Święta 2016: pachnące prezenty po raz trzeci

Pisać o pięknych zapachach możemy w nieskończoność. Kiedy kończymy materiał na temat perfum, które chciałybyśmy dostać lub dać na prezent, zawsze okazuje się, że istnieje też jakaś inna cudowna woda perfumowana, która absolutnie musi znaleźć się w naszym przeglądzie. Tutaj znajdziecie więc zestawienie wszystkich zapachów, które zachwyciły nas w ubiegłym roku i które także będą idealnym świątecznym podarunkiem.

Bardzo lubimy zapachy głównego nurtu perfumeryjnego, które zazwyczaj trafiają w gusta obdarowywanych nimi osób. Sprawdzona klasyka na pewno zostanie doceniona pod choinką, więc wybrane przez nas wody: Bottegi Venety, Chloe, Tous, Calvina Kleina, Armaniego, Burberry czy Michaela Korsa na pewno zadowolą mamy, ciocie i braci, którzy lubią pachnieć pięknie i modnie. Mniej znane, niszowe wody zachwycą osoby, które pragną pachnieć inaczej niż reszta świata i nie denerwują się na często zadawane pytanie – „co to za zapach”? Rzadkie, niespotykane perfumy, znajdziecie między innymi w butiku Sense Dubai (na przykład piękną wodę Sahar), niszowej perfumerii Galilu – kompozycje Perfumerie Generale i Heeley, i w sklepie online z mało znanymi, ale wybitnymi markami pell.pl – między innymi, perfumy The Different Company.

Ciekawe kompozycje mają również marki specjalizujące się w pielęgnacji ciała – doskonały Kiehl’s i bardzo popularny u nas i na świecie The Body Shop. Nie możemy zapomnieć także o wodzie Miu Miu, która teoretycznie dostępna jest w każdej sieciowej perfumerii, ale pachnie inaczej niż można się spodziewać, a jej butelka przypomina cacko na choinkę.

Najbardziej ciekawy zapach zostawiamy sobie na deser – hit z ostatniego miesiąca, wodę o nazwie Warszawa, którą można kupić tylko w perfumerii Missala – na pewno pokocha ją ktoś kto (tak jak my) stolicę ma we krwi! Tym bardziej, że zapach to ciekawe połączenie między innymi nut: paczuli, jaśminu, liści fiołka i wetiweru. Jesteśmy bardzo ciekawe, które z naszych propozycji pokrywają się z waszą listą życzeń. Dajcie znać, którą wodę najbardziej  chcielibyście znaleźć pod choinką!

 


Zakupy

Sens Dubai

Sahar, woda perfumowana
350 zł/100ml

Tous

woda perfumowana
199 zł

Armani

woda perfumowana
190 zł

The Different Company

woda perfumowana
695 zł

Kiehls

woda toaletowa
251 zł

Calvin Klein

woda perfumowana
205 zł

Bottega Veneta

woda perfumowana
275 zł

Burberry

woda perfumowana
279 zł

Perfumerie Generale

woda perfumowana
530 zł

Chloe

woda perfumowana
255 zł

Michael Kors

woda perfumowana
ok 250 zł

Miu Miu

woda perfumowana
235 zł

The Body Shop

woda toaletowa
ok 60 zł

Puredistance

esencja Warszawa
1095 zł

Bottega Veneta

męska woda perfumowana
299 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 10-16.07.2017

W przerwie między ekscytowaniem się pierwszym zdjęciem bliźniąt Beyonce i Jaya-Z, rozpływaniem się nad kampanią Aarona Taylora-Johnsona dla Givenchy i przecieraniem oczu ze zdumienia patrząc na to, co w Francji wyprawiał Donald Trump, przyglądamy się innym, niemniej istotnym informacjom z branży mody i kultury. Kto żegna się ze światem blichtru, kto przenosi swoją działalność, a kto ma chrapkę na rozbudowę swojej marki? Na wszystkie te pytania odpowiadamy poniżej!

Lindsey Wixson rezygnuje z modelingu

Ma świat mody u stóp i jest jedną z największych ulubienic Donatelli Versace, lecz mimo to postanowiła na dobre pożegnać się z branżą. O swojej zaskakującej decyzji Lindsey Wixson poinformowała za pośrednictwem swojego konta na Instagramie. Jak się okazuje, rezygnacja z udziału w świecie „wysokich obcasów”, jak to ujęła modelka, podyktowana jest kontuzją, a sama Wixson ma zamiar od tej pory realizować się w branży artystycznej – konkretnie w wystroju wnętrz, rzeźbie i ceramice. Trzymamy kciuki za same sukcesy!

Altuzarra kolejnym projektantem przenoszącym pokazy z Nowego Jorku do Paryża

Jeśli tak dalej pójdzie, na NYFW nie zostanie ani jedna kluczowa marka – autorzy najbardziej wyczekiwanych kolekcji coraz większą grupą przenoszą bowiem swoje pokazy do Paryża. Do Proenzy Schouler, Rodarte czy Very Wang dołączył właśnie laureat nagrody CFDA, Joseph Altuzarra, który nad Sekwaną już w październiku pokaże kolekcję na wiosnę-lato 2018. Powód? Podobny co w większości wymienionych przypadków, czyli chęć uczynienia swojej marki bardziej rozpoznawalną i lepiej prosperującą w wymiarze globalnym. „Urodziłem się i wychowałem w Paryżu”, mówi Altuzarra, „więc miasto to ma dla mnie duże osobiste znaczenie. Od samego początku mojej zawodowej działalności pokaz w Paryżu był moim marzeniem i czuję, że teraz naszła na to właściwa pora. Jestem niezwykle zaszczycony, że La Fédération de la Haute Couture et de la Mode zaprosiła mnie do mojego rodzinnego miasta”. Czy ten masowy exodus to początek końca tygodnia mody w Nowym Jorku? Czas pokaże.

Gisele Bundchen drugi raz z rzędu na okładce „Vogue Paris”, cały numer poświęcono ekologii

Redaktor naczelna francuskiego „Vogue’a” naprawdę musi darzyć Gisele specjalnymi względami – brazylijska pojawiła się bowiem na okładce drugi raz z rzędu, tym razem sfotografowana przez duet Inez & Vinoodh. Oprócz osobistej sympatii na pewno nie bez znaczenia był także styl życia i wartości wyznawane przez brazylijską supermodelkę, która jak nikt pasuje do tematu przewodniego nowego numeru. Całe najnowsze wydanie „Vogue Paris” poświęcono modzie w służbie ekologii i środowisku naturalnemu. Do sesji, w których modelkom towarzyszą urocze zwierzaki wykorzystano jedynie sztuczne futra, w środku znajdziemy także wywiad z największą ekolożką wśród projektantów – Stellą McCartney. Brawo za inicjatywę!

Jason Wu debiutuje z perfumami

Dziesiąte i przypadające na ten rok urodziny swojej marki, Jason Wu postanowił uczcić w sposób wyjątkowy, bo debiutanckim zapachem. Kompozycja zamknięta we flakonie identycznym jak zaprezentowana w kolekcji na tegoroczną jesień torebka, wejdzie do sprzedaży w sierpniu, ma nie tylko być przedłużeniem linii ready-to-wear, ale stanowić kwintesencję wszystkiego, co dla niej charakterystyczne. Głównym składnikiem zapachu został jaśmin wielkolistny wspierany przez piwonie i konwalię. Brzmi kusząco!

Czy to zwykła torba na zakupy? Nie, to nowy (i jeszcze droższy od poprzednich) model od Balenciagi

Historii z wycenianymi na horrendalne kwoty shopperkami Balenciagi ciąg dalszy. Tym razem francuska marka zaprezentowała model wykonany w całości z czarnej cielęcej skóry i kosztuje, prawie 8 tysięcy złotych. To nowy rekord – czy chlubny?

 

Sesja tygodnia: Gigi Hadid i Zayn w amerykańskim Vogue’u (fot. Inez & Vinoodh)

Stylizacja tygodnia: Stella McCartney z mężem na Wimbledonie

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.