Pachnące święta w kolorze millennial pink z perfumami Jo Malone London

Te święta będą wyjątkowo kolorowe i na pewno niepowtarzalnie pachnące, a wszystko to za sprawą prezentów przygotowanych przez markę Jo Malone London. Obiecujemy, będzie pachnąco i bardzo kolorowo!

Pachnące święta w kolorze millennial pink z perfumami Jo Malone London
Świeca Green Almond & Redcurrant 750 zł

Blask czerwieni, eksplozja zieleni, migoczący róż. Te kilka określeń najlepiej opisuje świąteczną kolekcję Jo Malone London, która inspirowana jest geometrycznymi kształtami i została zaprojektowana we współpracy z projektantem Jonathanem Saundersem, dyrektorem kreatywnym marki Diane von Furstenberg. Tak jak wszystkie jego projekty jest odważna, radosna i eksplodująca kolorami.

Jo Malone London sprawił, że dzięki zapachom Orange Bitters Cologne – ciepłemu zimowemu koktajlowi i migdałowo- porzeczkowemu Green Almond & Redcurrant Cologne zima nie będzie taka straszna. Jak pachną świąteczne zapachy? Pierwszy z nich to propozycja wręcz iskrząca się się cytrusami – słodką pomarańczą i eksplozją woni dojrzałej mandarynki z domieszką  intensywnej śliwki i bazą skomponowaną ze zmysłowego drzewa sandałowego oraz ambry, które uwodzą aromatem i rozgrzewają zmysły. Drugi kryje w sobie nuty soczystej czerwonej porzeczki, cytrusów otoczonych zielonym migdałem, z domieszką akordów drzewa cedrowego i fasolki tonki. Oba zapachy są zamknięte w limitowanych, wyjątkowych opakowaniach, dostępnych tylko na święta. To więc nie lada gratka kolekcjonerów lub tych, którzy lubią mieć na swojej toaletce coś wyjątkowego.

W kolekcji znajdziemy także zestawy wyjątkowych produktów takich jak: kremy do ciała, świece i perfumy zapakowane w piękne, świąteczne opakowania. Możecie obejrzeć je w naszej galerii, wybrać ulubiony i kupić w perfumeriach Douglas, gdzie są już dostępne.

Mikołaju, poprosimy wszystkie!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Myszka Miki twarzą świątecznej kolekcji Kiehl’s

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych twarzy na naszej planecie właśnie dołączyła do grona ambasadorów marki Kiehl’s. Jej podobiznę zobaczymy na opakowaniach dziewiątej już kolekcji Kiehl’s Charity Holiday Limited Edition. Gratulujemy Myszce Miki!

Do tej pory na świątecznych opakowaniach Kiehl’s widniały prace sławnych artystów, takich jak Faile, Jeff Koons czy Kenny Scharf. W tym roku Kiehl’s postanowił jednak nawiązać współpracę z ukochaną gwiazdą chyba wszystkich z nas, czyli… Myszką Miki!

Słynne „uszy” pomogą nie tylko sprzedać produkty amerykańskiej marki Kiehl’s, ale wesprą także szczytny cel. 100 procent zysków ze sprzedaży tej wyjątkowej kolekcji – (100 000 dolarów) – trafi do  Feeding America – organizacji non-profit, która pomaga wyżywić ponad 46 milionów osób w Stanach. Aż trudno uwierzyć, że w tym bogatym kraju aż 42 miliony ludzi cierpi głód, w tym aż 13 milionów dzieci i 5,7 milionów seniorów.

 

Chris Salgardo, prezes Kiehl’s USA stwierdził, że żaden inny bohater nie nadawałby się lepiej do tego, by pomóc wspierać  dzieci i całe rodziny w potrzebie. Disney przynosi radość dzieciom i rodzinom na całym świecie od wielu pokoleń, a teraz dodatkowo pomoże wspierać najbardziej potrzebujących. Bo do tego, że kolekcja wyprzeda się od razu nie mamy żadnych wątpliwości. Kto z nas, niezależnie od wieku, nie chciałby pomóc i mieć w swojej łazience takiego boxu jak poniżej?

Ceny zestawów zaczynają się od 29 dolarów. Znajdziemy w nich same bestsellery marki, takie jak m.in: masło do ciała, krem do rąk, krem do twarzy i balsam do ust.

Obejrzyjcie zdjęcia kolekcji i nacieszcie oczy zanim magiczne produkty trafią do sprzedaży 2 listopada do sklepów Kiehl’s i na Kiehls.com.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.