Świąteczna kampania Swarovski

Swarovski od zawsze zachwyca kunsztem, swoją estetyką, dbałością o detal a także różnorodnością swoich produktów. Tegoroczna świąteczna kampania wpisuje się idealnie w te określenia. Marka zaprasza nas na świąteczne przyjęcie, którego gospodynią jest nie kto inny jak modelka, ambasadorka marki Karlie Kloss.

Świąteczna kampania Swarovski
Karlie Kloss&Naomi Campbell

Gospodyni zadbała o swoich gości znakomicie – obdarowując ich podarkami od biżuteryjnego giganta, a także zapraszając do tańca w rytm piosenki śpiewanej przez Daye. Na parkiecie widzimy takie gwiazdy jak Naomi Campbell, Boy George, Chiara Ferragni, Jourdan Dunn, Bryanboy, Fei Fei Sun, Ruby Rose, Anthony Mackie i Maggie Jiang. Wybór takich gwiazd nie może być przypadkowy! Swarovski swoją kampanią chce oddać głos różnorodnym kobietom z całego świata i podkreślić ich piękno!

Kolekcje marki są równie różnorodne i zachwycające jak osobowości pojawiające się w świątecznej kampanii. W tegorocznej możemy podziwiać biżuterię z wielu kolekcji, między innymi: Swarovski Remix Collection, ponadczasową linię Sparkling Dance czy przyciągające wzrok chokery i naszyjnik Fit a także delikatną linie Angelic. Oferta jest niezwykle zróżnicowana, w myśl towarzyszącego hasła #BrillianceForAll. Tak aby produkty pasowały różnym osobom, o odmiennych stylach.

„Kwintesencją świątecznego czasu jest przebywanie razem i docenianie na różne sposoby tych, którzy są dla nas szczególnie ważni. Ta właśnie idea przyświeca naszej kampanii. Miałam wyjątkową przyjemność realizować ten cel, biorąc udział w sesji razem z wieloma utalentowanymi, bliskimi mi osobami. To niezapomniane przeżycie dzieliłam z Jourdan Dunn, Fei Fei Sun, Ruby Rose i oczywiście z Naomi Campbell – moją mentorką i przyjaciółką. Jestem ogromnie wdzięczna za to, że mogłam być częścią tego przedsięwzięcia” – mówi Karlie Kloss wiodąca twarz kampanii, która jest ambasadorką Swarovskiego od maja 2016 roku.

Jeśli już szukacie inspiracji na świąteczne prezenty może warto rozważyć propozycję Swarovskiego.

ZobaczSchowaj komentarze

Karlie Kloss nową ambasadorką Estée Lauder!

Jej zdjęcie pojawiły się na 38 okładkach „Vogue’a”, za sobą ma 10 lat pracy. Piękna i najwyższa w branży amerykańska supermodelka właśnie podpisała kontrakt z marką Estée Lauder . Zobaczymy ją już w jesiennej kampania beauty.

Jedna z najwyższych modelek w branży (licząca ponad 183 cm wzrostu) blondwłosa piękność, właścicielka własnej marki i filantropka – Karlie Kloss, przedwczoraj oficjalnie została ambasadorką i twarzą marki  Estée Lauder. Tym samym dołączy do innych ambasadorek marki między innymi: Carolyn Murphy, Fei Fei Sun, Gabriella Wilde, Hilary Rhodan, Joan Smalls, Kendall Jenner, Misty Copeland i Yang Mi i razem z nimi będzie od teraz budować historię marki.

Pierwszą kampanie z udziałem Karlie zobaczymy już w lipcu. Marka uchyliła rąbka tajemnicy. Jedna z najczęściej uśmiechających się modelek w swojej pierwszej kampanii będzie reklamować najbardziej znane produktów Estée Lauder, między innymi Pure Color Envy Sculpting Lipstick, Double Wear Stay-in-Place Makeup oraz Revitalizing Supreme+ Global Anti-Aging Cell Power Creme. Sfotografuje ją Josh Olins.

Firma produkcyjna Karlie – Klossy productions, będzie również współpracować z Estée Lauder tworząc własne produkty Karlie, które zostaną zaprezentowane ponad 16 milionom osób obserwujących jej konta społecznościowe.

Aby wspomóc wysiłki Karlie związane z edukacją i zwiększaniem wiary w nowe pokolenie młodych kobiet, Estée Lauder będzie również wspierać Kode With Klossy, organizując stypendia na obozy szkoleniowe z kodowania i inne wydarzenia. Kode With Klossy to filantropijna inicjatywa stworzona przez Karlie w 2015 roku, która oferuje darmowe dwutygodniowe letnie obozy dla dziewcząt w wieku 13-18 lat, a także wspiera społeczność lokalną, skupiającą się na umożliwianiu dziewczętom nauki nowych technologii.

„Karlie to nowoczesna Estée i bardzo się cieszymy mogąc przywitać ją w rodzinie Estée Lauder „- powiedział Stephane de La Faverie, Global Brand President, Estée Lauder. „Osiągnęła niesamowity sukces dzięki ciężkiej pracy, wdzierając się jak burza do świata mody, potem stając się osobowością medialną i telewizyjną, a w końcu pomagając młodym kobietom stać się w przyszłości liderami technologicznymi. Jej pasja dla piękna, wyjątkowy głos i globalna obecność w mediach społecznościowych pomoże nam dalej inspirować kobiety na całym świecie”.

Modelka też nie może doczekać się współpracy. I nie kryje swojego wzruszenia. „Dołączenie do rodziny Estée Lauder to spełnienie moich marzeń. Inspiruje mnie historia i wartości marki – począwszy od ducha przedsiębiorczości samej Estée aż po zaangażowanie firmy w tworzenie najlepszych produktów dla kobiet na całym świecie. Jestem bardzo dumna i zaszczycona, że dołączam do tak wyjątkowej marki”. Podsumowuje.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności