Stylowy Bal Dobroczynny w Muzeum Narodowym w Warszawie

Wieczorem, 27 lutego odbył się Bal Dobroczynny „Spragnieni Piękna” zorganizowany z okazji 100-lecia powstania Stowarzyszenia „Przyjaciół Muzeum Narodowego w Warszawie”. Oprócz aukcji charytatywnej, w której udział wzieli biznesmani, politycy, dziennikarze oraz artyści, miejsce miał pokaz wyjątkowych sukni w stylu lat 20. zaprojektowanych przez Joannę Klimas, Lidię Kalitę, duet Bizuu i MMC, markę LeBrand, Serafina Andrzejaka, Michaela Hekmata, Michała Szulca, Zuocorp oraz Weave. Ich właścicielkami stały się Panie, które zdobyły je w drodze licytacji. Zobaczcie jak zaprezentowały się na parkiecie.

Stylowy Bal Dobroczynny w Muzeum Narodowym w Warszawie

Podczas balu charytatywnego miała miejsce aukcja charytatywna, podczas której wylicytowano unikatowe przedmioty, takie jak: torebki firmy La Boba pomalowane przez Elżbietę Radziwiłł, perfumy sygnowane przez twórców paryskiej firmy Liquides Imaginaires, rzeźbę Marii Papy Rostowskiej, a także osiem stolików zaprojektowanych przez Dorotę Koziarę dla firmy Comforty, którym indywidualne rysy nadali znani artyści: Edward Dwurnik, Jan Dobkowski, Maurycy Gomulicki, Karol Radziszewski, Jakub Woynarowski, oraz  Katarzyna Przezwańska. Wszyscy uczesticy aukcji mogli także adoptować jeden z najbardziej rozpoznawalnych obrazów z kolekcji Muzeum Narodowego – „Babie lato” Józefa Chełmońskiego  na okres 3 lat oraz objąć mecenat nad pierwszą salą Galerii Sztuki XX i XXI wieku na okres jednego roku.

Bal ten był także mocno związany z polską branżą mody. Pojawiły się na nim bowiem panie, które zaprezentowały się w sukniach polskich marek, wylicytowanych w czasie poprzedniego wydarzenia zorganizowanego przez Muzeum Narodowe. Z tego powodu na parkiecie królowały suknie do Joanny Klimas, Lidii Kality, duetu Bizuu i MMC, marki LeBrand, Serafina Andrzejaka, Michaela Hekmata, Michała Szulca, Zuocorp oraz Weave. Każda utrzymana w stylu 20-lecia międzywojennego wyznaczyła stylistykę obowiązującą wszystkich gości balu. Goście bawili przy akompaniamencie muzyki oraz mieli okazję do sprawdzenia własnych umiejętności na parkiecie pod okiem zawodowych tancerzy. „Czuję, że jestem na prawdziwym balu. Mam nadzieję, że bale Stowarzyszenia „Przyjaciele MNW” staną się już tradycją” – podsumowała Joanna Horodyńska.

Dochód uzyskany z aukcji i balu zostanie przekazany na rzecz Muzeum Narodowego w Warszawie. My, natomiast, mamy nadzieje, że polska moda i sztuka mogą z powodzeniem łączyć siły w takich inicjatywach, które motywują rodzime marki do projektowania tak niezwykłych kreacji.

ZobaczSchowaj komentarze

Tygodnie mody jesień-zima 2017 od A do Z

Miesięczny maraton pokazów na kolejną jesień i zimę już za nami. Modelki wracają na plan kampanii i sesji zdjęciowych, projektanci zlecają produkcję zaprezentowanych kolekcji, a blogerki wracają do codziennych obowiązków (po francuskiej i włoskiej kuchni pewnie także do diety i na siłownię). Minione fashion weeki zapiszą się w naszej pamięci z kilku powodów: wyjątkowo głośno pobrzmiewającego politycznego echa, coraz większej różnorodności wśród angażowanych modelek, nowych twarzy (także polskich!) oraz przede wszystkim fenomenalnych kolekcji, w których rozumienie zasad rynkowych szło w parze z artystyczną wolnością. Przed wami kolejna już odsłona naszego wyjątkowego podsumowania – zapraszamy!

Tygodnie mody jesień-zima 2017 od A do Z
A JAK… AKCESORIA
Nie będzie przesadą, jeśli napiszemy, że akcesoria pokazane na ostatnich tygodniach mody były po prostu fe-no-me-nal-ne! Począwszy od torebek, które mają szansę stać się kolejnymi bijącymi rekordy popularności i sprzedaży it-bags, przez buty (tu królowały czółenka na grubych klockach i, uwaga, kwadratowe noski), aż po biżuterię, na której w tym roku projektanci nie oszczędzali.
Na zdjęciu od lewej: Stella McCartney, Chloe, Dior
ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.