brak kategorii

Świat urody w obiektywie kamery

17.04.2015 Redakcja Fashion Magazine

Świat urody w obiektywie kamery


Krótka piłka: ciężarna Keira Knightley poprawia buta, po czym, patrząc do kamery, deklaruje: „I love Coco”. 15-sekundowy spot promuje kolekcję pomadek Chanel Rouge Coco. Nazwy nowych odcieni pochodzą od nazwisk osób bliskich sercu Coco Chanel – kolor na ustach Keiry to Arthur „Boy” Chapel.


Nowy spot Nivea Sun kręci się wokół unikatowej kamery UV. Nie wiemy, jak ta kamera działa, ale ukryta w niej technologia robi wrażenie – obraz pokazuje przebarwienia i uszkodzenia skóry powstałe w wyniku opalania, a kremy z filtrami w jej obiektywie wyglądają jak smoła. Spot miał nas upewnić w przekonaniu, że kosmetyki do opalania są na plaży niezbędne. Misja zakończona powodzeniem!


Pod hasłem „Skin Checker” kryje się nowa kampania La Roche Posay, skupiająca się na trosce o pieprzyki i znamiona. Cel jest szczytny – czerniak wciąż jest jednym z najczęściej diagnozowanych i najbardziej złośliwych nowotworów. W rolach głównych wystąpiły urocze dalmatyńczyki, dzięki czemu przekazu kampanii nie da się zignorować.


Nowa kampania perfum Miss Dior była pretekstem do nakręcenia spektakularnego klipu z Natalie Portman. Reżyserowi Antonowi Corbijnowi w 45 sekundach udało się zawrzeć sporo akcji – aktorka ucieka sprzed ołtarza, zmienia outfit, wspina się do helikoptera po sznurkowej drabinie wśród fruwających płatków róż i odlatuje z nieznajomym mężczyzną, który całuje ją w szyję. Wszystko dzieje na tle Lazurowego Wybrzeża i przy akompaniamencie „Piece of my heart” Janis Joplin.


W wyreżyserowanym osobiście przez stojącego na czele Burberry Christophera Baileya spocie widzimy ujęcia Suki Waterhouse klejącej się do modela i perkusisty George’a La Page’a, przeplatane ze zbliżeniami na szminki z linii Burberry Kisses. Krótko i na temat – w końcu o pomadki tu chodzi. Warto zauważyć, że George występuje w samym szaliku (od Burberry, oczywiście).