Style On by Kinga Litwińczuk – autentyczność ponad wszystko

Bloga prowadzi już od czterech lat, a od dwóch stanowi on jej pracę i hobby. Początkowo wydawało się, że zostanie psychologiem lub specjalistą do spraw public relations, ale moda przyciągnęła ją do siebie skuteczniej. Kinga Litwińczuk kocha ją z wzajemnością, a my cieszymy się z takiego obrotu spraw, bo dzięki temu mamy Style On – miejsce, do którego zaglądamy prawie codziennie w poszukiwaniu inspiracji. Poznajcie naszą kolejną bohaterkę cyklu „Obserwowani”.

Przez bardzo długi czas chciała zostać psychologiem, a jej szerokie zainteresowania spowodowały, że już w czasie studiów wybrała na specjalizację psychologię kliniczną. Moda pasjonowała ją od zawsze, dlatego z przyjemnością pochłaniała książki i magazyny jej poświęcone oraz brała udział w warsztatach dla stylistów. Nie miała jednak w sobie tyle odwagi, aby publicznie pokazywać swoje pomysły na stylizację. Mimo wielu obaw, uruchomiła swojego pierwszego bloga, jednak po dwóch miesiącach stwierdziła, że lepiej będzie jeśli skupi się na studiach. Kolejne, poświęcone PR-owi, pozwoliły jej więcej pisać, ale także nauczyły pracy z markami odzieżowymi.

„To była praca, w której poczułam się najlepiej” – wspomina Kinga. Z powodzeniem mogła wykorzystać wszelkie narzędzia, których nauczyła się studiując psychologię, a także przetestować swoje wyczucie rynku. „Wtedy też poznałam mojego obecnego narzeczonego i to on zmotywował mnie do przemyślenia przyszłego rozwoju zawodowego” – zdradza Kinga. Postanowiła reaktywować bloga i uczynić z niego swego rodzaju markę osobistą. Tak powstał Style On. „Jestem wdzięczna, że ktoś bliski namówił mnie na ten krok, bo dzięki temu mam pracę, którą kocham” – podkreśla.

Prowadząc Style On zawsze stara się pracować ze wszystkimi markami w profesjonalny sposób, choćby po to, aby łamać stereotypowe opinie na temat blogerów. Wynika to z faktu, że często są oni postrzegani jako osoby, które jedynie biernie czekają na darmowe prezenty. „Spora grupa osób uważa, że mamy wielkie oczekiwania, a ze swojej strony nie potrafimy nic ciekawego zaoferować” – opowiada Kinga. „Dlatego staram się być selektywna i współpracować z markami, które do mnie pasują, każdorazowo zdobywając nowe doświadczenie. Z tego samego powodu, preferuję spotkania twarzą w twarz, zamiast kontaktu mailowego” – podkreśla.

Zapytana o 5 najważniejszych składników, dzięki którym można zbudować inspirującego bloga odpowiada, że są to: osobowość autora, jego autentyczność, bycie selektywnym, systematyczność wpisów oraz skupienie na osiąganiu celów. Twierdzi, że jeśli blog będzie się mógł pochwalić tym zestawem cech, wtedy na pewno będzie miał czytelników i obserwatorów. Sama wspiera się wiedzą i doświadczeniem narzeczonego, który jest także jej fotografem. W przyszłości chciałaby częściej podróżować, aby przywozić więcej materiałów na bloga oraz czerpać inspiracje z nowych miejsc o ciekawej architekturze. Jej priorytetem są wyjazdy na światowe tygodnie mody.

Nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie zapytali o ilość ubrań, jakie Kinga ma w szafie. „Nie ukrywam, że jestem wierną fanką Zary, ale ostatnio coraz bardziej rozsądnie robię zakupy” – śmieje się blogerka. „Niedawno uporządkowałam swoją garderobę, z czego jestem bardzo zadowolona. Dzięki temu widzę w jakich ilościach i kolorach mam większość ubrań. Nie chodzę na zakupy każdego dnia” – dodaje. Wyznaje zasadę wiernego trzymania się swojego stonowanego stylu z elementami awangardy. Nie ukrywa, że ma wielką słabość do sztucznych futer oraz płaszczy. Jak każda kobieta, nie potrafi ograniczyć także ilości obuwia, ale lubi inwestować w dobrej jakości torebki. „Nie jesteśmy w stanie mieć i nosić wszystkiego, co nam się podoba, dlatego zawsze warto trzymać się tylko tego, co nam pasuje” podsumowuje.

Bardzo podoba nam się konsekwencja, z jaką Kinga buduje swoją rozpoznawalność w sieci. Pozostaje sobą, nie ulega sezonowym modom, jest autentyczna we wszystkich odsłonach Style On. Jej Instagram śledzi prawie 27 tysięcy fanów, dlatego życzymy jej kolejnych sukcesów oraz ciekawych relacji z Londynu, Paryża, Sztokholmu oraz Mediolanu.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Marka Calvin Klein pokazała nowe logo!

Trzy dni temu marka Calvin Klein zaprezentowała na swoim Instagramie nowe logo. Jego premiera zbiega się w czasie z prezentacją pierwszej kolekcji marki zaprojektowanej przez Rafa Simonsa, która będzie miała miejsce już 10. lutego podczas nowojorskiego tygodnia mody. Czego zapowiedzią mogą być te zmiany – odpowiadamy już dziś.

Wszyscy z niecierpliwością czekamy na pierwszą kolekcję Rafa Simonsa dla Calvina Kleina. Jego odejście z domu mody Dior powodowało tak dużo plotek i domysłów, że zastanawialiśmy się jak cała sytuacja wpłynie na prces twórczy tak wrażliwego człowieka. Odpowiedzi na te wszystkie pytania zostaną rozwiane już 10. lutego wraz z prezentacją nowej kolekcji amerykańskiej marki.

Raf Simons nowym dyrektorem kreatywnym Calvin Klein

Nowy rozdział w historii Calvina Kleina to także nowe logo marki, które powstało we współpracy z Peterem Saville, dyrektorem kreatywnym i grafikiem, który już wcześniej współpracował z Simonsem nad jego autorską kolekcją męską na jesień 2003. Teraz po prawie 14 latach panowie znowu łączą siły, aby nadać amerykańskiej marce nowe oblicze. Z tego powodu, nowe logo CK na Instagramie opatrzone jest opisem, który sugeruje „powrót do źródeł marki”.

Kto jest kim: Raf Simons

Wygląda na to, że doświadczamy nowej, minimalistycznej odsłony marki Calvin Klein, która jednocześnie nie odcina się od swoich początków. Raf Simons jest osobą, która zamierza scalić oba te światy – czy mu się to uda? Trzymamy kciuki!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.