Świąteczna kolekcja kosmetyków i gadżetów od… Cheetos

Produkty Cheetos kojarzą nam się przede wszystkim z kukurydzianymi chrupkami o smaku sera. Wynalezione w 1948 roku podbijały rynek amerykański i europejski na przestrzeni ostatnich 70 lat. Nikt nie spodziewał się, że firma będzie chciała nagle kojarzyć się z luksusowymi akcesoriami lub kosmetykami. Okazuje się, że spece od marketingu marki Frito Lay stworzyli kolekcję świąteczną, która składa się z… perfum, biżuterii, kosmetyków, bielizny oraz innych dodatków. Zobaczcie jak wyglądają i czym pachną!

Świąteczna kolekcja kosmetyków i gadżetów od… Cheetos

Marka Cheetos postanowiła stworzyć produkty specjalne dla swoich największych fanów. Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, zamiast nowych smaków chrupek, przygotowali kolekcję specjalną składającą się z niezwykłych produktów. Nie mają one nic wspólnego z kukurydzianymi chrupkami, ale mogą za to pachnieć tak samo.

Jest to ekskluzywna biżuteria, która została nazwana Chestora Collection, której wzory inspirowane są flagową maskotką marki, gepardem Cheesterem. W wyniku tego powstały złote kolczyki i pierścionek ozdobiony diamentami i pomarańczowymi szafirami. Niestety nie jest możliwy do nabycia, ponieważ te drogocenne 18-karatowe dodatki powstały tylko i wyłącznie w jednym egzemplarzu i już zostały sprzedane. Ktoś, kto był w posiadaniu 20 tysięcy dolarów, może teraz z dumą nosić wyjątkową biżuterię.

Dla fanek kosmetyków, przewidziane są inne produkty, takie jak bronzer, cienie do powiek i perfumy. Ten pierwszy nazywa się „Colour de Cheetos Bronzer”, kosztuje 11.99 dolarów, i ma na celu stworzenie pięknych pomarańczowych policzków, które można uzupełnić kocim okiem. Zapach, natomiast, nosi nazwę „Cheeteau Perfume” i jest odświeżoną wersją z 2014 roku, która bazuje na wzmocnionym olejku o zapachu… sera. Zapach kosztują jedynie niecałe 19 dolarów.

Panowie mogą wybierać wśród bokserek, spinek do mankietów, papieru toaletowego, gepardziego fotela oraz koca ozdobionego motywami prosto z opakować chrupek. Weszliśmy na stronę marki, aby zobaczyć pełną kolekcję, dzięki czemu odkryliśmy, że część produktów jest wyprzedana. Nie wiemy, kto zaprojektował wszystkie gadżety, ponieważ szefowie Cheetos utrzymują, że stoi za tym ich sam gepard Cheester. Okazuje się, że czipsy cały czas cieszą się dużym powodzeniem, ale niekoniecznie te do jedzenia. Uważamy, że pomysł jest ciekawy i zabawny, ale nie chciałybyśmy pachnieć serem!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Muzyczne upominki pod choinkę od marki B&O Play

Większość z nas wpadła już w bożonarodzeniowy szał i z niecierpliwością odlicza dni do świąt. W domach czuć zapach świeżych pierniczków i grzanego wina, wszędzie pojawiają się migoczące lampki, a w tle rozbrzmiewa melodia ulubionych, świątecznych piosenek. A w przypadku tych ostatnich, niezbędny będzie świetny głośnik, który zadba o to, żeby dźwięki brzmiały idealnie. Na szczęście, dzięki nowej kolekcji B&O Play, czyli siostrzanej marki kultowego Bang&Olufsen, to nie będzie stanowiło najmniejszego problemu.

Tej zimy, marka B&O Play stawia na harmonię i spokój. Inspirując się Krajem Kwitnącej Wiśni oraz relaksującym światłem spowijającym zapierające dech w piersiach krajobrazy jesiennej Japonii, kultowa marka zaprezentowała cztery produkty w nowej palecie barw, imitującej wybiegowe tkaniny. Wśród nich znajdziemy czekoladowy brąz, stalową szarość, chłodny odcień lilii oraz głęboki fiolet, idealnie uzupełniające nasze stylizacje, które według Pantone w 2018 zdominuje purpura, a konkretnie kolor Ultra Violet.

Najnowsza kolekcja B&O Play o pięknej nazwie „Seek Serenity” to cztery produkty idealnie dopasowane do naszych potrzeb, dzięki czemu będą świetnym pomysłem na prezent dla ukochanej pod choinkę. W okresie świątecznym, większość z nas nuci pod nosem „Last Christmas” albo inny, świąteczny hit, dlatego przenośny głośnik Beoplay P2 szybko stanie się nieodłącznym dodatkiem naszych torebek. Poręczny gadżet został zaprojektowany przez Cecilię Manz, jedną z najwybitniejszych kreatorek wnętrz w Danii. Zgodnie ze swoją minimalistyczną estetyką, Manz postawiła na obły kształt elipsy oraz okręgu, które sprawdzą się zarówno jako codzienny gadżet, jak i element domowego wystroju wnętrz, a my już od pierwszego użycia nie będziemy mogli się z nim rozstać.

Bang&Olufsen ma również propozycję dla wszystkich kobiet, które pochłania tempo współczesnego świata. Codzienne obowiązki zawsze łatwiej jest wykonywać do rytmu ulubionych piosenek, dlatego niezależnie od tego czy biegniemy do pracy, na studia czy na spotkanie z przyjaciółką, słuchawki zawsze warto mieć przy sobie. A B&O Play mają idealną propozycję dla tych zabieganych kobiet. Mowa tutaj o projekcie światowej sławy projektanta akcesoriów i gadżetów Jakoba Wagnera, pochodzącego z Kopenhagi, czyli bezprzewodowych słuchawkach Beoplay H5. Podobnie jak w przypadku Manz, Wagner postawił na połączenie prostego designu oraz funkcjonalności, które idealnie wpasowuje się w klimat aktywnego stylu życia. W dodatku, taki gadżet nie tylko wywoła uśmiech na twarzy niejednej pani, ale oszczędzi nam wiecznego trudu jakim jest rozplątywanie kabli słuchawek, które bardzo rzadko wygrywają starcie z damską torebką. Głośniki i słuchawki Bang&Olufsen możecie zamówić na stronie tutaj .

ZobaczSchowaj komentarze

Prezent last minut: perfumy na Dzień Matki


Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności