Świąteczna kolekcja kosmetyków i gadżetów od… Cheetos

Produkty Cheetos kojarzą nam się przede wszystkim z kukurydzianymi chrupkami o smaku sera. Wynalezione w 1948 roku podbijały rynek amerykański i europejski na przestrzeni ostatnich 70 lat. Nikt nie spodziewał się, że firma będzie chciała nagle kojarzyć się z luksusowymi akcesoriami lub kosmetykami. Okazuje się, że spece od marketingu marki Frito Lay stworzyli kolekcję świąteczną, która składa się z… perfum, biżuterii, kosmetyków, bielizny oraz innych dodatków. Zobaczcie jak wyglądają i czym pachną!

Świąteczna kolekcja kosmetyków i gadżetów od… Cheetos

Marka Cheetos postanowiła stworzyć produkty specjalne dla swoich największych fanów. Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, zamiast nowych smaków chrupek, przygotowali kolekcję specjalną składającą się z niezwykłych produktów. Nie mają one nic wspólnego z kukurydzianymi chrupkami, ale mogą za to pachnieć tak samo.

Jest to ekskluzywna biżuteria, która została nazwana Chestora Collection, której wzory inspirowane są flagową maskotką marki, gepardem Cheesterem. W wyniku tego powstały złote kolczyki i pierścionek ozdobiony diamentami i pomarańczowymi szafirami. Niestety nie jest możliwy do nabycia, ponieważ te drogocenne 18-karatowe dodatki powstały tylko i wyłącznie w jednym egzemplarzu i już zostały sprzedane. Ktoś, kto był w posiadaniu 20 tysięcy dolarów, może teraz z dumą nosić wyjątkową biżuterię.

Dla fanek kosmetyków, przewidziane są inne produkty, takie jak bronzer, cienie do powiek i perfumy. Ten pierwszy nazywa się „Colour de Cheetos Bronzer”, kosztuje 11.99 dolarów, i ma na celu stworzenie pięknych pomarańczowych policzków, które można uzupełnić kocim okiem. Zapach, natomiast, nosi nazwę „Cheeteau Perfume” i jest odświeżoną wersją z 2014 roku, która bazuje na wzmocnionym olejku o zapachu… sera. Zapach kosztują jedynie niecałe 19 dolarów.

Panowie mogą wybierać wśród bokserek, spinek do mankietów, papieru toaletowego, gepardziego fotela oraz koca ozdobionego motywami prosto z opakować chrupek. Weszliśmy na stronę marki, aby zobaczyć pełną kolekcję, dzięki czemu odkryliśmy, że część produktów jest wyprzedana. Nie wiemy, kto zaprojektował wszystkie gadżety, ponieważ szefowie Cheetos utrzymują, że stoi za tym ich sam gepard Cheester. Okazuje się, że czipsy cały czas cieszą się dużym powodzeniem, ale niekoniecznie te do jedzenia. Uważamy, że pomysł jest ciekawy i zabawny, ale nie chciałybyśmy pachnieć serem!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Świat sztuki w biżuterii rett frem

Marka rett frem kojarzy się głównie z minimalistyczną, subtelną biżuterią, jednak każda seria kryje za sobą odrębną historię i wyróżnia się niesamowitą oryginalnością. Poznajcie dwie najnowsze kolekcje– ”art” i ”być dziełem sztuki”, które pokażą nie tylko świeże podejście marki do projektowania biżuterii z poszanowaniem dla klasyki, ale także udowodnią, że to my sami możemy stać się dziełem sztuki.

Świat sztuki w biżuterii rett frem
3c0098_df99e548ea5d4e3c917cd4be5611527e~mv2_d_7777_5472_s_4_2

Najnowsza seria ”art”, jak sama nazwa wskazuje, w pełni została poświęcona sztuce. Kolekcja składa się z miękkich kształtów, przypominających organiczne formy z obrazów oraz rzeźby Alexandra Caldera. Seria promuje świeże podejście do projektowania biżuterii, równocześnie nie zapominając o ponadczasowej klasyce. Kolczyki XXL, kolczyki asymetryczne czy tradycyjne wisiorki to tylko mała zajawka tego, czego możemy się spodziewać w nadchodzącej kolekcji. Dodatkowo, marka wychodzi naprzeciw osobom, które nad wszystko cenią sobie kreatywność i umożliwia tworzenie swojego własnego kompletu kolczyków, dzięki łączeniu kilku modeli.  Co więcej, możemy także skorzystać z opcji personalizacji gotowych już modeli, dzięki czemu każdy klient będzie mógł aktywnie wziąć udział w procesie tworzenia.

Rett frem zapewnia, że biżuteria nie jest dla nich tylko dodatkiem do stroju. Jak twierdzą jest to cały szereg znaczeń, wspomnień i inspiracji, a także próba stworzenia czegoś ponadczasowego. Kolekcja ”art” to także coś więcej: barwy i formy nawiązują do inspiracji, a każdy model nosi nazwę Untitled No.– co ma odniesienie do najczęściej pojawiających się tytułów w sztuce, czyli ”bez tytułu”. Co więcej, aby dopełnić kolekcję, Anna Rzymyszkiewicz stworzyła specjalne ilustracje, które mają pojawiać się na stronie oraz ulotkach dołączanych do każdego zamówienia.

Jeśli chodzi o serię „ być dziełem sztuki” wykonaną przez Karolinę Hanulak, ma ona sprawić, że naturalne kształty ciała zostaną podkreślone w dość odważny sposób, aby pokazać swój sprzeciw wobec wyidealizowanego piękna. Delikatna biżuteria rett frem zestawiona z falującymi materiałami ma udowadniać, że to my sami możemy stać się dziełem sztuki.

Jeżeli jesteście ciekawi tego niezwykłego połączenia subtelności z kreatywnością, koniecznie odwiedźcie stronę marki po więcej: www.rettfrem.pl

ZobaczSchowaj komentarze

Białe botki na cztery sposoby: zobacz, jak nosić hit tego sezonu!

TOPSHOP

KURTKA
ok. 300 zł

H&M

BOTKI
229,90 ZŁ

YEEZY

SPODNIE
OK. 1200 ZŁ

ZARA

BLUZKA
59,90 ZŁ

ASOS

OKULARY
ok. 100 zł

VERSUS VERSACE

"NERKA"
ok. 950 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.