Święta 2017: luksusowe prezenty dla eleganckiego mężczyzny

Zrobić prezent stylowemu mężczyźnie wcale nie jest tak trudno. Lubi dobre materiały, modne gadżety, a przy tym chętnie o siebie dbać? To nie macie czym się stresować. Szukając odpowiedniego podarunku, warto jednak wziąć pod uwagę, że dobrze by był jednocześnie piękny i praktyczny. Jeśli modna kopertówka to w rozmiarze mieszczącym wszystkie potrzebne mu rzeczy. Maszynka do golenia – jak najbardziej, ale solidna i niezawodna z mnóstwem dodatkowych funkcji. Zapach tylko taki, który będzie mu towarzyszył przez cały dzień, ale niech będzie też nietuzinkowy, oryginalny, ale klasyczny zarazem. Kaszmirowy sweter, puchowa kamizelka czy stylowe szylkretowe oprawki – to prezenty na lata. Na pewno wasz pragmatyzm zostanie doceniony. Z jakiegoś powodu nie przekonały was jeszcze nasze dotychczasowe propozycje? W takim razie mamy coś czemu żaden mężczyzna się nie oprze -ponadczasowemu designowi i perfekcyjnemu dźwiękowi, który popłynie z głośników Bang & Olufsen!


Zakupy

Zara

TOREBKA KOPERTOWA Z TŁOCZENIAMI IMITUJĄCYMI SKÓRĘ WĘŻA
99,90 zł

Braun

Golarka Braun Series 9 9299s Wet&Dry
1999 zł

Imperial Beard

Zestaw do pielęgnacji brody
ok. 500 zł

Olloclip Active

Obiektyw do telefonu
429 zł

Cos

Kaszmirowa bluza z kapturem
ok. 650 zł

Under Armour

Sportowy, termoaktywna koszulka
199,90 zł

Bang & Olufsen

Głośnik BeoLab 50
od 119 000 zł

Phaidon

Książka "Fantastic Man"
159 zł

Gloomy sunday

Oprawki korekcyjne model Evil II
310 zł

Nuxe

Żel do golenia łagodzący podrażnienia
38,30 zł

Muji

Puchowa kamizelka
299 zł

Ralph Lauren Home

Poduszka Poduszka "Tartan Bear" wykonana z bawełny i wypełniona pierzem
1075 zł

Tom Ford

Venetian Bergamot Woda perfumowana
od 899 zł

L'Atelier Du Vin

Zestaw do wina Garcon and Co L'atelier du VIn
170 zł

Natura Siberica

Zestaw prezentowy kosmetyki do pielęgnacji włosów i ciała
59,56 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Witajcie w przyszłości, Zara wprowadza rozszerzoną rzeczywistość do swoich sklepów

Już dziś Zara wprowadza do 120 flagowych sklepów na całym świecie rozszerzoną rzeczywistość. W Polsce dostępna będzie w sklepie przy Marszałkowskiej w Warszawie. Innowacja ma za zadanie pomóc nam doświadczyć sposobu robienia zakupów w zupełnie nowy sposób.

Witajcie w przyszłości, Zara wprowadza rozszerzoną rzeczywistość do swoich sklepów

Zara postanowiła przez najbliższe dwa tygodnie wprowadzić nas w świat rozszerzonej rzeczywistości. Od dziś dzięki aplikacji ZARA AR, możemy sprawdzić jak najnowsza technologia może wpłynąć na nasz sposób robienia zakupów i sprawić by były jeszcze łatwiejsze. Czym jest Zara AR? ZARA Augmented Reality to koncepcja stworzona przez dyrektor kreatywną Ezrę Petronio i opracowana razem z francuską firmą HOLOOH oraz INRIA (Francuski Instytut Narodowy Informatyki i Matematyki Stosowanej). Według Petronio „globalny zasięg Zary sprawia, że to doświadczenie staje się jeszcze szersze i bardziej inkluzywne. Ta ekscytująca koncepcja nie mogłaby być bardziej naturalna dla marki: rzeczywistość rozszerzona była zawsze obecna Zarze”.

Jak to działa? Wystarczy ściągnąć aplikację, można pobrać ją ze sklepów iTunes i Google Play lub przez www.zara.com oraz aplikację Zary.

Aplikację można aktywować na witrynach, podestach oraz paczkach z zamówieniami online. Po nakierowaniu telefonu na znak graficzny umieszczony na tych elementach na ekranie pojawiają się modelki Léa Julian i Fran Summers w scenkach trwających od 7 do 12 sekund. Na planie zdjęciowym o powierzchni 170 m2 nagrano 12 różnych, dynamicznych hologramów przy użyciu 68 kamer. Modelki pozują, poruszają się i rozmawiają podczas prezentowania kolekcji Studio w realistyczny sposób dostosowany do każdej scenerii. Prezentowane stylizacje można kupić jednym kliknięciem poprzez aplikację ZARA.

ZARA AR nie tylko ułatwia zakupy online, ale także umożliwia podzielenie się tym doświadczeniem w sieciach społecznościowych.

Inicjatywa Zary pokazuje, w jaki sposób innowacja, inspiracja i technologia pomagają zmienić dystrybucję mody. Jednoczesny kontakt użytkownika z prawdziwą rzeczywistością w sklepie i rzeczywistością wirtualną przez aplikację jest czymś więcej niż zdumiewającą nowinką i staje się użytecznym narzędziem ułatwiającym zakupy.

Czy tak będziemy w najbliższym czasie robić zakupy?

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności