Szczotki dla każdego rodzaju włosów – nasz ranking

Zastanawiacie się, którą szczotkę do włosów wybrać? Drewnianą z włosia czy może elektryczną? Zobaczcie nasz przegląd i dopasujcie idealną dla swojego rodzaju i długości włosów.

Zimmermann bbt S17 003

Włosy długie

Jeśli jesteście szczęśliwymi posiadaczkami długich włosów i lubicie nosić je rozpuszczone, warto często je szczotkować, nawet kilka razy w ciągu dnia.  Im częściej czeszemy włosy, tym lepiej wyglądają. Przy częstym stosowaniu warto korzystać z drewnianej szczotki. Dlaczego? Bo zapobiega elektryzowaniu się włosów, a dodatkowo jeśli na zakończeniach ma małe kuleczki, masuje nam skórę głowy. A taki masaż poprawia ukrwienie, odżywia cebulki włosów i tym samym przeciwdziała wypadaniu włosów. Zwróćcie także uwagę na rozmiar – im większa powierzchnia czesząca tym lepiej.

 

Włosy gęste

Włosy mocne i grube są czasem trudniejsze do rozczesania niż cienkie. A poza tym jest ich bardzo dużo. Dlatego jeśli macie taki rodzaj włosa sięgnijcie po szczotkę, która dzięki swojemu sztywnemu włosiu zdoła poradzić sobie ze splątanymi pasmami. Marka Michel Mercier ma specjalnie szczotkę dla tego rodzaju włosów. Posiada ona końcówki, które są najmniej elastyczne i bardziej sztywne spośród wszystkich  oferowanych przez markę. Ale dzięki nim łatwiej będzie pozbyć się porannych kołtunów. Dodatkowo okrągła główka pozwala bez trudu dotrzeć do nasady głowy, aby móc bez szarpania włosów delikatnie je rozczesać i wymasować skórę.

 

Włosy cienkie

O włosy cienkie i łamliwe trzeba szczególnie dbać. Szczotki z naturalnego włosia to najlepsze rozwiązanie, ponieważ zapobiegają uszkodzeniu delikatnych pasm i przy tym pomagają dodać włosom objętości. Ponadto szczotki z naturalnego włosia umożliwią wam rozczesanie włosów bez nadmiernego szarpania. Ten rodzaj szczotki dzięki systemowi odpowiednio elastycznych  i bardzo miękkich końcówek zmniejsza ilość wypadania włosów, a także ogranicza ich łamliwość.

 

Włosy niezdyscyplinowane i puszące się

Teraz coś dla miłośniczek mega prostych włosów, które oryginalnie  ciężko okiełznać, bo puszą się albo lekko kręcą. Dla was idealnym rozwiązaniem będzie elektryczna szczotka z ceramiczną powłoką, która rozczesuje włosy, jednocześnie je prostując – taka jak Liss&Brush 3D Ionic marki BaByllis. Szczotka wyposażona jest w dwa generatory jonów, które gwarantują, że nasze włosy nie będą się puszyć, a przy tym pozostaną lśniące. Prostokątna konstrukcja urządzenia umożliwia prostowanie znacznie większej ilości włosów, niż jest to możliwe przy użyciu klasycznej szczotki, więc oszczędzamy czas, a efekt jest natychmiastowy.

 

Włosy kręcone

Włosy kręcone są pozbawione dużej ilości wody, przez co są znacznie bardziej podatne na puszenie czy na elektryzowanie się. Trudno nad nimi zapanować. Poza tym łatwo je uszkodzić podczas szczotkowania.  Dlatego najlepiej czesać je na mokro, po wcześniejszym nałożeniu odżywki. Można to robić przy pomocy grzebienia z szeroko rozstawionymi zębami, albo specjalnej szczotki. Świetna będzie do tego Tangle Teezer. Szybko i delikatnie rozczesuje poplątane włosy i można to robić na mokro! Zapobiega także łamaniu i rozdwajaniu się włosów.

