Z szarej myszki w gwiazdę za bezcen!

Przeglądasz Internet w poszukiwaniu modowych inspiracji. Myślisz: „dzień jak co dzień”. Ale oto na ekranie Twojego monitora pojawia się Rihanna w płaszczu, na którego widok po prostu zapiera ci dech w piersiach. Wiesz, że jesień spędzona z nim mogłaby zostać modową jesienią twojego życia. Co wtedy robisz? Zapewne… nic. Scrollujesz dalej, wiedząc, że nie kupisz sobie przecież trenczu za $5000 od znanego projektanta. I na tym polega błąd myślenia twojego i tysięcy innych Polek.

Może faktycznie raczej nie możemy z dnia na dzień pozwolić sobie na wydatek tak wielkiego rzędu jak przytoczony powyżej. Jednak co nam szkodzi spróbować odtworzyć stylizację ulubionej gwiazdy, posługując się zakupowym sprytem i narzędziami, które dotarły do nas z Zachodu, a teraz stawiają swoje pierwsze odważne kroki na naszym gruncie?

Można przyjąć odważną tezę, że Polki nie potrafią kupować ubrań. Ale czy będzie ona prawdziwa? Żeby zyskała rzetelność i wyzbyła się przereklamowanej generalizacji, trzeba by powiedzieć, że nie wszystkie Polki nie potrafią kupować ubrań. Wyjątki, które jednak istnieją, stanowią kobiety, które całkiem nieźle poradziły sobie z napływem internetowych nowinek i dzięki temu mogą czerpać ze swojej wiedzy liczne korzyści. Cała filozofia jest jednak prosta, a rabatowy oręż – dostępny dla wszystkich.

Step by step
Jedyne, czego potrzebujesz (oczywiście poza komputerem i dostępem do sieci), to dwa słowa: kody rabatowe. Reszta idzie jak z płatka. Szukamy strony oferującej zniżki (a do najpopularniejszych według naszych informacji należy na przykład kod-rabatowy.pl) i grzebiemy, aż znajdziemy to, co nas interesuje.

Załóżmy, że odnalazłaś swój wypatrzony płaszcz (który, pozostańmy spójni, najlepiej przypomina ten, który założyła Rihanna). Mogło to być w różnych sklepach – Answear, Bon Prix czy chociażby Showroom. Widzisz cenę i nie zwala cię ona już z nóg. Wiesz, że za chwilę zostanie zredukowana, bo wpiszesz swój kod. Proste? Co najmniej jak długie blond włosy Maryli Rodowicz od kilkudziesięciu lat.

Żeby nie być gołosłownymi, zachęcamy do zrobienia researchu na wspomnianych stronach oferujących zniżki modowe do przeróżnych sklepów. A powstaje ich coraz więcej. Oznacza to, że Polki mają coraz większą świadomość shoppingową i chętniej korzystają z kuponów promocyjnych. Wystarczy się trochę rozejrzeć, a można sporo zaoszczędzić i wyglądać jak gwiazda. Jak wynika z hitowej kategorii wspomnianej już powyżej strony kod-rabatowy.pl – kupony do sklepów odzieżowych stanowią niemalże 50% wszystkich zniżek!

Artykuł sponsorowany

ZobaczSchowaj komentarze

Koszyk: akcesorium każdego modnego Czerwonego Kapturka

W tym sezonie bez niego stylizacja nie jest kompletna. Choć zazwyczaj kojarzy się z wyjściem na plażę czy piknikiem, to już w latach 70. Jane Birkin udowodniła, że koszyk, bo o nim mowa, możemy zabrać ze sobą także na imprezę. Przygotowaliśmy dla was kilka koszyczków, w rozmiarze idealnym – tak by swobodnie zastąpić nim wieczorową torebkę.

Koszyk: akcesorium każdego modnego Czerwonego Kapturka
Top Shop, 150 zł

Kosz piknikowy to jeden z najbardziej charakterystycznych akcesoriów ikony stylu –  Jane Birkin. Gwiazda nosiła go na codzień przemierzając paryskie ulice, ale także zamiast kopertówki czy małej torebki – występując na czerwonym dywanie. Zasłynęła szczególnie jedną stylizacją podczas  71. Festiwalu Filmowego w Cannes w 1974 roku, kiedy do sukienki i buty założyła połączeniu z kultowym koszyk piknikowy. Aby ulepszyć ten wiklinowy dodatek, zwykle widziany nad morzem, Jane Birkin owinęła jego uchwyt ultraeleganckim czarno-białym szalik. Tym samym udowadniając, że kosz tego typu nie jest zarezerwowany wyłącznie na spacer na plażę. Zainspirowani jej pomysłowością, postanowiliśmy w naszej galerii umieścić super modne koszyki, które możecie nosić w ciągu dnia, ale swobodnie zabrać na wieczorną randkę z ukochanym czy imprezę w towarzystwie przyjaciół. Przyznajcie, że nic nie dodaje takiego uroku stylizacji jak mały zgrabny koszyczek. 

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności