Świąteczna kampania Topman w obiektywie Goshy Rubchinskiy’ego

Brytyjska marka Topman właśnie pokazała swoją najnowszą kampanię świąteczną. Nie są to jednak zdjęcia, które widzieliśmy do tej pory. Nie jest przesłodzona i nie biorą w niej udział popularni i dobrze zbudowani modele. Usytuowana w industrialnej przestrzeni miejskiej, pokazuje chłopaków, których widzieliśmy w pokazie Gosha Rubchinskiy’ego podczas ostatniego Pitti Uomo. Zdjęcia do niej wykonał także sam projektant. Czy to początek nowego rozdziału dla marki?

 

 

Świąteczna kampania Topman w obiektywie Goshy Rubchinskiy’ego

O talencie Goshy Rubchinskiy pisaliśmy już nie jeden raz. Ten młody Rosjanin zdążył już zdobyć popularność jako fotograf, projektant, twórca perfum oraz charyzmatyczna postać świata mody. Dzięki inwestorowi – Adrianowi Joffie (mąż Rey Kawakubo i współwłaściciel Comme des Garçons i CEO Dover Street Market) ustanowił swoją markę jedną z najszybciej rozwijających się wśród młodego pokolenia projektantów. Nie zapomina jednak o swoim innym talencie  fotografii i staje za obiektywem nowego, bardziej komercyjnego projektu.

Gosha nie byłby jednak sobą, gdyby dał się zaangażować do zdjęć, które nie mają nic wspólnego ze stylistyką jego autorskiej marki. Stając za obiektywem sesji zdjęciowej do świątecznej kampanii Topman, zapewnił sobie wpływ na dobór modeli oraz scenografię. Sesję wystylizował Max Pearmain, który na stałe współpracuje z brytyjskim „POP Magazine”. Jednym z modeli jest blondyn o buntowniczym wizerunku, który już wcześniej współpracował z projektantem.

Stroje Topmana zyskały w tej sesji bardziej awangardowego charakteru. Na całość kolekcji składają się futrzane okrycia wierzchnie, kurtki bomberki, garnitury z krótkimi nogawkami oraz pochlapane farbą dżinsy. Uwagę zwracają desenie – odważne kwiaty, retro kratki, bieliźniane paski, koronka oraz parsley. Kolorystyka też jest dosyć eklektyczna – od pasteli, aż po klasyczną czerń i intensywną czerwień i kobalt.

Bardzo podoba nam się kampania Topmana i sposób w jaki Gosha Rubchinskiy wpłyną na jej kreację wizualną. Brawo!

 

Zobacz także inny materiał o Goshy Rubchinskiym: Młot i sierp w wersji cool

 

ZobaczSchowaj komentarze

Hailey Baldwin gwiazdą jubileuszowej kampanii Guess

Gigi, Bella i Kendall to był dopiero początek „instamodelek”. W modelingu pojawia się coraz więcej dziewczyn, które oprócz urody mogą pochwalić się niesamowitymi zasięgami w społecznościach internetowych, jednocześnie szybko stając się ikonami młodego pokolenia. Jedną z nich jest z pewnością Hailey Baldwin (z „tych” Baldwinów), która po raz kolejny została twarzą kampanii Guess Jeans. Zobaczcie!

Hailey Baldwin gwiazdą jubileuszowej kampanii Guess
ZobaczSchowaj komentarze

Dzień Matki: przegląd prezentów z polską metką

W. KRUK

PORTFEL
599 zł

MINISTERSTWO DOBREGO MYDŁA

ZESTAW KOSMETYKÓW
65 zł

LE PETIT TROU

KLAPKI
380 zł

LE PETIT TROU

ŚWIECA
130 zł

BOHOBOCO

PERFUMY
390 zł

MO. 61

WARSZTATY ZAPACHOWE
500 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.