Świąteczna kampania Topman w obiektywie Goshy Rubchinskiy’ego

Brytyjska marka Topman właśnie pokazała swoją najnowszą kampanię świąteczną. Nie są to jednak zdjęcia, które widzieliśmy do tej pory. Nie jest przesłodzona i nie biorą w niej udział popularni i dobrze zbudowani modele. Usytuowana w industrialnej przestrzeni miejskiej, pokazuje chłopaków, których widzieliśmy w pokazie Gosha Rubchinskiy’ego podczas ostatniego Pitti Uomo. Zdjęcia do niej wykonał także sam projektant. Czy to początek nowego rozdziału dla marki?

 

 

Świąteczna kampania Topman w obiektywie Goshy Rubchinskiy’ego

O talencie Goshy Rubchinskiy pisaliśmy już nie jeden raz. Ten młody Rosjanin zdążył już zdobyć popularność jako fotograf, projektant, twórca perfum oraz charyzmatyczna postać świata mody. Dzięki inwestorowi – Adrianowi Joffie (mąż Rey Kawakubo i współwłaściciel Comme des Garçons i CEO Dover Street Market) ustanowił swoją markę jedną z najszybciej rozwijających się wśród młodego pokolenia projektantów. Nie zapomina jednak o swoim innym talencie  fotografii i staje za obiektywem nowego, bardziej komercyjnego projektu.

Gosha nie byłby jednak sobą, gdyby dał się zaangażować do zdjęć, które nie mają nic wspólnego ze stylistyką jego autorskiej marki. Stając za obiektywem sesji zdjęciowej do świątecznej kampanii Topman, zapewnił sobie wpływ na dobór modeli oraz scenografię. Sesję wystylizował Max Pearmain, który na stałe współpracuje z brytyjskim „POP Magazine”. Jednym z modeli jest blondyn o buntowniczym wizerunku, który już wcześniej współpracował z projektantem.

Stroje Topmana zyskały w tej sesji bardziej awangardowego charakteru. Na całość kolekcji składają się futrzane okrycia wierzchnie, kurtki bomberki, garnitury z krótkimi nogawkami oraz pochlapane farbą dżinsy. Uwagę zwracają desenie – odważne kwiaty, retro kratki, bieliźniane paski, koronka oraz parsley. Kolorystyka też jest dosyć eklektyczna – od pasteli, aż po klasyczną czerń i intensywną czerwień i kobalt.

Bardzo podoba nam się kampania Topmana i sposób w jaki Gosha Rubchinskiy wpłyną na jej kreację wizualną. Brawo!

 

Zobacz także inny materiał o Goshy Rubchinskiym: Młot i sierp w wersji cool

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jak nakładać korektor na okolice oka? 6 kroków do idealnego makijażu

Cienie, zmarszczki, opuchnięcia – pod oczami sporo się dzieje. Tak naprawdę, dosłownie, każda z nas ma w mniejszym lub większym stopniu problem z okolicami oczu. I mimo inwestycji w dobre korektory, nie jesteśmy zadowolone z efektów jakie dają – są za bardzo lub za mało kryjące, mieszają się z innymi produktami i zbierają w załamaniu powiek. O to, jak właściwie postępować z korektorem podpytałyśmy makijażystę i szkoleniowca marki Smashbox Sebastiana Gradzika.

1. Przede wszystkim nawilżenie!

Zadbana skóra to podstawa, wiadomo. Wypielęgnowane okolice oczu, są w makijażu szczególnie ważne. Właściwie nawilżona skóra staje się napięta – wygładza się siateczka drobnych zmarszczek, a nakładane produkty znacznie lepiej wyglądają i wytrzymują w stanie idealnym przez wiele godzin.

2. Baza pod cienie

Być może się zastanawiacie jaki jest w ogóle cel tego produktu. Też się nad tym zastanawiałyśmy, aż do pierwszych chwil, kiedy jej użyłyśmy. Baza utrzymuje proces nawilżania jaki rozpoczął krem, wyrównuje nierówności i lekko maskuje cienie. To dzięki niej cały makijaż przetrwa w niezmienionym stanie cały dzień ( i część nocy, jeśli zajdzie taka potrzeba ).

3 . Brzoskwiniowy i ceglasty kolor maskuje cienie

Dla tych z was, które mają kłopot z wyraźnymi cieniami pod oczami mamy świetny, sprawdzony przez Sebastiana Gradzika trik. Po nałożeniu bazy wetrzyjcie pod oczy produkt w brzoskwiniowym lub ceglastym odcieniu. Można do tego użyć profesjonalnych kredek, korektorów lub, uwaga, pomadek. Intensywność koloru zależy od tego jak bardzo widoczne są cienie pod oczyma – na te wyraźne potrzeba bardziej pomarańczowego pigmentu. Oczywiście nałożony kosmetyk należy starannie rozprowadzić i rozetrzeć.

4. Ilość ma znaczenie

Produktów jakie powinno nakładać się na okolice oka, tak żeby powstał z tego perfekcyjny makijaż, jest sporo. Dlatego używajcie ich oszczędnie. Odrobina bazy (tyle ile pomieści czubek średniej wielkości pędzelka do cieni), nałożona na dolną powiekę, powinna być starannie roztarta i pozostawiona na 2-3 minuty aż wyschnie. Potem, niewielką ilość korektora, nanieście jedynie w wewnętrznym kąciku oka (tam gdzie występuje największe zasinienie) i lekko rozetrzyjcie go w kierunku zewnętrznego kącika oka.

5. Czas na korektor

Korektor powinien być o ton jaśniejszy od skóry lub podkładu. Nakłada się go na twarz, kiedy jest już na niej podkład – wówczas można idealnie dopasować odcień i intensywność krycia. Nie aplikujcie go na górną powiekę. Żeby cienie dobrze się trzymały, wystarczy obecność bazy pod cienie. Konsystencja korektora jest zbyt bogata, co może sprawić, że makijaż będzie się ważył i przesuwał, aplikujcie go warstwowo co da wam kontrolę nad ilością nakładanego produktu. Nałożony korektor powinien mieć kształt trójkąta, którego podstawą jest dolna powieka, a czubkiem, mniej więcej, środek policzka. Zadaniem tego sposobu aplikacji jest rozświetlenie środkowej partii twarzy. Nie nakładajcie go zbyt blisko linii rzęs, bo to optycznie zmniejsza oko.

6. Utrwalenie

Makijaż okolic oczu można utrwalać nawilżającym, mineralnym pudrem sypkim. Matujący puder wchłania wilgoć ze skóry, i po jakimś czasie sprawia, że zmarszczki pod oczami stają się widoczne, a tego zdecydowanie nie chcemy.

Ten makijaż mamy wielokrotnie przetestowany i dajemy na niego absolutną gwarancję! Koniecznie spróbujcie sposobów Sebastiana Gradzika, a efektami podzielcie się z nami w komentarzu.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.