Świąteczna kampania Topman w obiektywie Goshy Rubchinskiy’ego

Brytyjska marka Topman właśnie pokazała swoją najnowszą kampanię świąteczną. Nie są to jednak zdjęcia, które widzieliśmy do tej pory. Nie jest przesłodzona i nie biorą w niej udział popularni i dobrze zbudowani modele. Usytuowana w industrialnej przestrzeni miejskiej, pokazuje chłopaków, których widzieliśmy w pokazie Gosha Rubchinskiy’ego podczas ostatniego Pitti Uomo. Zdjęcia do niej wykonał także sam projektant. Czy to początek nowego rozdziału dla marki?

 

 

Świąteczna kampania Topman w obiektywie Goshy Rubchinskiy’ego

O talencie Goshy Rubchinskiy pisaliśmy już nie jeden raz. Ten młody Rosjanin zdążył już zdobyć popularność jako fotograf, projektant, twórca perfum oraz charyzmatyczna postać świata mody. Dzięki inwestorowi – Adrianowi Joffie (mąż Rey Kawakubo i współwłaściciel Comme des Garçons i CEO Dover Street Market) ustanowił swoją markę jedną z najszybciej rozwijających się wśród młodego pokolenia projektantów. Nie zapomina jednak o swoim innym talencie  fotografii i staje za obiektywem nowego, bardziej komercyjnego projektu.

Gosha nie byłby jednak sobą, gdyby dał się zaangażować do zdjęć, które nie mają nic wspólnego ze stylistyką jego autorskiej marki. Stając za obiektywem sesji zdjęciowej do świątecznej kampanii Topman, zapewnił sobie wpływ na dobór modeli oraz scenografię. Sesję wystylizował Max Pearmain, który na stałe współpracuje z brytyjskim „POP Magazine”. Jednym z modeli jest blondyn o buntowniczym wizerunku, który już wcześniej współpracował z projektantem.

Stroje Topmana zyskały w tej sesji bardziej awangardowego charakteru. Na całość kolekcji składają się futrzane okrycia wierzchnie, kurtki bomberki, garnitury z krótkimi nogawkami oraz pochlapane farbą dżinsy. Uwagę zwracają desenie – odważne kwiaty, retro kratki, bieliźniane paski, koronka oraz parsley. Kolorystyka też jest dosyć eklektyczna – od pasteli, aż po klasyczną czerń i intensywną czerwień i kobalt.

Bardzo podoba nam się kampania Topmana i sposób w jaki Gosha Rubchinskiy wpłyną na jej kreację wizualną. Brawo!

 

Zobacz także inny materiał o Goshy Rubchinskiym: Młot i sierp w wersji cool

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jessica Hart nową twarzą Triumph – zadaliśmy jej kilka pytań!

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych australijskich modelek, bohaterka niezliczonych ilości międzynarodowych okładek, miłośniczka sportu i zdrowego stylu życia. Jessica Hart została właśnie twarzą marki Triumph i z tej okazji specjalnie dla czytelników Fashion Post opowiedziała o tym, jak utrzymuje świetną formę, dlaczego na sesji najbardziej ceni porozumienie z fotografem i co skłoniło ją do założenia własnej marki urodowej. Warto!

Jessica Hart nową twarzą Triumph – zadaliśmy jej kilka pytań!

Nowa kampania marki Triumph „Znajdź Ideał dla każdej siebie” jest skierowana do wszystkich typów kobiet. Jak ty opisałabyś samą siebie?

Lubię myśleć, że jestem po trochu każdą z nich. Z natury jestem chłopczycą, ale uwielbiam czasami pokazać swoją bardziej dziewczęcą, zadziorną, sportową czy seksowną stronę, więc nigdy nie ograniczam się do jednej „kategorii”.

W twojej karierze bardzo dużą rolę odegrały kampanie i sesje zdjęciowe dla marek bieliźnianych. Co twoim zdaniem jest najważniejsze w czasie takich pokazów czy sesji?

Kluczową sprawą podczas sesji jest nić porozumienia z fotografem i tym razem właśnie tak było. Świetnie pracowało mi się z Rankinem, znanym brytyjskim fotografem, któremu udało się pokazać na zdjęciach różne strony mojej osobowości.

Wiele osób twierdzi, że masz jedno z najlepszych ciał w branży. Co robisz, żeby utrzymać taką formę? Jesteś na jakiejś specjalnej diecie?

Nie jestem na żadnej diecie i nie mam żadnych sekretów. Jem zdrowo i ćwiczę regularnie – to działa!

Jak opisałabyś swój styl?

Cały czas się zmienia. Lubię ubrania wygodne oraz miksowanie męskich fasonów z kobiecymi.

Ponad 2 lata temu założyłaś swoją własną markę kosmetyczną Luma Cosmetics. Skąd pomysł, żeby iść w kierunku beauty?

Kocham makijaż i pielęgnację! Uwielbiam się malować, szczególnie kiedy wiem, które produkty najbardziej mi służą. Czasem wystarczy jedynie odrobina, żeby pięknie podkreślić nasze naturalne atuty. Nie mogę się doczekać marca, kiedy moja marka znowu wejdzie na rynek. Cały czas nad nią pracuję i chcę żeby się zmieniała.

Urodziłaś się w Australii, ale mieszkasz w Nowym Jorku. Masz jakieś swoje ulubione miejsca, które byś nam poleciła?

Salon manicure Golden Tree, Galeria Gagosian, kolacja w Carbone, Il Buco Alimentari na lunch i kawę, a bar Pitti na brunch. Jeśli chcecie iść na drinka to zdecydowanie polecam Hotel Carlyle.

Masz swoich ulubionych fotografów, z którymi do tej pory pracowałaś?

Rankin jest świetny, dlatego bardzo ucieszyłam się, że mogłam pracować z nim przy wiosenno-letniej kampanii Triumph „Find The One For Every You”. Uwielbiam również Simona Uptona i Mario Testino.

Właśnie zaczął się nowy rok, więc musimy zapytać czy masz już jakieś postanowienia?

Zwykle ich nie robię, ale może w tym roku to się zmieni…

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.