Szykuje się współpraca sezonu? Vetements właśnie ogłosiło kolaborację z Tommym Hilfigerem!

Zaprezentowana w nietypowy sposób kolekcja kolektywu na wiosnę-lato 2018 kontynuuje podejmowanie przez Demnę Gvasalię i spółkę współpracy z największymi nazwiskami i markami świata mody. Po m.in. Manolo Blahniku, DHL i Reebok, które pojawiły się także we wcześniejszych kolekcjach, tym razem najwięcej zamieszania wywołała ogłoszona właśnie kolaboracja z Tommym Hilfigerem.

Wszystko wskazuje na to, że linia Hilfiger x Vetements będzie konkurować ze wspólną kolekcją Goshy Rubchinskiyego i adidasa o miano najgorętszej współpracy sezonu (a może nawet roku?). O kolaboracji, której efekty ujrzymy już jesienią, poinformował w weekend sam Hilfiger, publikując na swoim prywatnym instagramowym koncie zajawkę bluzy z łączonym logo obu marek. Pomimo tego, że do premiery kolekcji pozostało kilka miesięcy, już teraz wiadomo, że jej dystrybucją zajmą się domy towarowe Harrods, Colette i Barneys, a w jej skład wejdą uniseksowe bluzy, t-shirty, czapki i skarpetki utrzymane w kolorystyce granatu, szarości, czerwieni i… fuksji. Cenom niestety bliżej będzie do tych proponowanych przez Vetements, aniżeli Hilfigera: za bluzy z kapturem zapłacimy około 86o funtów, a za czapki z daszkiem ponad 200.

Pomimo tego, że kolektyw braci Gvasalia przyzwyczaił nas już do tego, że chętnie buduje swoje kolekcje wokół kapsułowych linii tworzonych we współpracy z innymi markami, duet z Hilfigerem należy raczej do tych mniej spodziewanych. Amerykański projektant zapytany o komentarz przez portal WWD powiedział, że brat Demny Gvasalii, Gurum, skontaktował się z nim nieco ponad pół roku temu, z kolei dwa miesiące temu otrzymał telefon od Demny z jasną i klarowną propozycją współpracy: „Bardzo się podekscytowałem. To, co robią to czysty geniusz. Grają według własnych zasad, robią to, co im się żywnie podoba i wtedy, kiedy mają na to ochotę”. Chwaląc niezależność i koncept Vetements Hilfiger nie wykluczył jednocześnie, że w kolejnych sezonach ujrzymy kolejne odsłony tej wyjątkowej kolaboracji.

Będzie hit?

ZobaczSchowaj komentarze

Mieszanka stylów w wiosennej kolekcji Kazar

Wszyscy doskonale wiemy, że odpowiednie obuwie potrafi zmienić charakter całej stylizacji. Wie o tym też marka Kazar proponując nam niezliczone połączenia stylów w kampanii na nadchodzący sezon wiosna-lato.

Mieszanka stylów w wiosennej kolekcji Kazar

Polska marka nie tylko stawia na wygodę, ale również na modę dlatego w najnowszej kolekcji nie zabraknie trendów, które opanowały świat mody takich jak egzotyczna flora i fauna czy dominacja monochromatycznych stylizacji. W kolekcji znajdziemy obuwie w pastelowe fiolety bądź błękity, ale również mocne, intensywne kolory jak niebieski, zielony czy czerwony. Projektanci Kazar inspirowali się również sztuką współczesną oraz pop-artem. Kolekcja jest odzwierciedleniem osób, które lubią wyróżniać się z tłumu, zapewnia to chociażby wyhaftowana papuga czy kolorowe printy. Marka idąc z duchem czasu proponuje zarówno eleganckie jak i sportowe buty. W nadchodzącym sezonie w salonach Kazar zobaczymy kobiece czółenka czy sandałki na szpilce, ale również baletki, mokasyny i sneakersy. Swoje odrodzenie przeżywają buty na słupku, które marka proponuje wykonane z połyskującej skóry w intensywnych kolorach jak fiolet czy zieleń.


Kazar nie zapomina oczywiście o mężczyznach, w kolekcji im dedykowanej przeważa jasny odcień niebieskiego, miodowy brąz oraz klasyczny khaki i czerń. Również tutaj znajdziemy elementy eleganckie jak i te o sportowym charakterze. Dla fanów sportowej elegancji przygotowano zamszowe mokasyny w soczystych kolorach – pomarańczowy czy czerwony. Klasyczne buty typu derby, zyskały drobne dziurkowania dzięki czemu zyskały lekkości. Skoro mowa o letniej kolekcji nie może w niej zabraknąć typowo wakacyjnego obuwia jak klapki, sandały czy espadryle.  Wszystkie stawiające na jakość jak również na najnowsze trendy.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności