Świąteczna kampania Topman w obiektywie Goshy Rubchinskiy’ego

Brytyjska marka Topman właśnie pokazała swoją najnowszą kampanię świąteczną. Nie są to jednak zdjęcia, które widzieliśmy do tej pory. Nie jest przesłodzona i nie biorą w niej udział popularni i dobrze zbudowani modele. Usytuowana w industrialnej przestrzeni miejskiej, pokazuje chłopaków, których widzieliśmy w pokazie Gosha Rubchinskiy’ego podczas ostatniego Pitti Uomo. Zdjęcia do niej wykonał także sam projektant. Czy to początek nowego rozdziału dla marki?

 

 

Świąteczna kampania Topman w obiektywie Goshy Rubchinskiy’ego

O talencie Goshy Rubchinskiy pisaliśmy już nie jeden raz. Ten młody Rosjanin zdążył już zdobyć popularność jako fotograf, projektant, twórca perfum oraz charyzmatyczna postać świata mody. Dzięki inwestorowi – Adrianowi Joffie (mąż Rey Kawakubo i współwłaściciel Comme des Garçons i CEO Dover Street Market) ustanowił swoją markę jedną z najszybciej rozwijających się wśród młodego pokolenia projektantów. Nie zapomina jednak o swoim innym talencie  fotografii i staje za obiektywem nowego, bardziej komercyjnego projektu.

Gosha nie byłby jednak sobą, gdyby dał się zaangażować do zdjęć, które nie mają nic wspólnego ze stylistyką jego autorskiej marki. Stając za obiektywem sesji zdjęciowej do świątecznej kampanii Topman, zapewnił sobie wpływ na dobór modeli oraz scenografię. Sesję wystylizował Max Pearmain, który na stałe współpracuje z brytyjskim „POP Magazine”. Jednym z modeli jest blondyn o buntowniczym wizerunku, który już wcześniej współpracował z projektantem.

Stroje Topmana zyskały w tej sesji bardziej awangardowego charakteru. Na całość kolekcji składają się futrzane okrycia wierzchnie, kurtki bomberki, garnitury z krótkimi nogawkami oraz pochlapane farbą dżinsy. Uwagę zwracają desenie – odważne kwiaty, retro kratki, bieliźniane paski, koronka oraz parsley. Kolorystyka też jest dosyć eklektyczna – od pasteli, aż po klasyczną czerń i intensywną czerwień i kobalt.

Bardzo podoba nam się kampania Topmana i sposób w jaki Gosha Rubchinskiy wpłyną na jej kreację wizualną. Brawo!

 

Zobacz także inny materiał o Goshy Rubchinskiym: Młot i sierp w wersji cool

 

ZobaczSchowaj komentarze

Islandia inspiracją najnowszej kampanii Alexandra McQueena

Fotograf Jamie Hawkesworth już po raz trzeci stworzył kampanię dla domu mody Alexander McQueen. Tym razem twarzą marki została rudowłosa modelka Rianne Von Rompaey, a cała sesja odbyła się na tle niezwykle malowniczych krajobrazów tajemniczej Islandii.

Kolejny raz inspiracją do stworzenia kampanii dla damskiej kolekcji Alexandra McQueena jest niesamowity, wręcz dramatyczny krajobraz. W ubiegłym sezonie Vittoria Ceretti pozowała na tle wydm afrykańskiego wybrzeża, a jeszcze wcześniej Mica Arganaraz zachwycała nas w sesji na Wyspach Szetlandzkich. Tym razem brytyjski fotograf postanowił ostudzić temperaturę i zamienić klimat gorącej pustyni na zimną Islandię.

Fotografie zestawiono na zasadzie kontrastu: czarno-białe, surowe zdjęcia w otoczeniu islandzkich krajobrazów towarzyszą tym w pomieszczeniach, z udziałem bijącego ciepła i nasyconych barw.

Główną inspiracją nowej kolekcji domu mody McQueen była przede wszystkim Kornwalia, a także prace 20-wiecznej rzeźbiarki Barbary Hepworth, której pracownia znajdowała się właśnie w jednym z tamtejszych miast.

Sama dyrektor kreatywna domu mody– Sarah Burton mówi, że zarówno ona jak i fotograf Hawkesworth znani są ze swojego ogromnego zamiłowania do brytyjskiej natury, świata fauny i flory. Dlatego z jednej strony podziwiamy najnowszą kampanię, a z drugiej już nie możemy się doczekać jaką lokalizacją kolejnej sesji zachwyci nas ten duet!

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.