Start wakacji z Rafaello

Lato oficjalnie rozpoczęło się! Z tej okazji Rafaello, jak co roku, zorganizowało imprezę inaugurującą najgorętszą porę roku. Nie zabrakło na niej oczywiście gwiazd, które wspólnie celebrowały otwarcie sezonu.

Start wakacji z Rafaello
Weronika Rosati

23. czerwca odbyła się IV już edycja wydarzenia. Tym razem miała miejsce w Muzeum Oranżerii w warszawskim Pałacu w Wilanowie, które na jeden wieczór zamieniło się w wakacyjny ogród. Wydarzenie poprowadzili Olivier Janiak oraz Agnieszka Cegielska, którzy zadbali o dobre samopoczucie gości. Wśród zaproszonych pojawili się między innymi Dorota Gardias, Joanna Krupa, Weronika Rosati, Anna Wendzikowska, Omenaa Mensah, Aleksandra Kwaśniewska, Karolina Malinowska, Bartek Kasprzykowski oraz wielu innych. Krupa wystąpiła w sukni z głębokim dekoltem, a Rosati postawiła na koronkową sukienkę oraz beżowe szpilki. Naszą szczególną uwagę zwróciła Tamara Arciuch, która w swojej zielonej kreacji pokazała ciążowy brzuszek. I wyglądała naprawdę ładnie!

Zwieńczeniem wieczoru był występ Andrzeja Piasecznego, który swoim ciepłym głosem sprawił, że zrobiło się jeszcze bardziej błogo. Rafaello bez wątpienia stworzyło niesamowity klimat wydarzenia, dzięki czemu goście mogli w przyjemnej atmosferze powitać lato. To była noc do innych nie podobna!

ZobaczSchowaj komentarze

Lucky Blue Smith i Hailey Baldwin w kampanii Tommy Hilfiger Denim jesień-zima 2016

Jeśli kiedyś zastanawialiście się jak wyglądają 24 godziny z życia it-girl Hailey Baldwin oraz jednego z najbardziej rozchwytywanych modeli ostatnich sezonów, Lucky Blue Smitha, Tommy Hilfiger Denim przychodzi z pomocą. Baldwin i Smith zostali twarzami jesienno-zimowej kampanii, której tytuł nosi właśnie „24/7 Hailey Baldwin & Lucky Blue Smith”. Jaki jest jej efekt? W iście amerykańskim stylu!

Lucky Blue Smith i Hailey Baldwin w kampanii Tommy Hilfiger Denim jesień-zima 2016

Lucky Blue i Hailey nie pierwszy raz pojawili się w kampanii amerykańskiego giganta. Poprzednio wystąpili w sesji wizerunkowej mocno inspirowanej latami 90-tymi, jednak w karierze Baldwin to także nie pierwsza kampania dżinsu. Niedawno została gwiazdą Guessa, a wcześniej wystąpiła w sesji Ralph Lauren Denim. Wszystko wskazuje więc na to, że rośnie z niej prawdziwa królowa denimu. Za obiektywem kampanii Hilfiger Denim po raz kolejny stanęła Devyn Galindo, alternatywna fotografka z Nowego Jorku, która uchwyciła Lucky Blue oraz Baldwin w popularnych lokalizacjach Los Angeles. Parę możemy zobaczyć między innymi we wnętrzach słynnej sieciówki Pink’s Hot Dogs, spacerującą po Sunset Boulevard czy w typowej, przydrożnej restauracji, jedzącą stosy naleśników polanych syropem klonowym. Jak przystało na kampanię dżinsów, Lucky i Hailey pozują ubrani w dopasowanych rurkach, kurtkach i sukienkach, jak również w klasycznych elementach w postaci bluz z logo marki.

Kampania Tommy Hilfiger Denim jest wyjątkowa nie tylko z powodu pięknych ujęć Baldwin oraz Lucky Blue. Pierwszy raz w historii firma postanowiła wyciągnąć dłoń do swoich fanów poprzez media społecznościowe. Marka zorganizowała konkurs, który polegał na wysłaniu kreatywnych „snapów”, a 5 wygranych otrzymało możliwość wejścia za kulisy sesji. W rezultacie powstały zdjęcia zakulisowe, które będą udostępniane właśnie na profilach społecznościowych szczęśliwców oraz przez autorkę sesji, Devyn Galindo. Jest to jedna z niewielu tak angażujących i innowacyjnych kampanii, która zmienia podejście do wykorzystania mediów społecznościowych w tworzeniu wizerunku marki. Jesteśmy zaintrygowani!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Tworzymy własną mapę modnych miejsc. Podpowiadamy, dokąd warto się udać będąc w Londynie, Paryżu, czy Lublinie. Odkrywamy przestrzenie znane i nieznane mieszkańcom oraz obieżyświatom. Docieramy do miejskich zakątków tętniących życiem towarzyskim i kulturalnym. Przybliżamy ich charakter. Niekiedy są to strefy bardzo prywatne, przytulne, gdzie w powietrzu unosi się atmosfera przyjaźni. Innym razem to przestrzenie doniosłe, o monumentalnym charakterze, prezentujące sztukę wysoką. Bazując na własnym doświadczeniu tworzymy specyficzne przewodniki po miastach Polski i świata. Zamieszczamy w nich informacje, gdzie można smacznie zjeść, gdzie udać się na zakupy, gdzie zatrzymać się na nocleg. Subiektywnie opowiadamy o miejscach, których próżno szukać w topowych przewodnikach.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.