Świąteczna kampania Swarovski

Swarovski od zawsze zachwyca kunsztem, swoją estetyką, dbałością o detal a także różnorodnością swoich produktów. Tegoroczna świąteczna kampania wpisuje się idealnie w te określenia. Marka zaprasza nas na świąteczne przyjęcie, którego gospodynią jest nie kto inny jak modelka, ambasadorka marki Karlie Kloss.

Świąteczna kampania Swarovski
Karlie Kloss&Naomi Campbell

Gospodyni zadbała o swoich gości znakomicie – obdarowując ich podarkami od biżuteryjnego giganta, a także zapraszając do tańca w rytm piosenki śpiewanej przez Daye. Na parkiecie widzimy takie gwiazdy jak Naomi Campbell, Boy George, Chiara Ferragni, Jourdan Dunn, Bryanboy, Fei Fei Sun, Ruby Rose, Anthony Mackie i Maggie Jiang. Wybór takich gwiazd nie może być przypadkowy! Swarovski swoją kampanią chce oddać głos różnorodnym kobietom z całego świata i podkreślić ich piękno!

Kolekcje marki są równie różnorodne i zachwycające jak osobowości pojawiające się w świątecznej kampanii. W tegorocznej możemy podziwiać biżuterię z wielu kolekcji, między innymi: Swarovski Remix Collection, ponadczasową linię Sparkling Dance czy przyciągające wzrok chokery i naszyjnik Fit a także delikatną linie Angelic. Oferta jest niezwykle zróżnicowana, w myśl towarzyszącego hasła #BrillianceForAll. Tak aby produkty pasowały różnym osobom, o odmiennych stylach.

„Kwintesencją świątecznego czasu jest przebywanie razem i docenianie na różne sposoby tych, którzy są dla nas szczególnie ważni. Ta właśnie idea przyświeca naszej kampanii. Miałam wyjątkową przyjemność realizować ten cel, biorąc udział w sesji razem z wieloma utalentowanymi, bliskimi mi osobami. To niezapomniane przeżycie dzieliłam z Jourdan Dunn, Fei Fei Sun, Ruby Rose i oczywiście z Naomi Campbell – moją mentorką i przyjaciółką. Jestem ogromnie wdzięczna za to, że mogłam być częścią tego przedsięwzięcia” – mówi Karlie Kloss wiodąca twarz kampanii, która jest ambasadorką Swarovskiego od maja 2016 roku.

Jeśli już szukacie inspiracji na świąteczne prezenty może warto rozważyć propozycję Swarovskiego.

ZobaczSchowaj komentarze

Nowa kolekcja MAC inspirowana biżuterią

MAC przyzwyczaił nas do wyjątkowych kolekcji, do których współtworzenia zaprasza światowej sławy gwiazdy, muzyków i artystów. Nie inaczej będzie przy najnowszej współpracy. Tym razem nową kolekcję produktów do makijażu pomagał stworzyć ceniony projektant biżuterii, Robert Lee Moris. Efekt? Przepiękna linia pudrów, szminek i róży zamknięta w wyjątkowych biżuteryjnych opakowaniach.

Miłośniczki makijażu nie mogą ostatnio narzekać na liczne świetne kolaboracje.  Najpierw Gigi Hadid połączyła siły z Maybelline, potem Charlotte Tilbury z Beautylish, a Kat Von D z Green Day. Teraz MAC ogłosił już oficjalnie na swoim Instagramie, że do  stworzenia nowej kolekcji kosmetyków i przyrządów do makijażu zaprosił słynącego artystę i projektanta luksusowej biżuterii Roberta Lee Morrisona, które pomógł stworzyć wyjątkowe opakowania. Od ponad 40 lat Morris jest cenionym artystą znanym ze swojego architektonicznego stylu, które można łatwo pomylić z rzeźbami godnymi wystaw w najlepszych muzeach świata.

Złożona z 16 części kolekcja została zamknięta w minimalistycznych, mosiężnych opakowaniach, które zaprojektował artysta. Szczerze mówiąc, są one tak wyjątkowe, że zasługiwałyby na własną wystawę.  W samej kolekcji znajdziemy dwa pędzle do aplikowania pudru i do konturowania, ale także cały zestaw zamknięty w pięknym skórzanym opakowaniu, który możecie zabrać ze sobą. Nie mogło zabraknąć także szminek – tym razem w wersji matowej w aż sześciu różnych odcinaniach różu o smakowicie brzmiących nazwach takich jak Concord Grape, Fig, Lychee, Persimmon, Pomegranate i Pumpkin. Wielbicielki różu do policzków będą mogły wybierać spośród dwóch w odcieniach brzoskwiniowych i jednego w klasycznym różowym odcieniu. Zostały one zamknięte podobnie jak prasowane pudry w przepięknych opakowaniach przypominających muszlę małży.

Kolekcja MAC x Robert Lee Morrison będzie dostępna od 2 listopada. My już nie możemy się doczekać!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.