Święta 2016: prezenty dla stylowej Mamy

Kwestia prezentu świątecznego dla Mamy jest prawdopodobnie jedną z najważniejszych, jakie zaprzątają nam głowę przed Gwiazdką. Wszyscy szukamy czegoś wyjątkowego, czegoś, co pokaże naszej Mamie ją kochamy i jak wdzięczni jesteśmy jej za wszystko, co dla nas robi. Dziś przygotowaliśmy dla was propozycje prezentów dla tych Mam, które podobnie jak my, wiedzą co w modzie piszczy i doceniają wysokiej jakości produkty, ponadczasowe kroje i skromną elegancję. Zobaczcie koniecznie!

Wśród naszych propozycji znajdziecie tym razem sporo dodatków, biżuterii oraz produktów z branży beauty. Świetnym prezentem dla stylowej Mamy będzie z pewnością ciepły kardigan, który w zależności od akcesoriów, będzie mogła wykorzystywać w dziennych i bardziej wymagających stylizacjach. Dobrym wyborem będzie też elegancki portfel, ponczo lub długie skórzane rękawiczki w kolorze kości słoniowej. Oczywiście nie zapominamy także o minimalistycznej, eleganckiej biżuterii oraz kosmetykach – perfumy oraz wysokiej jakości krem zawsze są strzałem w dziesiątkę.

 


Zakupy

TATUUM

Dwukolorowa dzianinowa kamizelka
279,99 zł

TATUUM

Szalik
79,99 zł

Dr. Irena Eris

Krem aktywujący młodość skóry na noc
119,20 zł

Wólczanka

Chusta Lambert
249,00 zł

SOLAR

Ponczo
469,00 zł

SOLAR

Broszka
79,00 zł

Patrizia Aryton

Skórzane rękawiczki do łokcia
349,00 zł

OCHNIK

Portfel
249,90 zł

Badura x Bizuu

Buty
690,00 zł

OCHNIK

Kardigan Aria
449,90 zł

Marc Jacobs

Decadence Divine Woda Perfumowana
369,00 zł

Dior

Satynowy krem rewitalizujący kontur oka
769,00 zł

APART

Naszyjnik srebrny z cyrkonią i onyksem
154,00 zł

303 Avenue

Sweter Moly
550,00 zł

Sugarfree

Sukienka Campbell
259,00 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Urodowa jesień: Kultowe polskie marki, które wracają do łask

Chyba każdemu z nas zdarzyło się kiedyś przeglądać półki z kosmetykami naszych mam czy babć i znaleźć prawdziwe perełki z dawnych czasów. Szare mydło, perfumy Pani Walewska lub pudry marki Celia to tylko kilka przykładów produktów, które kiedyś mogliśmy znaleźć prawie w każdym domu. A co dzisiaj się dzieje z tymi markami? Oto kilka przykładów polskich producentów kosmetyków, które od dekad są obecne na rynku i wciąż cieszą się dużą popularnością.

Biały Jeleń

Pamiętacie szare mydło albo proszek do prania Pollena? Firma z prawie stuletnią historią odpowiedzialna za ich produkcję, dzisiaj istnieje pod nazwą Biały Jeleń. Jej początki sięgają 1921 roku, kiedy szare mydło produkowano w Fabryce Przetworów Tłuszczowych w Trzebini. Kilka lat później firmę wykupił koncern Schicht-Lever, a główna siedziba przeniosła się do Warszawy. W okresie PRL firmę przejęła POLLENA – Lechia w Poznaniu. Mydła Biały Jeleń były pośród najbardziej dostępnych produktów, a jedną z największych zalet była uniwersalność, bo używano ich nie tylko do higieny osobistej, ale też w praniu. Koniec PRL oznaczał zalew naszego rynku różnymi produktami z Zachodu, ale Biały Jeleń nie tylko zdołał się na nim utrzymać, ale ma się całkiem dobrze. Zmiana logo, poszerzenie gamy produktów były strzałem w dziesiątkę. Marka odnosi coraz więcej sukcesów na rynku, a klientów wciąż przybywa.

Pani Walewska

Tego produktu chyba nie trzeba przedstawiać. Perfumy oraz krem Pani Walewska w eleganckim, granatowym flakonie ze złotą nakrętką kilka lat temu były obecne prawie na każdej łazienkowej półce. Dzięki firmie Miraculum zadebiutowały na rynku w latach 70. i niemal od razu zyskały ogromną popularność, a kobiety w Polsce zaczęły pachnieć tą kwiatową mieszanką na bazie konwalii. Szczególną uwagę zwracało luksusowe, jak na tamte czasy, opakowanie inspirowane serialem „Marysia i Napoleon” z Beatą Tyszkiewicz i Gustawem Holoubkiem. Nie bez przyczyny flakon perfum do złudzenia przypomina słynne nakrycie głowy francuskiego cesarza. W 2011 roku linia Pani Walewska obchodziła swoje 40-te urodziny i właśnie z tej okazji pojawiła się pierwsza kampania reklamowa oraz jubileuszowe produkty. Obecnie, linia Pani Walewska jest podzielona na kilka serii – klasyczną, Noir, White, Ruby, Sweet Romance oraz Gold. Nie musimy chyba wspominać, że wciąż cieszą się dużą popularnością.

Celia

Patrząc teraz na sklepowe półki ciężko nam sobie wyobrazić, że kiedyś asortyment makijażowy był bardzo ograniczony. O wielu produktach kobiety w Polsce mogły tylko pomarzyć, ale na szczęście wtedy z pomocą przyszła marka Celia. Jej początki sięgają 1959 roku, kiedy opracowano recepturę słynnej już pomadki, a zanim mogliśmy się obejrzeć większość Polek używała ich szminek, pudrów oraz tuszy do rzęs. Dzisiaj oferta marki jest o wiele większa. Już nie tylko produkty do makijażu cieszą się taką popularnością, ale również linia pielęgnacyjna, która w 2009 roku zdobyła Laur Konsumenta w kategorii „Odkrycie Roku”. Jednym z najpopularniejszych produktów wciąż jest  jest 2w1 Nawilżająca Pomadka-Błyszczyk. Zdecydowany must-have!

Barwa

Chyba większość z nas widziała albo słyszała o linii Siarkowa Moc marki Barwa. Kosmetyki z tej serii od lat cieszą się wielką popularnością wśród konsumentów, ale nie wszyscy wiedzą, że marka została założona w 1949 roku. Początki były jednak nieco inne, ponieważ firma skupiała się głównie na produktach czystości.
W latach 50. przyszła pora na farby do włosów, a w latach 70. na mydło w kostce. Stopniowo oferta marki rozszerzała się coraz bardziej i tak dzisiaj firma posiada ponad 100 produktów począwszy od środków czystości, przez pielęgnację po kosmetyki dla dzieci. Przez ponad 50 lat jest symbolem dobrej jakości za równie dobrą cenę. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji wypróbować ich produktów, najwyższy czas!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.