Świąteczna kampania Topman w obiektywie Goshy Rubchinskiy’ego

Brytyjska marka Topman właśnie pokazała swoją najnowszą kampanię świąteczną. Nie są to jednak zdjęcia, które widzieliśmy do tej pory. Nie jest przesłodzona i nie biorą w niej udział popularni i dobrze zbudowani modele. Usytuowana w industrialnej przestrzeni miejskiej, pokazuje chłopaków, których widzieliśmy w pokazie Gosha Rubchinskiy’ego podczas ostatniego Pitti Uomo. Zdjęcia do niej wykonał także sam projektant. Czy to początek nowego rozdziału dla marki?

 

 

Świąteczna kampania Topman w obiektywie Goshy Rubchinskiy’ego

O talencie Goshy Rubchinskiy pisaliśmy już nie jeden raz. Ten młody Rosjanin zdążył już zdobyć popularność jako fotograf, projektant, twórca perfum oraz charyzmatyczna postać świata mody. Dzięki inwestorowi – Adrianowi Joffie (mąż Rey Kawakubo i współwłaściciel Comme des Garçons i CEO Dover Street Market) ustanowił swoją markę jedną z najszybciej rozwijających się wśród młodego pokolenia projektantów. Nie zapomina jednak o swoim innym talencie  fotografii i staje za obiektywem nowego, bardziej komercyjnego projektu.

Gosha nie byłby jednak sobą, gdyby dał się zaangażować do zdjęć, które nie mają nic wspólnego ze stylistyką jego autorskiej marki. Stając za obiektywem sesji zdjęciowej do świątecznej kampanii Topman, zapewnił sobie wpływ na dobór modeli oraz scenografię. Sesję wystylizował Max Pearmain, który na stałe współpracuje z brytyjskim „POP Magazine”. Jednym z modeli jest blondyn o buntowniczym wizerunku, który już wcześniej współpracował z projektantem.

Stroje Topmana zyskały w tej sesji bardziej awangardowego charakteru. Na całość kolekcji składają się futrzane okrycia wierzchnie, kurtki bomberki, garnitury z krótkimi nogawkami oraz pochlapane farbą dżinsy. Uwagę zwracają desenie – odważne kwiaty, retro kratki, bieliźniane paski, koronka oraz parsley. Kolorystyka też jest dosyć eklektyczna – od pasteli, aż po klasyczną czerń i intensywną czerwień i kobalt.

Bardzo podoba nam się kampania Topmana i sposób w jaki Gosha Rubchinskiy wpłyną na jej kreację wizualną. Brawo!

 

Zobacz także inny materiał o Goshy Rubchinskiym: Młot i sierp w wersji cool

 

ZobaczSchowaj komentarze

Gra kontrastów w kampanii The Beast jesień-zima 2017

Choć na rynku istnieje dopiero od 2014, w tak krótkim czasie zdążyła zaskarbić sobie sympatię blogerek, fashionistek i wszystkich zorientowanych modowo klientek. Wcale się nie dziwimy! Marka The Beast to bowiem idealne połączenie klasyki i najgorętszych trendów oraz różnych obliczy kobiecej natury w przyjaznej portfelowi cenie. Zobaczcie jej najnowszą kampanię!

Gra kontrastów w kampanii The Beast jesień-zima 2017

W sezonie jesień-zima 2017 marka The Beast kontynuuje swoje założenia, które od samego początku bazowały na łączeniu kobiecych, nowoczesnych i osadzonych w trendzie krojów z ostrzejszymi i nieco bardziej drapieżnymi akcentami. Najnowsze propozycje to więc głównie gra kontrastów – w projektach przejawiają się różne oblicza kobiecej natury, w opozycji do siebie stoją wykorzystane materiały, a krojów nie da się zakwalifikować wyłącznie do jednej, konkretnej estetyki.

Eteryczność miesza się więc tu z drapieżnością i seksapilem, jedwabie towarzyszą ciężkim welurom, a inspirowane męską garderobą marynarki w kratę mają kobiece, koronkowe wykończenia. W skład kolekcji, oprócz okryć wierzchnich, weszły także sukienki, topy i spódnice – wszystkie w modnych obecnie krojach i w niezwykle przystępnych cenach, co tylko potwierdza, że marce The Beast skutecznie udaje się wypełniać niszę polskiej autorskiej mody nie odstraszającej potencjalnego klienta ceną.

Inspirujące i atrakcyjne dla oka balansowanie między różnymi stylami, twórcy marki postanowili przenieść także na kampanię wizerunkową. Jej twarz, czyli Agnieszka Gołębiowska jest bowiem z jednej strony delikatna i eteryczna, a z drugiej drapieżna, co świetnie widać na zdjęciach autorstwa Soni Szóstak.

Lubimy bardzo!

 

 

Przeczytaj także:

Sonia Szóstak: „Nie wyciągam aparatu na próżno” [WYWIAD]

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.