Street style: tydzień mody w Sztokholmie jesień-zima 2017

Eklektyczny styk Skandynawek i świetne zdjęcie Szymona Brzóski to zestaw idealny. Zobaczcie, kogo udało się przyłapać polskiemu fotografowi na tygodniu mody w Sztokholmie!

Street style: tydzień mody w Sztokholmie jesień-zima 2017

Tygodnie mody w Sztokholmie i Kopenhadze, po których przedstawiciele branży tłumnie przeniosą się do Nowego Jorku, to imprezy o znacznie mniejszym kalibrze, jednak obfitujące w moc inspiracji – zarówno w kwestii prezentowanych kolekcji, jak i mody ulicznej. A ta, w obecnym sezonie prezentuje się nadzwyczajnie. Pora chyba już na dobre ściągnąć ze Skandynawek łatkę minimalistek – tyle koloru, eklektycznego łączenia wzorów i miksowania sportu z elegancją nie widzieliśmy chyba już dawno. Koniecznie zajrzyjcie do galerii zdjęć, jakie w Sztokholmie wykonał Szymon Brzóska!

ZobaczSchowaj komentarze

Porte Privé: nowa polska marka prêt-à-porter

Porte Privé to zupełnie nowa polska marka. Skierowana jest do kobiet, które cenią elegancję, wysokiej jakości materiały oraz solidne rzemiosło. Marka została założona w lipcu 2016 roku przez projektantkę Joannę Urbanowski, która chce aby propozycja z segmentu prêt-à-porter była wybierana przez świadome i wrażliwe na modę klientki. Zobaczcie sesję zdjęciową i zapoznajcie się z tą marką – warto!

Porte Privé: nowa polska marka prêt-à-porter

Marka Porte Privé skierowana jest dla kobiet, które poszukują elegancji z uwzględnieniem najnowszych trendów. Joanna Urbanowski, założycielka i projektantka marki, chwali się dopracowanym wzornictwem, konstrukcją oraz wysokiej jakości tkaninami. Porte Privé chce wcielać do swoich kolekcji najnowsze trendy, ale najbardziej stawia nacisk na świadome podejście do mody i kompletowania garderoby.

Dowiedzieliśmy się, że projektantka inspiruje się nowoczesną architekturą, współczesnym malarstwem oraz rzeźbą. Wychodzi przy tym z założenia, że mniej znaczy więcej. Bardzo lubi styl współczesnych paryżanek, które nigdy nie kupują pod wpływem impulsu, a ponad chwilowe zachwyty przekładają wygodę oraz ponadczasową kobiecość.

Dzięki takiemu podejściu, Porte Privé, ma ambicje, aby stać się marką, która sprawdzi się w wielu sytuacjach i będzie stosowana na dzień oraz na wieczór. W kolekcji znalazły się klasyczne spodnie, sukienki i spódnice. Klientki mogą także liczyć na zakup płaszczy, damskich garniturów oraz skórzanych kurtek. Co więcej, najbardziej wymagające klientki mogą skorzystać z usług szycia na miarę oraz indywidualnych zamówień. Kolorystyka opiera się na czerni, bieli, szarości, granacie oraz akcentach czerwieni. Ceny kolekcji Porte Privé wahają się od 400 do 4500 zł.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.