marek. Pomimo tego, że do premiery kolekcji pozostało kilka miesięcy, już teraz wiadomo, że jej dystrybucją zajmą się domy towarowe Harrods, Colette i Barneys, a w jej skład wejdą uniseksowe bluzy, t-shirty, czapki i skarpetki utrzymane w kolorystyce granatu, szarości, czerwieni i… fuksji. Cenom niestety bliżej będzie do tych proponowanych przez Vetements, aniżeli Hilfigera: za bluzy z kapturem zapłacimy około 86o funtów, a za czapki z daszkiem ponad 200.

Pomimo tego, że kolektyw braci Gvasalia przyzwyczaił nas już do tego, że chętnie buduje swoje kolekcje wokół kapsułowych linii tworzonych we współpracy z innymi markami, duet z Hilfigerem należy raczej do tych mniej spodziewanych. Amerykański projektant zapytany o komentarz przez portal WWD powiedział, że brat Demny Gvasalii, Gurum, skontaktował się z nim nieco ponad pół roku temu, z kolei dwa miesiące temu otrzymał telefon od Demny z jasną i klarowną propozycją współpracy: „Bardzo się podekscytowałem. To, co robią to czysty geniusz. Grają według własnych zasad, robią to, co im się żywnie podoba i wtedy, kiedy mają na to ochotę”. Chwaląc niezależność i koncept Vetements Hilfiger nie wykluczył jednocześnie, że w kolejnych sezonach ujrzymy kolejne odsłony tej wyjątkowej kolaboracji.

Będzie hit?

ZobaczSchowaj komentarze

Girl power w kampanii Local Heroes i Reebok Classic

Stało się! Dziewczyny z Local Heroes po raz drugi połączyły siły z marką Reebok. Wynikiem ich współpracy są dziewczęce buty, a dokładnie model NPC II, w dwóch kolorach. „Girl power” w wydaniu Karoliny Słoty i Arety Szpury robi wrażenie, a projekt pokazuje, że klasyczne trampki mogą zyskać całkiem nową odsłonę.

Girl power w kampanii Local Heroes i Reebok Classic
1

Po cichu liczyliśmy na drugą odsłonę tej współpracy. I doczekaliśmy się! Już dziś, 12. kwietnia do sprzedaży internetowej wchodzą buty zaprojektowane wspólnie przez marki Reebok i Local Heroes. Jest to klasyczny model NPC, który dostępny będzie w bardzo dziewczęcych kolorach i z całą pewnością ulubionych barwach Arety Szpury i Karoliny Słoty. Fioletowe i różowe trampki ozdobione są futrzanym puszkiem oraz zawieszką w kształcie serca z logo Local Heroes. Całość uzupełniona jest tęczowymi wkładkami. Są to kolory bliskie założycielkom i projektom marki.

Local Heroes knuje z Reebokiem. Wiemy co!

Local Heroes prezentuje kalendarz na 2017 rok. A w nim same Miss Świata!

W takiej samej kolorystyce utrzymana jest sesja zdjęciowa wykonana przez Marcia Kempskiego. Wzięły w niej udział dwie znane młode modelki – Marta Wieczorek (Model Plus) oraz Nadia Wójcik (Rebel Models). Ewelina Gralak wystylizowała je niczym prawdziwe uczestniczki festiwalu Coachella, które cadillakiem przemierzają słoneczną Kalifornię. Kolorowy makijaż dziewczyn wykonała Iza Kućmierowska.

Oba modele pojawią się w sklepach stacjonarnych już 13 kwietnia. Wróżymy im spory sukces!

ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.