 

Włosy krótkie

Choć  krótkie włosy sprawiają statystycznie najmniej problemów, to także należy je szczotkować, ale przed wszystkim zadbać o ich umodelowanie.  Dobrze wybrać więc szczotkę odpowiednią do ich długości. Dwustronna szczotka Fox Thermal przeznaczona jest do modelowania włosów krótkich. Pomoże wam ułożyć fryzurę,  ale także podnieść włosy u nasady. Do wyboru mamy dwa rodzaje końcówki: cienkie, które dają efekt delikatnego modelowania, albo wyraźnie grubsze, które umiejętnie poradzą sobie z intensywniejszą stylizacją pasm.

 


Zakupy

Tangle Teezer

Tangle Teezer Compact Styler
44,90 zł

Michel Mercier

Szczotka Classic do włosów grubych
44,99 zł

For Your Beauty

Drewniana szczotka do włosów
24,99 zł

Elegant

Antystatyczna szczotka z włosia dzika
58,20 zł

Fox Thermal

Dwustronna szczotka do włosów
27,20 zł

Babyliss

Babyliss 3D Liss Brush
258 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Emily Ratajkowski w nowej roli!

Piękna modelka, aktorka i aktywistka, zadebiutowała w nowej roli. Nie filmowej. Została   nową ambasadorką produktów do pielęgnacji włosów marki Kérastase.

To była tylko kwestia czasu, zanim Emily Ratajkowski ze swoimi pięknymi, długi włosami zostanie wybrana do kampanii reklamującej linię kosmetyków do włosów. I stało się wczoraj modelka zadebiutowała jako nowa twarz Kérastase.
Modelka zna i bardzo ceni markę od dawna, a nawet mówi, że jest od niej uzależniona. Miłością do francuskich kosmetyków do pielęgnacji włosów zaraził ją jej fryzjer. Ratajkowski wielokrotnie podkreślała, że włosy są niezbędne, bo pomagają wyrazić siebie. „Uwielbiam uczucie czystych, naturalnych włosów – to natychmiast sprawia, że czuję się pewniej. Uważam moje włosy za odbicie mojej wewnętrznej siły. To nie ozdoba, ale sposób na wyrażenie siebie. Myślę, że dotyczy to wszystkich kobiet. ” podkreśla.

Choć niezaprzeczalnie jest to bomba – wystarczy jeden rzut oka na jej stronę na Instagramie, by zrozumieć, że wybór nie był przypadkowy. Ratajkowski może pochwalić się ponad 16 milionową rzeszą obserwatorów, których serca podbiła dzięki otwarcie wyrażanym opiniom politycznym i feministycznym, w równym stopniu – jak swoim wygląd.

„Piękno może nas wzmocnic, kiedy i jeśli jest uważane za pewności siebie i wyjątkowości.”

A wam jak się podoba nowa ambasadorka?

ZobaczSchowaj komentarze

Prezent last minut: perfumy na Dzień Matki


Poszukujemy oryginalnych konceptów. Podajemy najświeższe newsy z branży fryzjerstwa. Pokazujemy, że włosy są nieodłączną częścią modnej stylizacji. Sięgamy po interesujące pomysły do największych modowych serwisów. Podpytujemy cenionych stylistów. Śledzimy zmiany w nieustającej pogoni za trendami. Pokazujemy fantazyjne cięcia, misterne upięcia, wyrafinowane uczesania. Przedstawiamy też propozycje minimalistyczne, proste w codziennej pielęgnacji i stylizacji. Zdradzamy najnowsze trendy w świecie kosmetyków fryzjerskich i podpowiadamy, jak okiełznać włosy stosownie do okazji. Stosujemy prostą formę przekazu. Fotografie mają dla nas ogromną siłę wyrazu. Tam, gdzie uznajemy za stosowne, dajemy krótszy bądź dłuższy komentarz. Zawsze prezentujemy esencję tematu.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności