Święta 2016: pachnące prezenty po raz trzeci

Pisać o pięknych zapachach możemy w nieskończoność. Kiedy kończymy materiał na temat perfum, które chciałybyśmy dostać lub dać na prezent, zawsze okazuje się, że istnieje też jakaś inna cudowna woda perfumowana, która absolutnie musi znaleźć się w naszym przeglądzie. Tutaj znajdziecie więc zestawienie wszystkich zapachów, które zachwyciły nas w ubiegłym roku i które także będą idealnym świątecznym podarunkiem.

Bardzo lubimy zapachy głównego nurtu perfumeryjnego, które zazwyczaj trafiają w gusta obdarowywanych nimi osób. Sprawdzona klasyka na pewno zostanie doceniona pod choinką, więc wybrane przez nas wody: Bottegi Venety, Chloe, Tous, Calvina Kleina, Armaniego, Burberry czy Michaela Korsa na pewno zadowolą mamy, ciocie i braci, którzy lubią pachnieć pięknie i modnie. Mniej znane, niszowe wody zachwycą osoby, które pragną pachnieć inaczej niż reszta świata i nie denerwują się na często zadawane pytanie – „co to za zapach”? Rzadkie, niespotykane perfumy, znajdziecie między innymi w butiku Sense Dubai (na przykład piękną wodę Sahar), niszowej perfumerii Galilu – kompozycje Perfumerie Generale i Heeley, i w sklepie online z mało znanymi, ale wybitnymi markami pell.pl – między innymi, perfumy The Different Company.

Ciekawe kompozycje mają również marki specjalizujące się w pielęgnacji ciała – doskonały Kiehl’s i bardzo popularny u nas i na świecie The Body Shop. Nie możemy zapomnieć także o wodzie Miu Miu, która teoretycznie dostępna jest w każdej sieciowej perfumerii, ale pachnie inaczej niż można się spodziewać, a jej butelka przypomina cacko na choinkę.

Najbardziej ciekawy zapach zostawiamy sobie na deser – hit z ostatniego miesiąca, wodę o nazwie Warszawa, którą można kupić tylko w perfumerii Missala – na pewno pokocha ją ktoś kto (tak jak my) stolicę ma we krwi! Tym bardziej, że zapach to ciekawe połączenie między innymi nut: paczuli, jaśminu, liści fiołka i wetiweru. Jesteśmy bardzo ciekawe, które z naszych propozycji pokrywają się z waszą listą życzeń. Dajcie znać, którą wodę najbardziej  chcielibyście znaleźć pod choinką!

 


Zakupy

Sens Dubai

Sahar, woda perfumowana
350 zł/100ml

Tous

woda perfumowana
199 zł

Armani

woda perfumowana
190 zł

The Different Company

woda perfumowana
695 zł
7

Kiehls

woda toaletowa
251 zł

Calvin Klein

woda perfumowana
205 zł

Bottega Veneta

woda perfumowana
275 zł

Burberry

woda perfumowana
279 zł

Perfumerie Generale

woda perfumowana
530 zł

Chloe

woda perfumowana
255 zł

Michael Kors

woda perfumowana
ok 250 zł

Miu Miu

woda perfumowana
235 zł

The Body Shop

woda toaletowa
ok 60 zł

Puredistance

esencja Warszawa
1095 zł
3

Bottega Veneta

męska woda perfumowana
299 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Kenzo w reklamie perfum wyzwala dzikość (i śmieje się z konkurencji)

Jesteście znudzeni wytwornościa perfum, światem high-fashion i nieskazitelnością, jaka zwykle jest w nich zawarta? Kenzo i ich perfumy „World” są na to świetną odrtutką. Tę reklamę trzeba zobaczyć!

Zaczyna się niewinnie i… nudno. Piękna dziewczyna w pięknej kreacji siedzi na wytwornej kolacji. Widać, że jest znudzona otaczającym ją towarzystwem. W pewnym momencie przeprasza swoją sąsiadkę ze stolika, wychodzi na korytarz. I tutaj zaczyna się akcja.

Reklamę wyreżyserował Spike Jonze („Być jak John Malkovich” czy „Ona”), a za muzykę odpowiada Sam Spiegel. Utwór, który możemy usłyszeć w reklamie ma tytuł „Mutant Brain” i możecie go posłuchać na Spotify. To klip wyjątkowy w sferze dźwięku, bo przez pierwszą minutę słychać jedynie lekki szum przyjęcia. Odważne posunięcie w czasach, gdy każda firma chce przekazać więcej, głośniej i szybciej. Nie można pominąć twórcy choreografii – Ryana Heffingtona (stoi za klipem „Chandelier” SIA) oraz oczywiście głównej bohaterce – niezwykłej zawodowej tancerce Margaret Qualley, prywatnie córce Andie MacDowell.

Klip promujący „World” (pierwszy zapach duetu Carol Lim i Humberto Leo dla Kenzo) może okazać się najciekawszą reklamą tego roku. Nie dość, że Jonze, jak to ma w zwyczaju, rewelacyjnie zagrał formą wideo, to dodatkowo jest to prztyczek wymierzony konkurencji. Reklamy perfum przyzwyczaiły nas bowiem do wytworności, bogactwa i elitarności, jakie chcą nam przekazać w nich twórcy. Ich przesłanie jest proste: perfumy to produkt dla elit, a używając ich ty też możesz poczuć się przez chwilę elitarnie. Tymczasem Kenzo sprawia, że kobiety (do nich adresowany jest zapach „World”) wychodzą z roli pustego opakowania, które musi tylko ładnie pachnieć i pokazują swoją dzikość. Reżyser sprawił, że ta kobieca dzikość jest bardzo smaczna i ciekawa. Zupełnie jak tytułowy „Świat”, o którym opowiada.

ZobaczSchowaj komentarze

Zrób zakupy w stylu nowych francuskich it-girls!

TOPSHOP

SWETER
ok. 160 zł

CELINE

OKULARY
1057 zl

H&M

SPODNIE

ASOS

BUTY

MANGO

PASEK

MANGO

TOREBKA
69,90 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.