Syn Cindy Crawford w nowej kampanii Omega

Podobno nie daleko pada jabłko od jabłoni, a przypadku rodziny Crawford-Gerber zdecydowanie coś w tym jest. 18-letni syn Cindy, Presley Gerber, postanowił bowiem iść śladami mamy oraz nie tylko rozwijać karierę w modelingu, ale również rozpocząć współpracę z marką Omega, którą supermodelka reprezentowała przez lata. Jak sobie poradził? Przekonajcie się sami!

Nazwisko Cindy Crawford przede wszystkim kojarzy się z jej wieloletnim dorobkiem w świecie mody, jednak ona sama, oprócz pozowania i chodzenia na wybiegu, od dawien dawna zajmuje się również akcjami charytatywnymi. W jedną z nich zaangażowała się dzięki współpracy z marką Omega, która od 2011 roku wspólnie z organizacją Orbis International angażuje się w świadczenie opieki okulistycznej na całym świecie. Razem udało im się przeprowadzić miliony zabiegów i przeszkolić personel w ponad 90 krajach. Wszystko dzięki niesamowitej inicjatywie, jaką jest latający szpital, czyli Flying Eye Hospital.

Teraz pałeczkę po mamie poniekąd przejął Presley, który pojawił się w kampanii nowego zegarka Speedmaster 38 mm „Orbis”. Model ten został wykonany ze stali szlachetnej, a jego błękitna tarcza została ozdobiona słonecznym szlifem oraz jasnoniebieskimi subtarczami. Zegarek został wyposażony w mechanizm Omega Co-Axial kaliber 3330. Nie jest to jednak zwykły model w ofercie Omega. Dochód z części jego sprzedaży zostanie przekazany na rzecz organizacji Orbis, ale to nie wszystko. Marka Omega zapewnia również kudłate, pluszowe misie dla wszystkich pacjentów poddanych zabiegom okulistycznym. Takie inicjatywy lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Anja Rubik gwiazdą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo

Anja Rubik jest jedną z niewielu polskich supermodelek, które w branży mody osiągnęły chyba wszystko. Niezliczone okładki prestiżowych magazynów, współpraca z najlepszymi fotografami, projektantami i domami mody, do których ostatnio dołączyła marka Jimmy Choo, a Anja została gwiazdą ich najnowszej kampanii.

Anja Rubik gwiazdą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo

Anja w ostatnich miesiącach z pewnością nie narzekała na brak zajęć. Praca nad ekranizacją powieści Joanny Bator w reżyserii Borysa Lankosza czy organizacja ogólnopolskiej akcji #sexedpl mającej na celu zwiększenie świadomości Polaków w zakresie edukacji seksualnej to zaledwie kilka z nich. W tym wszystkim nie zabrakło jednak miejsca na modę, z którą Anja jest związana od wielu lat.

Anja została twarzą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo w obiektywie Craiga McDeana. Na pięknych fotografiach, Anja prezentuje wybrane modele butów, między innymi „Micky 85”, „Shar” czy „Lane”, jak i torebki, w tym „Locket mini bag” na metalowym łańcuszku. Naszą polską supermodelkę możecie również zobaczyć w krótkim filmiku, który towarzyszy pięknej kampanii!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.