Świąteczna kolekcja kosmetyków i gadżetów od… Cheetos

Produkty Cheetos kojarzą nam się przede wszystkim z kukurydzianymi chrupkami o smaku sera. Wynalezione w 1948 roku podbijały rynek amerykański i europejski na przestrzeni ostatnich 70 lat. Nikt nie spodziewał się, że firma będzie chciała nagle kojarzyć się z luksusowymi akcesoriami lub kosmetykami. Okazuje się, że spece od marketingu marki Frito Lay stworzyli kolekcję świąteczną, która składa się z… perfum, biżuterii, kosmetyków, bielizny oraz innych dodatków. Zobaczcie jak wyglądają i czym pachną!

Świąteczna kolekcja kosmetyków i gadżetów od… Cheetos

Marka Cheetos postanowiła stworzyć produkty specjalne dla swoich największych fanów. Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, zamiast nowych smaków chrupek, przygotowali kolekcję specjalną składającą się z niezwykłych produktów. Nie mają one nic wspólnego z kukurydzianymi chrupkami, ale mogą za to pachnieć tak samo.

Jest to ekskluzywna biżuteria, która została nazwana Chestora Collection, której wzory inspirowane są flagową maskotką marki, gepardem Cheesterem. W wyniku tego powstały złote kolczyki i pierścionek ozdobiony diamentami i pomarańczowymi szafirami. Niestety nie jest możliwy do nabycia, ponieważ te drogocenne 18-karatowe dodatki powstały tylko i wyłącznie w jednym egzemplarzu i już zostały sprzedane. Ktoś, kto był w posiadaniu 20 tysięcy dolarów, może teraz z dumą nosić wyjątkową biżuterię.

Dla fanek kosmetyków, przewidziane są inne produkty, takie jak bronzer, cienie do powiek i perfumy. Ten pierwszy nazywa się „Colour de Cheetos Bronzer”, kosztuje 11.99 dolarów, i ma na celu stworzenie pięknych pomarańczowych policzków, które można uzupełnić kocim okiem. Zapach, natomiast, nosi nazwę „Cheeteau Perfume” i jest odświeżoną wersją z 2014 roku, która bazuje na wzmocnionym olejku o zapachu… sera. Zapach kosztują jedynie niecałe 19 dolarów.

Panowie mogą wybierać wśród bokserek, spinek do mankietów, papieru toaletowego, gepardziego fotela oraz koca ozdobionego motywami prosto z opakować chrupek. Weszliśmy na stronę marki, aby zobaczyć pełną kolekcję, dzięki czemu odkryliśmy, że część produktów jest wyprzedana. Nie wiemy, kto zaprojektował wszystkie gadżety, ponieważ szefowie Cheetos utrzymują, że stoi za tym ich sam gepard Cheester. Okazuje się, że czipsy cały czas cieszą się dużym powodzeniem, ale niekoniecznie te do jedzenia. Uważamy, że pomysł jest ciekawy i zabawny, ale nie chciałybyśmy pachnieć serem!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Poruszenie w sieci: ASOS sprzedaje chokery dla mężczyzn

Niby drobna sprawa – pasek lub taśma zawinięta wokół szyi, a emocje naprawdę duże. Internauci wymieniają się opiniami dotyczącymi rozpoczęcia przez ASOS sprzedaży męskich chokerów. Nie brakuje przy tym skrajnych opinii.

Poruszenie w sieci: ASOS sprzedaje chokery dla mężczyzn

Chokery w ubiegłym sezonie stały się prawdziwym hitem wśród modnych dziewczyn. Teraz element biżuterii pojawił się też w popularnym internetowym sklepie, jednak również w dziale męskim (zobacz modele). To musiało wywołać dyskusję. Użytkownik @aaronlxd nazwał początek tego trendu wśród mężczyzn zwiastunem tego, że „to będzie naprawdę gówniany rok”. @LadyChips szybko oskarżyła go o homofobię, a ‏@RolyUnGashaa stwierdził, że „każdy powinien mieć prawo ubierać się tak jak chce bez żadnego oceniania” i życzył użytkownikowi „bardziej otwartego umysłu”.

To nie są pojedyncze komentarze – post samego @aaronlxd ma w tym momencie 6 tysięcy retweetów i ponad 14 tysięcy polubień. Sprawą zajęły się też Fashionista i Yahoo Style. Pierwszy serwis podchodzi z rezerwą do pomysłu męskich chokerów, a drugi wróży im bycie „a thing” w 2017 roku. Czy będzie? Zobaczymy. Wydaje nam się jednak, że poziom emocji wokół aksamitnych wstążek sięgnął absurdu, a ASOS liczy zyski – część biżuterii już się wyprzedała.

Chokery mają długą historię – pamiętajmy je z lat rozkwitu punka, gdy zarówno kobiety, jak i mężczyźni nosili na szyjach ćwiekowane kawałki skóry czy innego materiału. Również w latach 90. obroże pojawiały się, jednak w delikatniejszej i mniej wyzywającej formule. Wtedy też na dobre ukształtował się ich charakter aksamitnego czy metalicznego dodatku. W 2016 roku ta moda wróciła wśród pań, a chokery nosiły wszystkie gwiazdy – od Kylie Jenner, przez Gigi Hadid, do Harry’ego Stylesa. Były też obecne zarówno na tygodniach mody, jak i w popularnych sklepach sieciowych. Co ciekawe domy mody Gucci Cruise czy Louis Vuitton w swoich propozycjach na 2017 rok proponowały… właśnie chokery dla mężczyzn.

Od lewej: Louis Vuitton Menswear Spring/Summer 2017 oraz Gucci Cruise 2017

Wśród prawdziwych fanów mody posunięcie ASOS-a nie jest więc ani zaskoczeniem, ani zdziwieniem. Czasami dobrze jest sięgnąć głębiej i wyrwać się ze szpon prywatnych uprzedzeń – dla komfortu swojego i otoczenia.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odcinek 18: zestaw na wiosenne chłody w stylu Edyty Herbuś

H&M

BUTY
149 zł

ZARA

BUTY
139 zł

RIVER ISLAND

TOREBKA
99,90 ZŁ

REBECCA MINKOFF

TOREBKA
959 zł

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 250 zł

ZARA

GOLF
89,90 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.