Świąteczna kampania Topman w obiektywie Goshy Rubchinskiy’ego

Brytyjska marka Topman właśnie pokazała swoją najnowszą kampanię świąteczną. Nie są to jednak zdjęcia, które widzieliśmy do tej pory. Nie jest przesłodzona i nie biorą w niej udział popularni i dobrze zbudowani modele. Usytuowana w industrialnej przestrzeni miejskiej, pokazuje chłopaków, których widzieliśmy w pokazie Gosha Rubchinskiy’ego podczas ostatniego Pitti Uomo. Zdjęcia do niej wykonał także sam projektant. Czy to początek nowego rozdziału dla marki?

 

 

Świąteczna kampania Topman w obiektywie Goshy Rubchinskiy’ego

O talencie Goshy Rubchinskiy pisaliśmy już nie jeden raz. Ten młody Rosjanin zdążył już zdobyć popularność jako fotograf, projektant, twórca perfum oraz charyzmatyczna postać świata mody. Dzięki inwestorowi – Adrianowi Joffie (mąż Rey Kawakubo i współwłaściciel Comme des Garçons i CEO Dover Street Market) ustanowił swoją markę jedną z najszybciej rozwijających się wśród młodego pokolenia projektantów. Nie zapomina jednak o swoim innym talencie  fotografii i staje za obiektywem nowego, bardziej komercyjnego projektu.

Gosha nie byłby jednak sobą, gdyby dał się zaangażować do zdjęć, które nie mają nic wspólnego ze stylistyką jego autorskiej marki. Stając za obiektywem sesji zdjęciowej do świątecznej kampanii Topman, zapewnił sobie wpływ na dobór modeli oraz scenografię. Sesję wystylizował Max Pearmain, który na stałe współpracuje z brytyjskim „POP Magazine”. Jednym z modeli jest blondyn o buntowniczym wizerunku, który już wcześniej współpracował z projektantem.

Stroje Topmana zyskały w tej sesji bardziej awangardowego charakteru. Na całość kolekcji składają się futrzane okrycia wierzchnie, kurtki bomberki, garnitury z krótkimi nogawkami oraz pochlapane farbą dżinsy. Uwagę zwracają desenie – odważne kwiaty, retro kratki, bieliźniane paski, koronka oraz parsley. Kolorystyka też jest dosyć eklektyczna – od pasteli, aż po klasyczną czerń i intensywną czerwień i kobalt.

Bardzo podoba nam się kampania Topmana i sposób w jaki Gosha Rubchinskiy wpłyną na jej kreację wizualną. Brawo!

 

Zobacz także inny materiał o Goshy Rubchinskiym: Młot i sierp w wersji cool

 

ZobaczSchowaj komentarze

Gisele Bundchen w kampani Loewe jesień-zima 2017

W 2015 roku ogłosiła odejście na emeryturę, ale chyba świetna propozycja oraz tęsknota za światem mody skłoniły Gisele Bundchen do powrotu do pracy. Brazylijska supermodelka ostała twarzą kampanii Loewe, w której prezentuje się nie jako seksbomba, ale stylowa i dystyngowana dama w kapeluszu. Czy zobaczymy ją także na wybiegu podczas paryskiego tygodnia mody?

Gisele Bundchen w kampani Loewe jesień-zima 2017

Gisele zawsze uchodziła za ideał supermodelki, a pracowitość i udział w kampaniach największych domów mody zapewniła jej status jedej z najlepiej zarabiajacych na swiecie modelek. Nic dziwnego, że po wielu lat życia w wiecznej podróży postanowiła zrobić sobie przerwę. Nie wytrzymała jednak zbyt długo z dala od świata mody i wróciła w artystycznej kampanii hiszpańskiej marki Loewe.

 

Jej dyrektor kreatywny, Jonathan Anderson, stawia sobie za cel łączenie awangardowych trendów, artyzmu oraz dziedzictwa marki uwzględniaja potrzeby wymagajacych klientów. Nie bez powodu kampania z udziałem Gisele została na światło dzienne właśnie teraz. 3 marca odbędzie się bowiem pokaz marki w Paryżu, dlatego już zastanawiamy się czy to właśnie Budchen pojawi sie pierwsza a wybiegu. Odpowiedź poznamy już jutro.

Cały czas motywem przewodnim sesji jest przyszłość, przeszłość i teraźniejszość, którą uchwycił Steven Meisel. Dlatego Gisele jest pokazana jako dama w kapeluszu z innej epoki, podczas gdy na innym ujęciu widzimy jej całą stylizację wraz z akcesoriami z najnowszej kolekcji. Oprócz zdjęć modelki możem także oglądać kompozycje martwej natury, utrzymane w stylu prac Salvadora Dalie’ego, które także są dziełem fotografa.

Uwielbiamy surrealizm tej sesj zdjeciowej i już nie możemy się doczekać pokazu mody marki Loewe. Oby z udziałem Gisele.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.