Swarovski specjalnie na Dzień Matki

Nasze Mamy powinniśmy doceniać przez cały rok, ale każdego maja nadchodzi dzień, w którym robimy to ze zdwojoną siłą. Dzień Matki w Polsce przypada na 26 maja, a patrząc w nasze kalendarze, nie trudno zauważyć, że czasu na znalezienie idealnego prezentu mamy coraz mniej. Firma Swarovski przychodzi nam z pomocą i prezentuje wyjątkową kolekcję specjalnie na tą okazję.

Swarovski specjalnie na Dzień Matki

Dzień Matki to wyjątkowe święto dla każdego z nas, w tym dla dyrektor kreatywnej marki Swarovski Nathalie Colin, która obchodzi je podwójnie jako córka i jako mama. Według Nathalie: „To dzień, w którym chcemy podziękować Mamie za wszystko, co nam ofiarowała: życie, pewność siebie, zaufanie, nadzieję i wiarę w piękną przyszłość.” Dlatego w kolekcji Swarovski znajdziemy wiele propozycji na idealny prezent dla naszych mam. Jej premierzetowarzyszy również wyjątkowa sesja wizerunkowa, której gwiazdą po raz kolejny została ambasadorka marki Karlie Kloss.

Kolekcja Sparkling Dance to połączenie ponadczasowego wyrafinowania i radosnego nastroju. Pięknie mieniące się kryształki Swarovskiego dodadzą mamom blasku na co dzień, a ponadczasowe fasony będą świetnie uzupełniać eleganckie stylizacje. W kolekcji jak zwykle znajdują się komplety naszyjników i kolczyków łączące nowoczesne trendy z klasycznymi fasonami oraz delikatne bransoletki ozdobione kolorowymi kryształami. Gwiazdą kolekcji na Dzień Matki został jednak zegarek Crystalline Pure ozdobiony 850 kryształkami i wykończony metalową powłoką. Nie mamy wątpliwości, że z taką ozdobą każda mama poczuje się wyjątkowo – zasługuje na to w pełni!

ZobaczSchowaj komentarze

Britney Spears, Mariah i Spice Girls wracają w nowej kolekcji Local Heroes „Heartcore”

Informacja o odejściu Arety z Local Heroes zaskoczyła niejedną osobę, a na ustach wszystkich pojawiło się pytanie „co będzie dalej?”. My już wiemy. Streetwearowy ulubieniec właśnie zaprezentował nową kampanię i kolekcję „Heartcore”. Jak Karolina Słota poradziła sobie jako solowy dyrektor kreatywny marki? Zobaczcie sami!

Britney Spears, Mariah i Spice Girls wracają w nowej kolekcji Local Heroes „Heartcore”

Local Heroes na swoim koncie ma już wiele sukcesów. Ich projekty nosiły Rihanna, Cara Delevingne, a sama marka ze spontanicznego pomysłu na t-shirty ze śmiesznymi sloganami zamieniła się w jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów w Polsce i na świecie. Nie możemy w końcu nie wspomnieć o współpracy z Disneyem, które było wielkim osiągnięciem w rozwoju marki. Kolekcje inspirowane kultowymi latami 90., gwiazdami popkultury, zawsze są projektowane od dziewczyn dla dziewczyn. I tak jest również w przypadku najnowszej odsłony o zadziornej nazwie „Heartcore”.

Karolina, tym razem jako solowy dyrektor kreatywny, postawiła na to, z czym większość z nas doskonale kojarzy Local Heroes, czyli lata 90. i wczesne 2000. Chociaż o tych drugich, większość z nas pewnie wolałaby zapomnieć, Local Heroes w kolekcji „Heartcore” udaje się wyciągniąć z tej dekady to co najlepsze, inspirując się nikim innym jak divami muzyki pop. W kolekcji nie brakuje bowiem nawiązań do Mariah Carey, Spice Girls czy samej Britney Spears. Wystarczy spojrzeć na skarpetki z podobizną piosenkarki czy koszulki i czapki z napisem „not that innocent”. Co więcej, w kolekcji jak zwykle nie zabrakło mieszanki dziewczęcych krojów w postaci sukienek slip-on, spódniczek czy pudrowego różu z bardziej prowokującymi elementami jak prześwitujący, siateczkowy top. Bazowymi kolorami jest krwista czerwień oraz czerń, połączenie idealnie odzwierciedlające nazwę kolekcji, która każdego wielbiciela Local Heroes przyprawi o szybsze bicie serca. Karolina, brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.