Stylowy Bal Dobroczynny w Muzeum Narodowym w Warszawie

Wieczorem, 27 lutego odbył się Bal Dobroczynny „Spragnieni Piękna” zorganizowany z okazji 100-lecia powstania Stowarzyszenia „Przyjaciół Muzeum Narodowego w Warszawie”. Oprócz aukcji charytatywnej, w której udział wzieli biznesmani, politycy, dziennikarze oraz artyści, miejsce miał pokaz wyjątkowych sukni w stylu lat 20. zaprojektowanych przez Joannę Klimas, Lidię Kalitę, duet Bizuu i MMC, markę LeBrand, Serafina Andrzejaka, Michaela Hekmata, Michała Szulca, Zuocorp oraz Weave. Ich właścicielkami stały się Panie, które zdobyły je w drodze licytacji. Zobaczcie jak zaprezentowały się na parkiecie.

Stylowy Bal Dobroczynny w Muzeum Narodowym w Warszawie

Podczas balu charytatywnego miała miejsce aukcja charytatywna, podczas której wylicytowano unikatowe przedmioty, takie jak: torebki firmy La Boba pomalowane przez Elżbietę Radziwiłł, perfumy sygnowane przez twórców paryskiej firmy Liquides Imaginaires, rzeźbę Marii Papy Rostowskiej, a także osiem stolików zaprojektowanych przez Dorotę Koziarę dla firmy Comforty, którym indywidualne rysy nadali znani artyści: Edward Dwurnik, Jan Dobkowski, Maurycy Gomulicki, Karol Radziszewski, Jakub Woynarowski, oraz  Katarzyna Przezwańska. Wszyscy uczesticy aukcji mogli także adoptować jeden z najbardziej rozpoznawalnych obrazów z kolekcji Muzeum Narodowego – „Babie lato” Józefa Chełmońskiego  na okres 3 lat oraz objąć mecenat nad pierwszą salą Galerii Sztuki XX i XXI wieku na okres jednego roku.

Bal ten był także mocno związany z polską branżą mody. Pojawiły się na nim bowiem panie, które zaprezentowały się w sukniach polskich marek, wylicytowanych w czasie poprzedniego wydarzenia zorganizowanego przez Muzeum Narodowe. Z tego powodu na parkiecie królowały suknie do Joanny Klimas, Lidii Kality, duetu Bizuu i MMC, marki LeBrand, Serafina Andrzejaka, Michaela Hekmata, Michała Szulca, Zuocorp oraz Weave. Każda utrzymana w stylu 20-lecia międzywojennego wyznaczyła stylistykę obowiązującą wszystkich gości balu. Goście bawili przy akompaniamencie muzyki oraz mieli okazję do sprawdzenia własnych umiejętności na parkiecie pod okiem zawodowych tancerzy. „Czuję, że jestem na prawdziwym balu. Mam nadzieję, że bale Stowarzyszenia „Przyjaciele MNW” staną się już tradycją” – podsumowała Joanna Horodyńska.

Dochód uzyskany z aukcji i balu zostanie przekazany na rzecz Muzeum Narodowego w Warszawie. My, natomiast, mamy nadzieje, że polska moda i sztuka mogą z powodzeniem łączyć siły w takich inicjatywach, które motywują rodzime marki do projektowania tak niezwykłych kreacji.

ZobaczSchowaj komentarze

Felieton HAREL: Do trzech razy… piżama

Przez lata niedostrzegana, pomijana, a nieczęsto uznawana za bardziej wstydliwą niż bielizna, musiała dostać się na wybiegi, byśmy wreszcie zauważyli jej niezaprzeczalne zalety. Owszem, miewała swoje inspirujące momenty w filmach („Coco”), serialach („Seks w wielkim mieście”), a nawet na czerwonym dywanie (nie zdołał jej się oprzeć nawet Kanye West, w 2011 roku wybierając jedwabny zestaw od Celine). Przede wszystkim odgrywała jednak niewidzialną rolę, schowana pod poduszką,  o poranku ustępując miejsca obszernej męskiej koszuli, odebranej podstępnie nocnemu towarzyszowi. Piżama. Z paryskich pokazów, przez stylowe ulice wreszcie trafiła do naszych domów. Przedstawiam trzy polskie marki, dzięki którym nie musimy szukać daleko swojego idealnego egzemplarza.

ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.